Kaunis nainen, miksi olet sinkku?
Kiinnostaisi tietää se, miksi kaikkien kauniiden ja muutenkin ”hyvien” naisten oletetaan olevan varattuja. Kerro siis sinä kouluttautunut ja kaunis, yli 30-vuotias nainen syysi sinkkuuteesi.
Itse luulen syiksi ujouteni sekä nirsouteni miesten suhteen. En uskalla itse lähestyä kiinnostavia miehiä ja minua lähestyvät useimmiten minun makuuni liian tyhmät (joskin hyvännäköiset) miehet.
Teen töitä yksikseni enkä liiku baareissa. Netissä olen törmännyt lähinnä miehiin, jotka eivät livenä löydä seuraa.
Kommentit (59)
Ehkä se että ei tarvitse tyytyä. Tiedän saavani sen kenet haluan. Juuri nyt vain en halua ketään hoidettavaksi ;)
Jos tällä haetaan pointtia siihen, miksi ns. "hyvässä markkina-asemassa" oleva ihminen on sinkku, niin voinen todeta naisvaltaisella alalla olevana miehenä asiaan jotain. Omassa tilanteessani syynä on sitoutumiskammo ja kyvyttömyys lähestyä naisia, ja minuun kohdistuneet lähestymisyrityksetkin olen torjunut. Toinen syy on myös ollut ajatus siitä, että en kelpaa kenellekään tällaisenaan vaan pitäisi olla jollain tavalla parempi kuin nyt että kelpaa naisille.
Yhden ehkä tärkeimmistä pointeista sanoisin olevan lapsuudessa opitut mallit ihmissuhteista. Kaltaisillani ihmisillä on yleensä tavalla tai toisella vinksallaan olevat perhesuhteet ja kun ei ole pentuna tullut rakastetuksi ja hyväksytyksi sellaisenaan, ei noita asioita osaa odottaa aikuisenakaan muilta ihmisiltä. Tämä ei katso ikää, sukupuolta eikä "markkina-asemaa" vaan koskettaa ihan kaikenlaisia ihmisiä.
Viihdyn oikein mainiosti omissa oloissani, enkä ole väkipakolla etsimässä yhtään mitään tai ketään.
Tinderit ja nettideittailu on todella puuduttavaa. Pillunvonkaajia internet väärällään ja kukaan ei oikeasti kiinnosta minua niin paljon että jaksaisin käydä tylsillä treffeillä toteamassa ihmisten idioottimaisuuden.
34 v nainen kaunis nainen täällä.
Olen sinkku siksi, että erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Edellinen suhde kesti 12 vuotta ja vielä en ole halunnut uutta suhdetta.
Ja ketä tahansa en kelpuuta. Minusta on tullut parisuhteiden ja erojen myötä todella nirso, tiedän mitä haluan ja mitä en halua. Paljon olen oppinut myös muiden suhteita vierestä katsomalla.
Ja ihan sama kuinka kaunis olen, se ei muuta sitä että en nyt halua uutta suhdetta enkä todellakaan kelpuuta tällä hetkellä ketään. Olen mielummin yksin.
Jos uuteen suhteeseen alkaisin, niin sen miehen pitäisi olla sellainen, että oikeasti menisin rakkaudesta sekaisin. Ei kukaan ihan kiva, vaan sellainen, jonka oikeasti haluan.
Monta tarjokasta on ollut, mutta eipä nuo kiinnosta pätkän vertaa. Moni on käytöstavaton, itsekeskeinen, ylimielinen, päällepuhuja tms. Todella luotaantyöntävää. Ei sellaisen ihmisen kanssa jaksa olla ja elää.
Erosimme mieheni kanssa siksi että hän alkoi sittenkin haluta lapsia ja minä en. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin erota. Toivottavasti löytää sen tulevien lastensa äidin. Ei kuulemma vielä ole löytänyt, mutta onhan hänellä aikaa.
Olen tyypillisesti nirso eli kun ketään ei ole pakottava tarve tapailla, niin olkoon. Ikää on jo 50 - olen hyvässä hapessa ikäisekseni - vuosien mittaan oppinut nauttimaan asioiden tekemisestä/olemisesta ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku siksi, että erosin miehestäni vajaa vuosi sitten. Edellinen suhde kesti 12 vuotta ja vielä en ole halunnut uutta suhdetta.
Ja ketä tahansa en kelpuuta. Minusta on tullut parisuhteiden ja erojen myötä todella nirso, tiedän mitä haluan ja mitä en halua. Paljon olen oppinut myös muiden suhteita vierestä katsomalla.Ja ihan sama kuinka kaunis olen, se ei muuta sitä että en nyt halua uutta suhdetta enkä todellakaan kelpuuta tällä hetkellä ketään. Olen mielummin yksin.
Jos uuteen suhteeseen alkaisin, niin sen miehen pitäisi olla sellainen, että oikeasti menisin rakkaudesta sekaisin. Ei kukaan ihan kiva, vaan sellainen, jonka oikeasti haluan.Monta tarjokasta on ollut, mutta eipä nuo kiinnosta pätkän vertaa. Moni on käytöstavaton, itsekeskeinen, ylimielinen, päällepuhuja tms. Todella luotaantyöntävää. Ei sellaisen ihmisen kanssa jaksa olla ja elää.
Erosimme mieheni kanssa siksi että hän alkoi sittenkin haluta lapsia ja minä en. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin erota. Toivottavasti löytää sen tulevien lastensa äidin. Ei kuulemma vielä ole löytänyt, mutta onhan hänellä aikaa.
Salli mun nauraa. Että oikein lähes vuosi sinkkuna.
Minulla syynä ovat nämä:
- Viihdyn niin hyvin yksin, etten hakua luopua siitä yksin olemisen luksuksesta. Mitä pidempään elää yksin, sitä enemmän tähän tottuu eikä parisuhdetta osaa edes kaivata.
- Vaativa maku. Pidän ihmisistä, mutta on todella vaikea löytää sellainen mies, joka kiinnostaisi romanttisessa mielessä. Tykkään todella paljon älykkäistä ja esim. musikaalisesti lahjakkaista miehistä. Kaipaan myös samanlaisia arvoja, mm. luonto minulle todella tärkeä.
- Olen sitoutumiskammoinen ja liian rationaalinen. Romantiikka on minusta usein tosi imelää. Lapsuudenkodissani oli rakkautta, mutta tunteita ei näytetty (suukoin, halauksin, rakkaudentunnustuksin). Siksi olen itsekin aika etäinen ja huono ilmaisemaan tunteita. Tai pidän sitä jotenkin liian siirappisena hempeilynä. Ilmaisen kiintymykseni muilla tavoin, esim. auttaminen arjessa, pienet lahjat, toiselle kokkaaminen, muistamiset, toisen tyyppiset sanalliset ilmaisut, jne.
- En ole kauhean kiinnostunut seksistä. Vaikea löytää samankaltaista ihmistä.
Ei vaan ole ollut aikaa. Ja se jonka haluaisi on saavuttamaton. Jotain tarttis tehdä. Mutta mitä??
Aina on mahdollista muuttua ja aloittaa alusta!
Olen 25v ja minulla on kai jotain käsittelemättömiä ongelmia kun ihastun vanhempiin miehiin, jotka hetken käyttävät minua hyväksi ja sitten katoavat. Kaikki tämä koska etsin jotain turvallista isähahmoa. En tiedä oikein.. vähän olen jo ajatellut luovuttaa deittailussa.
Vierailija kirjoitti:
En täytä kaikkia kriteereitä mutta vastaan että
a) viihdyn luultavasti keskimääräistä paremmin omissa oloissa
b) aiempi yleinen miellyttämishalu -> allergisoituminen itsekeskeisille hyväksikäyttäjille
mutta uskon toisaalta rakkauteen , sitä odotellessa.
Samat täällä.
