Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa käynti on minusta ahdistavaa. Muita?

Vierailija
26.12.2018 |

Olen työssä, jossa tapaan paljon ihmisiä, ja pärjään työssä ihan hyvin. Kuitenkin kaupassa käyminen, kun kassalla on jonoa, on mielestäni tosi ahdistavaa. Esim maksaminen ja ruokien pakkaaminen, kun osa jonosta toljottaa tympeää näköisenä. Onko muilla tällaista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!.....olen kaupassa töissä :(

Vierailija
2/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanottuna ainakaan minä en mieti mitään muuta kaupassa kuin sitä, että saisi hoidettua kauppareissun kunnialla eikä unohtaisi mitään ettei tarvi tehdä vähään aikaan uutta kauppareissua.

Minua eivät kiinnosta kaupan muut asiakkaat eivätkä ostokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ip-kassaa.

Vierailija
4/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta stressaa! Sinähän olet monelle päivän ainoa ihmiskontakti. Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä, jotka eivät saa kuulla missään muualla tervehdystä kuin kaupan kassalla. Teet siis todella tärkeää työtä.

Ainakin minä olen tavannut aina kaupan kassoilla kivoja ihmisiä, jotka hoitavat homman asiantuntevasti ja ystävällisesti.

Kieltäydyn periaatteesta käyttämästä itsepalveluautomaatteja koska haluan, että kaupoissa olisi jatkossakin ihmiskassoja.

Vierailija
5/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa kun nettikauppa on tullut tavalliseksi. Helpottaa elämää, eikä ole enää edes leimaavaa, ettei tykkää shoppailusta. Ruokaostokset on itselle ihan max mitä jaksan jossain marketissa viihtyä. 

Vierailija
6/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta stressaa! Sinähän olet monelle päivän ainoa ihmiskontakti. Suomessa on paljon yksinäisiä ihmisiä, jotka eivät saa kuulla missään muualla tervehdystä kuin kaupan kassalla. Teet siis todella tärkeää työtä.

Ainakin minä olen tavannut aina kaupan kassoilla kivoja ihmisiä, jotka hoitavat homman asiantuntevasti ja ystävällisesti.

Kieltäydyn periaatteesta käyttämästä itsepalveluautomaatteja koska haluan, että kaupoissa olisi jatkossakin ihmiskassoja.

Enhän mä stressaa, mä olen vain ruvennut inhoomaan asiakkaita.

Vierailija
7/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa kun nettikauppa on tullut tavalliseksi. Helpottaa elämää, eikä ole enää edes leimaavaa, ettei tykkää shoppailusta. Ruokaostokset on itselle ihan max mitä jaksan jossain marketissa viihtyä. 

Minä en ole ikinä pitänyt sellaisesta shoppailusta, jossa haahuillaan kaupoissa ihmettelemässä myytäviä tuotteita. Minä en jaksaisi sellaista päämäärätöntä touhua koska minulla on mielenkiintoisampaakin tekemistä vapaa-aikana.

Toki joululahjaostoksilla joutuu kiertelemään ja vertailemaan kaupoissa ihan oman mittanauhan kanssa jos aikoo ostaa toiselle joululahjaksi vaatteen.

Vierailija
8/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudutko tapaamaan paljon tympeitä tai ilkeitä asiakkaita?

Vierailija
9/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Jännitän sosiaalisia tilanteita ja kärsin paniikista. Käyn mieluiten isoissa marketeissa, joissa saa hukkua massaan. Pienet kaupat ovat ahdistavia. Kaikista pahimpia ovat pienet erikoisliikkeet, joissa ei ole ketään muuta sillä hetkellä.

Vierailija
10/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, meidän asiakkaat ovat fiksuja ja mukavia.

Syy on minussa. En kestä enää yleensäkään ihmisiä.

Vierailija
11/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä hävettää omat ruokaostokset ja kelaa että mitäköhän noi muut kelaa kun pelkkää eineisruokaa ostan.

Vierailija
12/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta muuten vaan aika tympäsevää hommaa.

Vierailija
13/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ahdista, mutta ei ole lempipuuhaanikaan. 

Vierailija
14/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa kaikki, mutta siihen on olemassa hoito. Ja paras omahoitokeino on takoa kaaliinsa, ettei ole universumin napa, jota kaikki tuijottavat. Keskity muuhun kuin omiin fiiliksiisi ja siedätä itseäsi. Aivot oppivat kyllä pois ahdistuksestakin.

Vierailija
15/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ostokset netistä ja maksa kuljetusmaksu. Helppoa ja kätevää.

Tai tilaa ja maksa tuotteet netissä ja nouda ne kaupasta.

Vierailija
16/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkassa kyllä.Paras aika ruokakaupassa on lauantai aamulla 8.Ainut vika on ettei kaikkea ole hyllytetty.

Vierailija
17/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi sosiaalisesta ahdistuksesta, siksi olen huono sanomaan mitään siihen. Ihmetyttää kumminkin se sosiaalisesti ahdistuneiden ystävien luulo, että kaikki, ihan kaikki kaupassa kävijät juuri heidän ostoksiaan, kauppaseuralaisia (tai niiden puutetta), käsien tärinää,  hikoilun astetta, pukeutumista ja muuta heissä ajattelisivat.

En minä jaksa ajatella tuollaisia muiden ihmisten ominaisuuksia enkä varsinkaan kurkkia kärryihin että "mitä se on tänään ostanut". Jotenkin on liian suuret luulot itsestä? 

Vierailija
18/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kärsi sosiaalisesta ahdistuksesta, siksi olen huono sanomaan mitään siihen. Ihmetyttää kumminkin se sosiaalisesti ahdistuneiden ystävien luulo, että kaikki, ihan kaikki kaupassa kävijät juuri heidän ostoksiaan, kauppaseuralaisia (tai niiden puutetta), käsien tärinää,  hikoilun astetta, pukeutumista ja muuta heissä ajattelisivat.

En minä jaksa ajatella tuollaisia muiden ihmisten ominaisuuksia enkä varsinkaan kurkkia kärryihin että "mitä se on tänään ostanut". Jotenkin on liian suuret luulot itsestä? 

Ohis, mutta eikös toi luulo olekin juuri se syy sille, miksi ovat sosiaalisesti ahdistuneita? En ole koskaan kuullut sosialiisesti ahdistustuneesta, joilla ei ole näitä ennakkoluulola ja pelkoja muiden ihmisten tuomitsemisesta.

Vierailija
19/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että toljotettaisiin tympeänä. Ehkä sitten vain keskityn siihen pakkaamiseen muiden toljotusten toljottamisen sijasta, mutta enpä oikein usko. 

Vierailija
20/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, meidän asiakkaat ovat fiksuja ja mukavia.

Syy on minussa. En kestä enää yleensäkään ihmisiä.

Mä ymmärrän, mitä sä tarkoitat, mulla sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi