Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppiksen koira "raateli" kannattaako mennä poliisille vai nauravatko ulos? (kuva)

Vierailija
26.12.2018 |

https://aijaa.com/CJel4X

Kämppiksen "kaikille kiltti ja ihana" koira
teki minulle noin. Paikattu on kuten näkyy, mutta kannattaako ilmoitus poliisille? Jäykkäkouristus on voimassa mutta sain tehosterokotteen.

Kämppis sanoo että oma vikani, kun käytin ihorasvaa minkä tuoksusta koira pitää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettava se koira.

Vierailija
2/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta teet rikosilmoituksen ja muutat äkkiä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppiksen asenne on todella törkeä. Kämppiksen tulisi heti tehdä jotain asialle ettei sinun tarvitse pelätä kodissasi. Koira piikille, sijoitus muualle, koirankouluttaja apuun tai jotain konkreettista,

Poliisit eivät varmaankaan naura ulos.

Vierailija
4/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ilmanmuuts ilmoituksen. Minkä rotuinen koira?

Vierailija
5/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millaisissa väleissä olet kämppiksesi kanssa. Jos hyvissä, annat olla. Jos huonoissa, niin poliisin puheille ja koira piikille.

Vierailija
6/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
7/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin poliisille jos kämppiksellä tuo asenne. Pureva koira puree toistekin.Tosin sitten pitää varmaan etsiä uusi kämpä?

Vierailija
8/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira tykkää NUOLLA mun käsiä jos on jotain hyväntuoksuista rasvaa. Rikosilmoitus vaan, koira joka puree niin että veri lentää on VAARALLINEN.

Vierailija
9/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira on vaaraksi ihmisille ja joutuu piikille. Kuulostaa julmalta, mutta paras ratkaisu

Vierailija
10/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisista en tiedä, mutta ainakin kannattaa alkaa etsimään omaa asuntoa...

Vierailija
11/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. Ei minusta tuossa mitään epäselvää. Poliisille! Mitä jos se koira tekee noin jollekin toiselle jatkossa? Vaikka lapselle?

Vierailija
12/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti poliisille.

Vierailija
13/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ihan pikkujuttu ole. Jotain on tehtävä, kämppis vielä noin välinpitämätön ja törkeä. Ties vaikka koira hyökkäisi vielä ja kunnolla

Vierailija
14/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiai, ikävästi käynyt sulle. Tossa on purtu ihan tosissaan. Fyysisesti sairas tai kaltoinkohdeltu koira. Jos kämppiksen asenne on tuo, niin ehdottomasti rikosilmoitusta vaan menemään.

Vierailija
15/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppis pihalle jos mahdollista!

Vierailija
16/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on dobermanni-pitbull-mix, myös jotain muuta rotua mikä ei ole tiedossa.

Kommentoijalle nro. 11, mietin itsekin pitkään että onneksi se oli minun käteni eikä jonkun lapsen naama.

Olen aina pitänyt koirista mutta nyt olen huomannut pelkääväni niitä. Näen myös painajaisia ja herään aina hikisenä siihen kun koira "puree"

Ap

Vierailija
17/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia. Mulla on jo seniori-ikäinen hyvin haastava seropi ja ei kyllä ole tullut mieleenkään että vois tollasta tehdä. Koiran pureminen pentuiän jälkeen on aina vakava asia ja vaatii välitöntä puuttumista omistajalta heti ensimmäisestä kerrasta. (Koirakoulun yksityistunnit, eläinlääkärikäynti, kuonokopan käyttö) Kyllä mä väittäisin että terve ja hyvin koulutettu koira ei pure kertaakaan elämänsä aikana. Vaikka oma haastava koirani on erittäin arka ja melko epätasapainoinen toiseen koiraani verrattuna, niin ei ole kyllä ikinä osoittanut merkkiäkään aikeesta purra. Jos todella kämppis ei itse vienyt koiraa lääkärIlle ja ottanut asiaa hoitaakseen niin kyllä asialle olis hyvä tehdä jotain. Nuo jäljet on aivan järkyttävät, ei missään nimessä enää mitään pentunäykkimistä tai uhmaa. Jopa niim järkyttävät että tuollainen koira kyllä pystyisi jopa tappamaan.

Vierailija
18/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on seuraavaksi kurkku auki, kun tuo pikku nassukka on päässyt veren makuun.

Mun kaverin koira puraisi, vaikka olin rappukäytävässä, ja heillä oli ovi auki ja huhuilin sen ulkopuolella. En tehnyt juttua, koska oli niin hyvä kaveri. Seuraavan kerran kun oltiin saman kaverin kanssa rippileirillä ja hänen vanhempansa plus se koira (pystykorva) tulivat autolla parkkiin, koita sai ihan tolkuttoman raivarin kun auton ikkunasta näki minut. Onneksi eivät ehtineet avata auton ovea!!!!! :O

Koskaan, en siis ikinä ollut edes katsonut sitä rakkia pahasti, ollut vain kaverini seurassa rauhan omaisissa merkeissä ja usein käynyt heillä, paitsi että koira oli aina silloin ulkoaitauksessa.

Kaverin isä oli onneksi tolkun mies ja vei piikille koiransa. Ja en käyttänyt mitään voiteita enkä parfyymejä, mikä olisi laukaissut reaktion. Tekosyitä.

Pelasta joku muu, tosiaankin vaikka lapsi, puremalta ja tee ilmoitus.

Vierailija
19/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole normaalia.

Millainen koira ja miten omistaja kohtelee sitä?

Kerro hiukan enemmän, tuossa on purtu aivan tosissaan eikä vain lipaistu mitään

herkullisia ihovoiteita.

Vierailija
20/72 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähtiin, että ongelmakoiran taustalla on aina ongelmaomistaja.

Tietenkin teet ilmoituksen, sillä omistaja on vastuussa koiransa tekemisistä. Nyt on olennaista, että sinun sanomisesi terveysasemalla ja muualla ovat osa todistusaineistoa. Jos on kyse jonkun muun koirasta tai olet lässyttänyt puuta heinää jossakin, sinua ei uskota.

Näyttötaakka on tässä asiassa valitettavasti sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä