Kämppiksen koira "raateli" kannattaako mennä poliisille vai nauravatko ulos? (kuva)
Kämppiksen "kaikille kiltti ja ihana" koira
teki minulle noin. Paikattu on kuten näkyy, mutta kannattaako ilmoitus poliisille? Jäykkäkouristus on voimassa mutta sain tehosterokotteen.
Kämppis sanoo että oma vikani, kun käytin ihorasvaa minkä tuoksusta koira pitää.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kämppiksen "kaikille kiltti ja ihana" koira
teki minulle noin. Paikattu on kuten näkyy, mutta kannattaako ilmoitus poliisille? Jäykkäkouristus on voimassa mutta sain tehosterokotteen.Kämppis sanoo että oma vikani, kun käytin ihorasvaa minkä tuoksusta koira pitää.
"Ihorasvaa"
Liukuvoidetta oli ja fistasit siis kämppiksesi anaalia.
Mikä "mies" käyttää ihorasvaa? LOL
Miksi aina syytetään koiraa puremisista, koskaan ei ihmistä? Koiran ongelmiin syypää on AINA JA POIKKEUKSETTA ihminen. Äärimmäisen harvoin vikaa koirassa.
Mitä teit koiralle, että tuolla tavalla kävi kiinni? Oletko kiusannut koiraa, härnännyt, töninyt, ärsyttänyt, herättänyt kesken unien usein tai jotain muuta? Ehkä lyönyt koiraa?
Vika on sinussa tai koiran omistajassa, joka ei ole kouluttanut koiraa. Toinen teistä on kohdellut koiraa huonosti, ja koira sai viimein tarpeekseen. Ehkä pelkäsi ojennetun kätesi satuttavan ja puolustautui. Kokemus opettaa koiria paremmin kuin mikään muu.
Jos kukaan täällä ymmärtäisi koirien sielunelämää, tietäisi, että koirassa ei tässä tapauksessa ole vikaa.
Koira äkkiä uuteen kotiin, jossa sitä kohdellaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina syytetään koiraa puremisista, koskaan ei ihmistä? Koiran ongelmiin syypää on AINA JA POIKKEUKSETTA ihminen. Äärimmäisen harvoin vikaa koirassa.
Mitä teit koiralle, että tuolla tavalla kävi kiinni? Oletko kiusannut koiraa, härnännyt, töninyt, ärsyttänyt, herättänyt kesken unien usein tai jotain muuta? Ehkä lyönyt koiraa?
Vika on sinussa tai koiran omistajassa, joka ei ole kouluttanut koiraa. Toinen teistä on kohdellut koiraa huonosti, ja koira sai viimein tarpeekseen. Ehkä pelkäsi ojennetun kätesi satuttavan ja puolustautui. Kokemus opettaa koiria paremmin kuin mikään muu.
Jos kukaan täällä ymmärtäisi koirien sielunelämää, tietäisi, että koirassa ei tässä tapauksessa ole vikaa.
Koira äkkiä uuteen kotiin, jossa sitä kohdellaan hyvin.
On myös rotuja ja rotukomboja jotka ovat arvaamattomia, vaikka omistaja kuinka on koiransa kouluttanut eikä koira ole aiemmin käyttäytynyt aggressiivisesti. Myös koiran kiputila tai sairaus, joka ei välttämättä näy (ainakaan heti alkuun) ulospäin, voi aiheuttaa koirassa aggressiota.
Älä jää siihen asuntoon jossa koira on, ettei se toista tekoaan. Oletko saanut kunnollisen antibioottikuuri reseptin +maitohappobakteerit apteekista, ettei bakteeri mene sydämeen tai verenkiertoon?
Jos se yhtään alkaa kuumottaa tai jomottaa tai nousee kuumetta, ihan heti päivystykseen, voi tulla paha infektio. Koira ikiuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on dobermanni-pitbull-mix, myös jotain muuta rotua mikä ei ole tiedossa.
Kommentoijalle nro. 11, mietin itsekin pitkään että onneksi se oli minun käteni eikä jonkun lapsen naama.
Olen aina pitänyt koirista mutta nyt olen huomannut pelkääväni niitä. Näen myös painajaisia ja herään aina hikisenä siihen kun koira "puree"
Ap
Sano nyt vielä että on rescue-koira. Mitä jos olisit käyttänyt sopivan hajuista kasvovoidetta?
Kyllä minä sanoisin että poliisin juttusille, voihan syytöksistä luopua jos siltä tuntuu. Tuollainen koira ei kuulu ihmisten pariin, eikä tuollaisella ihmisellä saisi olla koiraa.
Mitä eroa sillä on, jos kyseessä on rescue koira?
Muuten samaa mieltä kanssasi.
Terveisin kahden erittäin kiltin rescue-koiran omistaja
Vierailija kirjoitti:
Teet ilmanmuuts ilmoituksen. Minkä rotuinen koira?
Ja sillä rodulla on merkitystä, koska......?
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus, jos tarina totta.
Ihmettelen vaan noita tikkausjälkiä. On jotenkin kumma ja huolimattoman näköinen tekniikka ollut parsijalla.
Eivät tikkaa puremajälkiä umpeen. Tulehdusriski.
No en olisi ikinä kämppiksenä kehdannut syyttää sinua siitä että olet normaalisti omassa asunnossasi. Hurjan näköinen jälki kyllä. Ap ei varmaan enää ole vastaamassa mutta toivottavasti puremista ei aiheutunut mitään pysyvää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sen narkkis tytön koira? Pää sekaisin taluttaa sitä usein.
Kenestä narkkis-tytöstä puhut? Millä alueella ja millainen?
Onko tämä sen narkkis tytön koira? Pää sekaisin taluttaa sitä usein.