Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista että kummilapsen vanhemmat muistaisivat kummia?

Vierailija
25.12.2018 |

Jotenkin surettaa että oon vienyt lasta päiväretkille, hankkinut lahjat synttäreinä ja jouluna, mutta mua ei muisteta mitenkään. :( Vein lahjan eilen aattona ja vanhemmat vaan huikkas lumitöistä että joo sisällä on ja jätä lahja eteiseen. Eivät tulleet sen enempää moikkaamaan. :/

Omasta lapsuudesta muistan että kummit on saaneet viimipullot äidiltäni joka joulu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiushan on jo kauan ollut lähinnä huomionosoitus läheiselle ystävälle tai sukualaiselle. Olen sisareni esikoisen sylikummi ja olen aina muistanut synttärinä ja jouluna ja aion muistaa, kunnes aikanaan valmistuu ja menee töihin.

Sillä ei ole juurikaan tekemistä, millaisia lahjoja ostamme sisareni kanssa. Tosin olemme hyvissä väleissä, joten ostamme niitä kummiudesta huolimatta.

Vierailija
2/3 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis serkkuni kummi ja ikäeroa meillä 20 vuotta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muistamme molempien lastemme kaikkia kummeja joulumuistamisilla. He ovat meidän ystäviämme ja sisaruksiamme. Haluamme tottakai heitäkin muistaa, muistavathan hekin meidän lapsiamme jouluna ja synttäreinä. Muistan myös omia kummejani aina jouluna ja heidän syntymäpäivinään kortein ja välillä lähetän valokuvia lapsistamme (asuvat kaukana, näemme harvoin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi