Kämppiksen koira "raateli" kannattaako mennä poliisille vai nauravatko ulos? (kuva)
Kämppiksen "kaikille kiltti ja ihana" koira
teki minulle noin. Paikattu on kuten näkyy, mutta kannattaako ilmoitus poliisille? Jäykkäkouristus on voimassa mutta sain tehosterokotteen.
Kämppis sanoo että oma vikani, kun käytin ihorasvaa minkä tuoksusta koira pitää.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Koira on dobermanni-pitbull-mix, myös jotain muuta rotua mikä ei ole tiedossa.
Kommentoijalle nro. 11, mietin itsekin pitkään että onneksi se oli minun käteni eikä jonkun lapsen naama.
Olen aina pitänyt koirista mutta nyt olen huomannut pelkääväni niitä. Näen myös painajaisia ja herään aina hikisenä siihen kun koira "puree"
Ap
Eipä tullut rotu(sekoitus) yllätyksenä...
Koira koulutukseen ja kämppis piikille.
Ei vaan...Ehdottomasti ilmoitus ja tarvittavat toimenpiteet (mahdollisesti jopa koiran lopetus). Paranemisia!
asia kannattaa viedä eteenpäin jo ihan senkin vuoksi, että koiralla saattaa olla suussaan bakteerikantoja, jotka voivat aiheuttaa ärhäkänkin tulehduksen puremahaavoissa tai mikä vielä pahempi vaihtoehto, levitä verenkiertoon ja aiheuttaa sepsiksen. Jos puremasta siis tulee jälkiseuraamuksia, niin korvausvastuut ovat ihan selkeät, kun olet ilmoittanut asiasta poliisille ja lääkärikäynnistä on dokumentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on dobermanni-pitbull-mix, myös jotain muuta rotua mikä ei ole tiedossa.
Kommentoijalle nro. 11, mietin itsekin pitkään että onneksi se oli minun käteni eikä jonkun lapsen naama.
Olen aina pitänyt koirista mutta nyt olen huomannut pelkääväni niitä. Näen myös painajaisia ja herään aina hikisenä siihen kun koira "puree"
Ap
Eipä tullut rotu(sekoitus) yllätyksenä...
No eipä tosiaan. Ei näitä turhaan vaadita kieltoon. Kuinka monen lapsen kasvot ovat jo raadelleet ja muutaman tappaneet. Koira piikille heti!!!!!
Jenkeissä näitä näyttäis olevan joka pihalla mukulien kanssa leikkimässä. "Kun ei se koskaan aikaisemmin ole tehnyt mitään" !!!!!! Arkun äärellä kirkossa ei sureva läheinen taatusti halua kuulla noita "lohdutuksen sanoja".
Rikosilmoituksesta en osaa sanoa, mutta asunnon tai kämppiksen vaihto kuulostaisi järkevältä idealta.
Härnätty koira raukka, väärissä käsissä taas.
Ei koira pure jos on jotain kivan hajusta rasvaa, tuo on aika paha jälki. Ehkä kannattaa tehdä.
Kun koira on tuollainen, vika on hihnan toisessa päässä. Kun koiran omistaja vielä vähättelee, rikosilmoituksen lisäksi, feidaat koko kaverin vähitellen. Ala heti järjestää muuttoa. Kumman kämppä oli ensin?
Muista ettet ole mikään apuri tai altavastaaja vaan ettei sua saa kohdella huonosti.
Ehkä tällä oli se tarkoitus että alat arvostaa itseäsi enemmän ja irrottaudut tuosta roskaväestä. Seuraavaksi koira raatelee jonkun lapsen, jos et ilmoita poliisille. Älä jää samaan asuntoon, saattaa omistajalla olla muitakin pimeitä puolia.
Ei tervepäinen koira päälle käy vaikka mitä rasvoja käyttäisit. On luultavasti ollut aggressivinen ennenkin ja tulee olemaan tulevaisuudessakin.
Poliisille ilmoa vaan, ehkä joku muu säästyy puremalta.
Jessus! Odotin kuvaa jostain pikku näykkäisystä, tuostahan näkee puolisokeakin että koira on käynyt kunnolla kiinni.
Ongelmakoirakoulutukseen ASAP ja kämppis etsii itselleen ja koiralleen uuden kodin.
5/5 jos totta. Siis hyökkäsikö koira yhtäkkiä ilman mitään syytä? Istuit sohvalla ja koira hyppäsi käteen kiinni?
Sun pitäisi tehdä rikosilmoitus, koska tuosta puremasta voi olla vielä pitkään sulle seurauksia. Tarvitset sen mahdollisesti vakuutusta varten. Muutenkin, sun kannattaa pikaisesti järjestää jonkun teistä muuttoa pois sieltä. Vaikka ihan vaan kaverisi asenteen takia.
Rikosilmoitus ja korvausvaatimus.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tuota vielä kysyä.
Jotkut on niin avuttomia että pitää.
Pahan näköiset jäljet, jos tämä ei ole provo (vaikea ymmärtää miten joku edes kysyy tällaista) niin vastaus on tässä: tee rikosilmoitus, muuta pois.
Ei kyllä tuommoinen "paikkausjälki" mene läpi minulle, taitaapi olla netistä napsittu kuva ja provo koko stoori. Seuraava!
Yäk, inhottavaa 'kaveri'-sanan toistoa, vaikka en yleensä edes käytä tätä sanaa. -19