Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppiksen koira "raateli" kannattaako mennä poliisille vai nauravatko ulos? (kuva)

Vierailija
26.12.2018 |

https://aijaa.com/CJel4X

Kämppiksen "kaikille kiltti ja ihana" koira
teki minulle noin. Paikattu on kuten näkyy, mutta kannattaako ilmoitus poliisille? Jäykkäkouristus on voimassa mutta sain tehosterokotteen.

Kämppis sanoo että oma vikani, kun käytin ihorasvaa minkä tuoksusta koira pitää.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus poliisille. Koiran lopettamista tulisi omistajan harkita, jos se noin pahasti raatelee. Ilmoita myös vuokranantajalle ja vaadi kämppistä muuttamaan pois tai luopumaan koirasta. Omassa kodissa ei pidä joutua pelkäämään.

Vierailija
42/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, jos tarina totta.

Ihmettelen vaan noita tikkausjälkiä. On jotenkin kumma ja huolimattoman näköinen tekniikka ollut parsijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista jos kyseinen sesse on vielä elävien kirjoissa.

Vierailija
44/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5 jos totta. Siis hyökkäsikö koira yhtäkkiä ilman mitään syytä? Istuit sohvalla ja koira hyppäsi käteen kiinni?

Kiinnostaisi myös. Mikset ap päivitä provoasi?

Vierailija
45/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5/5 jos totta. Siis hyökkäsikö koira yhtäkkiä ilman mitään syytä? Istuit sohvalla ja koira hyppäsi käteen kiinni?

Kiinnostaisi myös. Mikset ap päivitä provoasi?

Olin rasvannut kädet ja roikotin kättä nojatuolin nojan ylitse kun koira yhtäkkiä sekosi ja hyökkäsi. Pahoittelen etten vietä kaikkea aikaani av:lla.

Ap

Vierailija
46/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 8v. doberman uros, tosi lempeä otus. Jos jotain tuollaista tekisi niin varmasti olis loppu meidän yhteiselle taipaleelle. Normaali koira ei kyllä pure kuin korkeintaan puolustaessaan itseään tai omistajaansa.

Vierailija
47/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko koira on kämppikselläsi ollut?

Vierailija
48/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabies testattu?

Vierailija
49/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira piikille, ja ihan saman tien ulos sieltä asunnosta.

Niille jotka huutelee provoa, niin ainakaan käänteishaku ei löytänyt tuota linkattua kuvaa muualta netistä.

Vierailija
50/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on dobermanni-pitbull-mix, myös jotain muuta rotua mikä ei ole tiedossa.

Kommentoijalle nro. 11, mietin itsekin pitkään että onneksi se oli minun käteni eikä jonkun lapsen naama.

Olen aina pitänyt koirista mutta nyt olen huomannut pelkääväni niitä. Näen myös painajaisia ja herään aina hikisenä siihen kun koira "puree"

Ap

Sano nyt vielä että on rescue-koira. Mitä jos olisit käyttänyt sopivan hajuista kasvovoidetta?

Kyllä minä sanoisin että poliisin juttusille, voihan syytöksistä luopua jos siltä tuntuu. Tuollainen koira ei kuulu ihmisten pariin, eikä tuollaisella ihmisellä saisi olla koiraa.

Vierailija
51/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen poliisiakin suunnaksi päivystys, josta jäykkäkouristuspiikki ja lääkärintodistus vammoista. Sen todistuksen kanssa sitten mahdollisesti poliisien juttusille.

Vierailija
52/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asia kannattaa viedä eteenpäin jo ihan senkin vuoksi, että koiralla saattaa olla suussaan bakteerikantoja, jotka voivat aiheuttaa ärhäkänkin tulehduksen puremahaavoissa tai mikä vielä pahempi vaihtoehto, levitä verenkiertoon ja aiheuttaa sepsiksen. Jos puremasta siis tulee jälkiseuraamuksia, niin korvausvastuut ovat ihan selkeät, kun olet ilmoittanut asiasta poliisille ja lääkärikäynnistä on dokumentit.

Jep, ei tuo tapaus välttämättä ole vielä päätöksessä. Noista purremajäljistä voi tulla vaikka minkälaisia infektioita, eikä ole yhtään varmaa että tuosta kädestä tulee enää täysin toimivaa.

Vierailija
53/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pesäpallomaila ja anna koiralle sekä omistajalle pieni koulutus.

Vierailija
54/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tuommoinen "paikkausjälki" mene läpi minulle, taitaapi olla netistä napsittu kuva ja provo koko stoori. Seuraava!

Ei mene kyllä läpi tuollainen epäilijä. Olet vain netistä repäisty trolli. Asiaan!

Vierailija
55/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen poliisiakin suunnaksi päivystys, josta jäykkäkouristuspiikki ja lääkärintodistus vammoista. Sen todistuksen kanssa sitten mahdollisesti poliisien juttusille.

Luuletko että hän on itse tikannut haavat?

Vierailija
56/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitele yöllä sitä käsirasvaa kämppiksen kaulaan.

Tietysti teet tuosta rikosilmoituksen.

Vierailija
57/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 8v. doberman uros, tosi lempeä otus. Jos jotain tuollaista tekisi niin varmasti olis loppu meidän yhteiselle taipaleelle. Normaali koira ei kyllä pure kuin korkeintaan puolustaessaan itseään tai omistajaansa.

Omat koirani ovat melkein kuin lapsiani, mutta jos purisivat jotain noin ilman että se olisi selvästi puremisen kohteen syytä, niin tappaisin koiran. Sitten on eri juttu jos joku käy minun kimppuun tai tunkeutuu luvatta asuntooni ja jää koiran hampaisiin, niin sellaista en sääli vaan yritän itsekkin purra.

Vierailija
58/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus, jos tarina totta.

Ihmettelen vaan noita tikkausjälkiä. On jotenkin kumma ja huolimattoman näköinen tekniikka ollut parsijalla.

Meinaatko että joku on vain provokuvaa varten itse tikannut kätensä?

Päivystyksessä on ehkä tikattu pari muutakin haavaa illan aikana ja kun jollakin on nahassaan kymmenkunta tikattavaa reikää, niin tyylipisteet alkaa olla toissijaisia.

Tiedän kyllä tapauksen, jossa lääkäri tuli päivistykseen tikaamaan oman känniääliöpoikansa käden, koska ei luottanut siihen että päivystyksessä tehdään riittävän siistiä jälkeä.

Vierailija
59/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä hämmentää se ettei kämppis ole itse reagoinut tilanteeseen! Jos koirani tekisi tuollaista kenellekään niin pakkohan se olisi viedä piikille, varsinkin kun kyseessä ei ole mikään mopsi vaan suurempi koira. Poliisille mars, ennen kuin puree jotain vielä pahemmin.. kämppiksesi ei taida olla kovinkaan terävä tapaus eikä hyvä tyyppi, hankkiudu eroon siitä.

Vierailija
60/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teet ilmoituksen. Onko koira ollut pennusta asti kaverillasi?

Mietin vain, että onhan se mahdollista, että voiteen haju aiheutti tuon reaktion, ehkä samaa voidetta käyttänyt ihminen on pahoinpidellyt koiraa ja päätti puolustautua ennenkuin sama toistuu? Muuta selitystä en keksi tuolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan