Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Appelssiinikanaa (leikkeet) ja uuniperunoita. Jälkiruokana valkosuklaajäädyke.
;D
rosamunda uuniperunoita ja vieläkin riittää sitä karjalanpaistia
Riisipuuroa sekä yltiömakeaa rusinasoppaa näin brunssilla. Illemmalla makkaroita ja röstiperunoita.
Ranskalaisia, nakkeja ja lihapullia. Ellen sitten repäise ja hae kebabia.
Jouluruokien jämiä, osin vähän tuunattuna. Vielä kerran, huomenna olen luvannut viedä perheen pizzalle.
Jouluruokaa tarjolla vielä tänään eli rosollia, laatikoita yms. Hyvin maistuu vielä näin kolmantena päivänäkin.
Pydäriä ja ranut siihen kylkeen :D Illalla viiniä ja pitsaa.
Lohta ja salaattia. Porkkanalaatikkoa on vielä vähän, niin minä syön sitäkin.
Lanttulaatikkoa, kinkkua ja rosollia. En minä ainakaan ole syönyt vasta kuin kerran, joten ei maistu puulta.
Eilinen meni kalalla, aattona sitä ei ollut. Ei meillä ole kaikkea joka päivä, en osaa oikein kuvitella noita kymmenien lajien pöytiä.
Olisi kiva kyllä joskus nähdä miten ihmiset syövät. Teelusikallinen joka sorttia?
Jouluruokia. Lisäksi on perunoita ja jauhelihakastiketta niille ketkä ei niin jouluruuista välitä.. Itselleni kyllä jouluruoat maistuu vielä oikein hyvin :P
Alotin aamun riisipuurolla, kahvilla ja parilla tortulla. Lounaaksi tein kinkusta isot voileivät, juustoja ja kasviksia sai lisätä oman maun mukaan. Seuraavaksi parin tunnin sisällä vuorossa uunibroileri, paistetut perunat ja salaatti, ja illemmalla jouluruokia. Veikkaan, että huomenna rupeaa laatikot tökkimään, mutta teen sitten lopuista rieskoja tms. :)
Lasagnea ja fetsalaattia. Loppuilta sarjoja netflix ja hbo.
Härän sisäfilee ja Hokkaidorisotto, salaatti. Jälkiruoaksi kahvi ja lusikkaleivät, suklaata, myöhemmin vielä juuustovalikoima.
Pitihän se arva ettei kukaan peukuttanu mun ruokia. Varmaan niin paskaa ruokaa.
Mies tekee juuri paraikaa pitsaa. Sit köllimään sänkyyn ja elokuvia katsomaan.
Appelssiinikanaa (leikkeet) ja uuniperunoita. Jälkiruokana valkosuklaajäädyke.