Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teini-ikäisten seurustelu vähentynyt rajusti?

Vierailija
26.12.2018 |

Tuttu yläkoulun ope sanoi että vielä 10 vuotta sitten joutui paimentamaan pussailevia pareja pois vessoista ja käytävien nurkista mutta enää ei sellaista kuulemma tule vastaan.
Oma 15-vuotias tytärkin sanoi ettei tiedä koulustaan (400 oppilasta) yhtään seurustelevaa paria.
Onko Suomesta tulossa Japani tässä asiassa?

Kommentit (386)

Vierailija
381/386 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia teini-ikäisiä ei kiinnosta seurustelu, harrastukset, koulu ja kaverit vie ajan. Vaikuttavat hyvin tyytyväisiltä näin.

Vierailija
382/386 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri on kyllä muutos näinkin lyhyessä ajassa. Liekö sitten viihdeteollisuudella ja trendeillä osuutta asiaan.  

Ainakin heterosuhteita tunnutaan nykyään pidettävän vähän vanhanaikaisina ja takapajuisina, ja esikuvana nähdään voimakas sinkkunainen, joka harrastaa seksiä monien kumppanien kanssa samaan aikaan ilman minkäänlaisia sitoumuksia tai tunteita.

Olenkin monesti miettynyt, että miksi voimaantuneen naisen malli tuntuu niin monilta osin usein olevan otettu ns. 'kusipää'-miehiltä?  Niiltä narsistisilta öykkäreiltä, jotka ei muista välitä ja jotka ottaa itselleen sen mitä haluaa, milloin haluaa. 

Tuli tästä mieleen viihdeteollisuuddn osuuddn kautta tää edelleen jatkuva japsi/manga/jpop/kpop/cossaus trendi.

Päinvastainen vahvan naisimagon kanssa.

Ihaillaan söpöstelyä ja toisten tyttöjen kanssa olemista. Miesihanteet tulee joltain japanilaisilta poppareilta, jollaisilta täällä nyt ei näytä kukaan. Haaveillaan siloposkisista poitsuista.

Tää alkoi silloin kun olin itse teini, 10 vuotta sitten. Tähän päivään asti tuntuu vaan lisääntyneen. Oisko tällä mitään vaikutusta joissain piireissä?

Voin kuule itse harrastajana kertoa, että olen hetero ja parisuhteessa parrakkaan miehen körilään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/386 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin ketjun kun sanokaas kokeneemmat onko nykyteinit ihan estoitta kavereita molemman sukupuolen kanssa vai voisko olla kyse seurustelusta. Kun kyselin ysiluokkalaiselta äiskän silmään tosi lapselliselta pojalta kavereistaan kävi ilmi että poika ja kaverinsa hengaavat yhtäkkiä parin tytön kanssa. Whaaaat... Nimittäin juuri tuon nörtimpiä ja muita päätä lyhempiä ja hiljaisempia poikia tuskin löytyy. Nyt sitten niillä oli liikkapäivä tällä viikolla ja kävi ilmi että mun poika oli laskettelemassa toisen tytöistä kanssa. Ja mikä kummallisinta, toinen poika ja toinen tytöistä oli jääneet tunneille ainoana luokasta. Tää jälkimmäinen pisti vähän miettimään. Poika suuttuu aina jos kysyn tytöistä :D. Minua asia kiinnostaa siksi että oon ollut vähän huolissani että miten noin nörde poika ikinä löytää itselleen tyttöystävää. Äh. Eiköhän ne ole ihan vain kavereita. Joka tapauksessa sekin on jo ihan mahtava juttu että mun nörttipojalla on tyttö kaverina. Ja tosi nätti ja älykäs pinkotyttö vielä.

Vierailija
384/386 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissakin taas toisia joille seurustelu 16 vuotiaanakin jo henki ja elämä ja toisia voisi vähempää kiinnostaa ja vasta parinkympin jälkeen heräillään kun jo hiukan etäännytty noista aikaisemmista tyypeistä kavereina.

Vierailija
385/386 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat 26 ja 18 vuotta. Oon niin tyytyväinen etteivät seurustele.

Muuten meillä olisi yksi asukas enemmän ja yksi syöjä myös.

Vierailija
386/386 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pojat 26 ja 18 vuotta. Oon niin tyytyväinen etteivät seurustele.

Muuten meillä olisi yksi asukas enemmän ja yksi syöjä myös.