Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän, jos kertoisin ei kukaan pitäisi miehenä

Vierailija
26.12.2018 |

Mutta kerron sen nyt teille: en ole koskaan nähnyt oikeassa elämässä naista alasti.

Olen silti mies.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt kaverisi edes tietävät? Jos et siis ole koskaan seurustellut tai muuta?

En usko, että tietävät. Arvaavat ehkä. Ja joo, en ole seurustellut. Mun maailmassa seurustelevat näkevät joskus toisensa alasti.

ap

Vierailija
42/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kerron sen nyt teille: en ole koskaan nähnyt oikeassa elämässä naista alasti.

Olen silti mies.

Tottakai olet mies. Ei se siitä ole kiinni oletko nähnyt naista alasti.

On se aika paljon kiinni. Varsinkin jos haluaisin nähdä. Ja varsinkin, jos en ole teini.

En siis halua nähdä vain alastomuuden takia. Haluan nähdä, koska joku haluaa minulle näyttää.

Näissä on ero.

Sä siis haluat jotain mitä et saa. Ei sun sukupuoli liity siihen asiaan. Miehiä on kaikenlaisia, kuten naisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy byää antakaa rakkautta olen yksinäinen reppana. Ja tarkennuksena vielä, että läskit ja rumat naiset ei kelpaa.

Se on jännä miten nämä reppanat syyttävät aina muita miehiä ja naisten moraalia omasta rakkaudettomuudestaan.

Todellisuudessa nämä yksilöt ovat kykenemättömiä luomaan suhteita ja vaikka he saisivatkin paljon haluamaansa rakkautta ja intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, eivät he kykene arvostamaan asiaa vaan ovat pian taas tyytymättömiä elämäänsä.

Mistä viestistäni teit päätelmäsi? En muista kirjoittaneeni tuollaista. Ehkä paha kaksoisolentoni kirjoitti nuo tekstit, koska en itseäni kuvauksestasi tunnista. 

Voin olla reppana. En syytä ketään. Ja minulle kelpaa se joka pitää minua kelpaavana.

ap

Vierailija
44/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se Henri Alénin näköinen?

No, voihan nyt! Pakko kai se on tunnustaa, että joo olen. Mistä muistit? Olenko liikaa palstalla?

ap

Vierailija
45/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen silti mies.

Tottakai olet mies. Ei se siitä ole kiinni oletko nähnyt naista alasti.

On se aika paljon kiinni. Varsinkin jos haluaisin nähdä. Ja varsinkin, jos en ole teini.

En siis halua nähdä vain alastomuuden takia. Haluan nähdä, koska joku haluaa minulle näyttää.

Näissä on ero.

No ei kenenkään sukupuoli edelleenkään ole kiinni tuollaisesta. Sukupuoli on biologinen ominaisuus.

Vierailija
46/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, voihan nyt! Pakko kai se on tunnustaa, että joo olen. Mistä muistit? Olenko liikaa palstalla?

ap

Tai sit mä olen liikaa palstalla 🙂

Sama

Vierailija
47/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi minua yhtään, ei alastomuudessa edes ole mitään kiinnostavaa.

Eikö? Olen kuitenkin jo melko vanha.

ap

Mitä sitten, en ymmärrä mitä tuolla on väliä.

Varmaan se, että jos kukaan ei ole halunnut aikaisemmin, niin miksi joku haluaisi nyt?

ap

Niin ne kaikki muutkin elämänsä aikana seurustelleeet on joskus tulleet ekaa kertaa valituiksi.

Vierailija
48/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kymmeniä naisia alasti. Mutta pannut heistä vain puolenkymmentä.

Vierailija
49/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sama

En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua? Kiitos.

ap

Vierailija
50/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Varmaan se, että jos kukaan ei ole halunnut aikaisemmin, niin miksi joku haluaisi nyt?

ap

Niin ne kaikki muutkin elämänsä aikana seurustelleeet on joskus tulleet ekaa kertaa valituiksi.

Varmaan. Mutta ei heitä valittaessa mikään positiivinen seikka ollut se, että eivät olleet ennen nähneet alastonta? Vai?

ap

Vierailija
51/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Varmaan. Mutta ei heitä valittaessa mikään positiivinen seikka ollut se, että eivät olleet ennen nähneet alastonta? Vai?

ap

Musta on tietyllä tapaa ihan kiehtova ajatus, ettei mies ole nähnyt yhtäkään alastonta naista livenä ennen minua. Siitä tulee itsellekin kutkuttava fiilis, että jotakin tapahtuu ensimmäistä kertaa.

- nainen

Vierailija
52/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kokemattomat miehet muutenkin stressavat kokemusten puutetta liikaa. En voi olla ainoa nainen tässä maassa, joka tuntee vetoa kokemattomiin miehiin. Vai olenko?

- sama nainen

Vierailija
53/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et ala kilttimieheksi, niin kaikki on vielä hyvin.

Vierailija
54/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kokemattomat miehet muutenkin stressavat kokemusten puutetta liikaa. En voi olla ainoa nainen tässä maassa, joka tuntee vetoa kokemattomiin miehiin. Vai olenko?

- sama nainen

Sen verran muistan lukion todennäköisyyslaskennasta, että väittäisin ettet ole. Olet silti harvinaisuus varmaan?

ap

Vierailija
55/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sama

ap

Mä oon se joka toisessa ketjussa kertoi että sinun(kaltaisesi) kanssa oleminen olisi tietyllä tapaa todella herkullinen ajatus!

Vierailija
56/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? Eikö saa olla kiltti? Pitääkö mun siis jatkossa talloa tien keskellä olevat kastemadot sen sijaan, että siirtäisin ne metsän puolelle?

ap

Vierailija
57/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sama

ap

Mä oon se joka toisessa ketjussa kertoi että sinun(kaltaisesi) kanssa oleminen olisi tietyllä tapaa todella herkullinen ajatus!

Ny tunnen itseni ensimmäistä kertaa elämässäni lihakimpaleeksi! Ei vaan. Kiitos kertomisestasi.

ap

Vierailija
58/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Enpä tiedä kaikkien naisten mielipidettä siitä onko se positiivinen ominaisuus vai ei. Mitä väliä, jos kuitenkin löytää jonkun joka ei siitä välitä/jopa pitää sitä hyvänä?

Vierailija
59/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on? Eikö saa olla kiltti? Pitääkö mun siis jatkossa talloa tien keskellä olevat kastemadot sen sijaan, että siirtäisin ne metsän puolelle?

ap

Ei toki. Kilttimi ehet ovat palstan vakio hahmoja, jotka kovaan ääneen valittavat naisettom uuttaan, mutta samalla haukkuvat heidät maan rakoon tarpeettomina "reik inä". Kiltteys ei mitenkään liity tähän asiaan, he ovat vain nimenneet itsensä "kilttim iehiksi".

Sori, välit palstan sensuurin takia.

Vierailija
60/125 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Enpä tiedä kaikkien naisten mielipidettä siitä onko se positiivinen ominaisuus vai ei. Mitä väliä, jos kuitenkin löytää jonkun joka ei siitä välitä/jopa pitää sitä hyvänä?

Ei varmaan mitään? Jos se olisi positiivinen seikka, niin luulisin, että useammat olivat kaltaisiani, Ehkä se ei ole negatiivinenkaan, mutta kuitenkin luonnollinen edistysaskel.

ap