Erosin muutama vuosi sitten, enkä ole vielä tavannut "sitä oikeaa". En ole kovin aktiivisesti etsinytkään, vaan uskon että tapaan sopivan sinkkumiehen "sitten joskus". Olen myös hieman konservatiivinen, eli en lähde miesten mukaan baarista jne. niin sekin varmasti rajoittaa suhteiden syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ketä tahansa en kelpuuta. Minusta on tullut parisuhteiden ja erojen myötä todella nirso, tiedän mitä haluan ja mitä en halua. Paljon olen oppinut myös muiden suhteita vierestä katsomalla.Ja ihan sama kuinka kaunis olen, se ei muuta sitä että en nyt halua uutta suhdetta enkä todellakaan kelpuuta tällä hetkellä ketään. Olen mielummin yksin.
Jos uuteen suhteeseen alkaisin, niin sen miehen pitäisi olla sellainen, että oikeasti menisin rakkaudesta sekaisin. Ei kukaan ihan kiva, vaan sellainen, jonka oikeasti haluan.Monta tarjokasta on ollut, mutta eipä nuo kiinnosta pätkän vertaa. Moni on käytöstavaton, itsekeskeinen, ylimielinen, päällepuhuja tms. Todella luotaantyöntävää. Ei sellaisen ihmisen kanssa jaksa olla ja elää.
Kysymyshän oli "miksi olet sinkku".
Olen kranttu, pelkkä hyvä ei kelpaa.
Varmaan siksi, etten etsi suhdetta. Ajattelen, että löytyköön jos niikseen tulee, eikä se (nykyään?) ehkä ole kovin tehokasta kun niin moni nimenomaan etsii suhdetta jossain sovelluksissa.
Olen aivan liian introvertti parisuhteeseen. Työelämä ja läheiset vievät kaiken sosiaalisen energiani. Viihdyn oikein hyvin vain kissani kanssa. Mukaville ja kiinnostaville miehille ei riitä, että nähtäisiin pari kertaa vuodessa.
Olen sinkku, koska haluan omaa aikaa ja on omia menoja. En kaipaa parisuhdetta ja haluan asua yksin. Pokailijoille sanon seurustelevani naisen kanssa, niin he jättävät heti rauhaan, vaikka sanovatkin etttei olisi ikinä uskonut että on naisiin päin. Minulla on kyllä mies, joka hoitaa tarpeeni sängyssä ja hän ei myöskään halua parisuhdetta. Olemme tunteneet toisemme ala-asteelta asti ja sama kaveripiiri edelleen. Erottiinkin aikoinaan lähes samaan aikaan. Molemmat ollut sinkkuina jo 9 vuotta ja 8 vuotta ollaan oltu seksisuhteessa. Pelkkää seksiä ei ole ja käymme elokuvissa ja syömässä. Mitä nyt kaverit tekee yhdessä, mutta emme näe jatkuvasti emmekä ole päivittäin tekemisissä puhelimella. Tämä elämä sopii meille molemmille täydellisesti. Yksi sääntö meillä on. Ei muiden kanssa sänkyyn. Molemmat elää muuten täysin vapaata elämää.
N 42
Siksi olen sinkku koska en halua seksiä ennen kuin olen varma että mies on aidosti kiinnostunut musta.
Niin? Vastasin kysymykseen "Miksi olet sinkku?"
Siksi, etten ole aloittanut uutta suhdetta. Ja näillä näkymin en ole aloittamassa uutta suhdetta, mahdollisesti ikinä. Pärjään yksinkin, ja olen tullut todella nirsoksi.
Vastasin siis kysymykseen että en halua parisuhdetta, joten mikä naurattaa?
En täytä kaikkia kriteereitä mutta vastaan että
a) viihdyn luultavasti keskimääräistä paremmin omissa oloissa
b) aiempi yleinen miellyttämishalu -> allergisoituminen itsekeskeisille hyväksikäyttäjille
mutta uskon toisaalta rakkauteen , sitä odotellessa.