Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi on pettynyt ja vihainen

Vierailija
26.12.2018 |

Koska mies ei taaskaan voinut jäättää alkoholin väliin tänä jouluna ajoin hänet appivahemmilleni jouluaattona. Vietimme rauhaullisen joulun lasten kanssa. Syötiin hyvin ja vaan nautittiin siitä, että ei ollut juovuksissa olevaa isää kotona. En enää jaksa tuon alkohoolin kanssa taisteleminen. Se on aina tärkein, ei mikään muu.

Nyt on mieheni ilmeisesti selvinnyt ja hän ja anoppi pommittaa viesteillä kuinka tyhmä olen joka kehtaisin heittää mieheni omasta kodista. No, asunto on minun. Tämä on ennakkoperintö johon miehellä ei ole avio oikeutta, minä olen myös maksanut kaikki kulut tästä asunnosta.
No, kuitenkin en halua, että hän tulee kotiin. Haluan, että hän pysyy poissa. Hän.ei ole väkivaltainen, vaikka olisi kuinka juovuksissa, selvinpäin todella kiltti ja mukava. Mutta en jaksa tuota juomista yhtään.

Nyt anoppi on sitä mieltä, että olen itsekäs ja hänen pojalla oli vain yksi ylilyönti. Olen yrittänut sanoa, että pulloja on piilossa joka paikassa ja että hänen poikansa on aina kännissä pe-su. Kukaan ei usko.

Kotiin hän ei enää tule tai jos tulee niin häädän hänet välittömästi. Olisi uskonut kun sanoin, että ero tulee jos juot jouluna.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon lisäämään. Noin kuin sinä ap toimii vastuuta kantava ihminen.

Vierailija
2/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kuitenkin on raskasta kun minua pommitetaan joka paikasta. Mies on todella hämillään, haluaa tulla kotiin. En halua, minun on ilmeisesti lain mukaan päästävä hänet kotiin, mutta huomenna vien eropaperit. Toivottavasti saan siinä samalla vietyä häätäminen. Miten saada hänen ymmärtämään, että tällä kertaa se oli tässä. En kuuntele tyhjiä lupauksia enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän huonoa suomea tällä aloittajalla.

Vierailija
4/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että tulee kotiin vieroituksen kautta (jos siis huolit hänet selvänä), mutta muuten ei asiaa.

Vierailija
5/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit ja teet.

Sinulla ja lapsillasi on vain tämä yksi ainoa elämä, ja te ansaitsette parasta mahdollista.

Miehesikin ansaitsisi, mutta hänelle kai sitten se paras mahdollinen on juoda p.rseet olalle ja kerta toisensa jälkeen pilata kaikkien muitten elämä. Alkoholisti on itsekäs.

Elämä ei aina ole kivaa-kivaa ja juhlaa, se pitää kaikkien oppia ja sisäistää. Teoistaan on pakko ottaa vastuu. Kovasti vain voimia uuteen elämään! Kaikki kääntyy vielä paljon paremmaksi, vaikka ensin onkin monenlaista harmia ja vaivaa. Mutta se kannattaa!

Vierailija
6/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä? Ihminen on hädässä ja pahassa kriisitilanteessa, ja sinä naputat kielivirheistä. Vähän suhteellisuudentajua!

Voimia ap:lle! Olisko Al-Anosta tai muusta vertaisryhmästä apua? Ehkä jo käytkin sellaisessa.

Vierailija
7/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun asunto ole lastesikaan koti, koska he eivät omista sitä?

Vierailija
8/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö ei onnistu tuosta vain. Sen sijaan voit anoa yhteiselämän lopettamista, kunhan avioero on vireillä ja jos puoliso on muuttohaluton.

Vierailija
9/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä väliä? Ihminen on hädässä ja pahassa kriisitilanteessa, ja sinä naputat kielivirheistä. Vähän suhteellisuudentajua!

Voimia ap:lle! Olisko Al-Anosta tai muusta vertaisryhmästä apua? Ehkä jo käytkin sellaisessa.

Juuri nyt en jaksa miettiä kielioppia. Olen ruotsalainen ja tulin tämän miehen vuoksi suomeen. Olen asunut täällä vasta 10 vuotta, ja kirjoittaminen tuottaa vieläkin vaikeuksia. Pyydän anteeksi, mutta jos olisin kirjoittanut ruotsiksi niin en olisi saanut vastauksia. Pitää tutkia tuota ryhmää.

Vierailija
10/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun asunto ole lastesikaan koti, koska he eivät omista sitä?

Mitä tarkoitat? Tottakai kotini on myös lasten koti. Se olisi myös mieheni koti jos ei alkhooli olisi tärkeämpi. Minä haluan että lapsilla olisi koti jossa alkohooli ei olisi tärkeun, että miehini ei nukkuisi koko päivän krapulaa pois, että hän joskus viettäisi lasten kanssa aikaa ilman sössötystä. Onko se liikaa vaadittu?

Vierailija
11/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia miehesi onkin juoppo, kun takana on aina puolustava äitemuori, joka ei ole ikinä vastuuttanut poikaansa mistään. Eikä halua, että kukaan muukaan vastuuttaa. Äiten poika on aina tärkeämpi kuin muut ja aina löytyy selitystä, miksi on juoppo ja miksi on sitä tai tätä. Muut ovat aina syyllisiä.

Ihan on tuttua kauraa lapsuusperheestäni. Joka joulu olen onneni kukkuloilla ihan siitä syystä, ettei enää tarvitse viettää joulua alkoholistiveljen kanssa saman katon alla, vaikka se loppuikin 20 vuotta sitten.

Vierailija
12/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Teet oikein. Miehen päätös hakeeko apua juomiseensa.

Vierailija
13/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kuitenkin on raskasta kun minua pommitetaan joka paikasta. Mies on todella hämillään, haluaa tulla kotiin. En halua, minun on ilmeisesti lain mukaan päästävä hänet kotiin, mutta huomenna vien eropaperit. Toivottavasti saan siinä samalla vietyä häätäminen. Miten saada hänen ymmärtämään, että tällä kertaa se oli tässä. En kuuntele tyhjiä lupauksia enää.

Sanot että selvin päin saa tulla. Eiköhän asia ole sillä selvä.

Mies saa valita, jääkö juomaan vai tuleeko kotiin.

Vierailija
14/14 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.ennen niin ihana perheen isä on nykyään viikolla työ narkomaani:ja pe-su menee juodessa tai krapulassa. Mitään ei jaksa lasten kanssa tehdä kuin Ärjyä niille. Seksiä pitäisi aamuisin antaa kun toisella krapula panetus. Suuttuu kun en halua vanhalta viinalta haisevaa hoidella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän