Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermatch ajoi reilu 100km päästäkseen treffeille kanssani ja ansaitsee mielestään seksiä sen takia!

Vierailija
26.12.2018 |

Vaikka nimenomaan vannotin tälle miehelle, että ei ole mitään takeita siitä, että nämä treffit johtaisi mihinkään.
No sanomattakin selvää, että lähdin karkuun treffeiltä ja estin miehen.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Tinderin ongelma tosiaan on se että osa, kuten minä (44 v nainen) käytetään sitä kun panettaa, hakemaan yhden yön seuraa, ja osa taas hakee vakavampia suhteita. Voi sitten tulla noita väärinymmärryksiä helposti.

Vierailija
62/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon Tinderin ongelma tosiaan on se että osa, kuten minä (44 v nainen) käytetään sitä kun panettaa, hakemaan yhden yön seuraa, ja osa taas hakee vakavampia suhteita. Voi sitten tulla noita väärinymmärryksiä helposti.

Voi silleen helposti siinä satuttaa itseään, silleen, niinku satuttaa itseään siellä, niinku. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään sitoudut harrastamaan seksiä ennen kuin olet tavannut miehen?

Vierailija
64/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sinäkään sitoudut harrastamaan seksiä ennen kuin olet tavannut miehen?

Ja vaikka tuo nainen sitoutuisi seksiin ennen kuin tapaa miestä se ei poista sitä että ap sanoi ettei tule. Väärinkäsitykset my ass. Tyhmä se mies vain oli. Ei sitä mikään selittely muuta.

Vierailija
65/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika

Vierailija
66/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sika

Ansaitsee emakkonsa, jota voisi sotanorsuksikin kutsua. :D

Vierailija
67/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika

Ansaitsee emakkonsa, jota voisi sotanorsuksikin kutsua. :D

Pakkohan ap on läski olla kun kaikki laihat naiset on heti lettu levällään jos mies osaa ajaa autoa. Vai häh?

Vierailija
68/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä tinterillä pyssy sen jannun ohimolla ja se pakotti sen ajamaan sen 100 km, Oliko ap:lla samalla lailla tinteri pistänyt pyssyn ohimolle ja pakottanut että "nyt sitten annat tuolle, kun se ajanutkin sen 100 km"

Capishe ?

Vierailija
69/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Vaikka prinsessaharhailijat muuta luulevatkin

Kummasti siellä suurin osa miehistä etsi parisuhdetta, vieläpä paljon vakavammalla mielellä kuin minä...

Noin vuoden kokemuksella sanoisin, että 10% miehistä etsi pelkkää seksiä, 40% suhdetta ja seksikin kelpasi odotellessa ja 50% oli ensisijaisesti suhteen perässä.

Pärstäkertoimen mukaan valikointi toiminee siis hyvin, kun nuo sitä pelkkänä panosovelluksena pitävät harhaiset miehet eivät osuneet vastaan.

Vierailija
70/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol.

Vierailija
71/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ole mitään rasti ruutuun - kohtaa tai tekstikenttää, jossa voisi hyvin selkeästi ilmoittaa, mitä haluaa? 

Vierailija
72/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiin on ihan viisasta kirjoittaa mitä etsii. Minulla on että etsin pidempiaikaista seuraa ja yksikään näkemäni mies ei ole odottanut seksiä ensimmäisillä treffeillä. Viestillä on moni lukutaidoton vongannut, ne olen poistanut.

Tiedän useamman joka on sieltä ihan parisuhteen löytänyt, siksi itsekin siellä roikun...

Vierailija
73/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan heille jotka unelmoi, että Tinder olisi panosovellus. Mun lähipiirissä sitä on käyttänyt neljä naista, joista kukaan ei käyttänyt sitä irtoseksin etsimiseen vaan kaikilla on nyt jo ollut 1-3 vuoden ajan ihan oikea suhde sieltä löytämiensä miesten kanssa.

Neljä naista=pääkäyttäjäryhmä

Vierailija
74/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin arvosteluteksteissä on myös jotkut miehet kirjoitelleet, että "appi ei toimi, en saanut yhtään matchiä"

Ihan kuin se olisi sen sovelluksen tehtävä laittaa matchejä :D

Vierailija
75/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nimenomaan vannotin tälle miehelle, että ei ole mitään takeita siitä, että nämä treffit johtaisi mihinkään.

No sanomattakin selvää, että lähdin karkuun treffeiltä ja estin miehen.

Huh onneksi oli näin päin. Miehet yleensä vaan alistuvat tuohon. Torjuttu nainen taas on pelottava ilmestys. Rupeaa kirkuminen ja solvausten heittely. H0m0ksi haukkuminen on vakiokamaa.

Vierailija
76/76 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Vaikka prinsessaharhailijat muuta luulevatkin

Kummasti siellä suurin osa miehistä etsi parisuhdetta, vieläpä paljon vakavammalla mielellä kuin minä...

Noin vuoden kokemuksella sanoisin, että 10% miehistä etsi pelkkää seksiä, 40% suhdetta ja seksikin kelpasi odotellessa ja 50% oli ensisijaisesti suhteen perässä.

Pärstäkertoimen mukaan valikointi toiminee siis hyvin, kun nuo sitä pelkkänä panosovelluksena pitävät harhaiset miehet eivät osuneet vastaan.

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä