Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks miehet ei näytä enää miehiltä

Vierailija
25.12.2018 |

En voi ymmärtää miks niin moni mies näyttää enemmän ja enemmän naiselta ja niin sliipattuja, yök! Voiko ikävämpää näkyä olla, olen loppuelämäni sinkku jos en tapaa miehen näköistä ja kokoista miestä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsekkaappa Panu Huuhtanen tai kaverinsa Eero Tillanen. siinäpä pari miesten miestä Vihdistä, luulisi kelpaavan krantummalllekkin naiselle. Voin suositella. Pikkarit pyörii vaan jaloissa kun jompi kumpa tulee kylällä vastaan.

Vihti Hunks?

Vierailija
22/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisinhän tosi monella nuorellakin miehellä on parta. Eikö se ole melko miesmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskelen miehille jotka käy salilla vaa jotta sais enemmä tuheroa.

Naureskele vaan. Jos ei käy, niin ei saa sitäkään.

Joillekin se tuhero on tavoittelemisen arvoinen asia. Minulla on muita intressejä eikä mikään niistä liity seksiin. Jatkan naureskelua.

Vierailija
24/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheeseen liittyen: http://www.returnofkings.com/127158/5-stages-of-decline-after-a-society…

Kannattaa lukea ihan rauhassa ilman hermoilua.

Vierailija
25/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja KYLLÄ!! Meidän isoisämme olivat aikamoisia komistuksia nuorempina! Komeat kasvot, ryhdikkyyttä ja upea katse! Ihan kuin Hollywood miehet!

Nykyajan miehet ovat masentuneita vaahtokarkkeja!

Juuri eilen pohdiskelin, että jos isoisäni olisi syntynyt tähän aikaan, olisi suku loppunut siihen. 165cm kengät jalassa, hiljainen laiha työmies, jolla ei sanottavaa mihinkään. Nykymiehet ovat keskustelutaitoisempia, fiksumpia eivätkä päivittele viikkotolkulla, jos nainen harrastaa metsästystä

Vierailija
26/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan teini-iän ohittanut tuollaisia kuvittele

Vierailija
27/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se tuhero on tavoittelemisen arvoinen asia. Minulla on muita intressejä eikä mikään niistä liity seksiin. Jatkan naureskelua.

Jatka vain. Salillakäynti pelkän voiman hankkimiseksi on todella tylsää. Toki kohtuullinen voiman lisäys on tervetullutta siinä sivussa.

Vierailija
28/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tullut vuosien varrella niin monesti nähtyä, että naiset ovat miehekkään vartalon perään.

Vierailija
29/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vain. Salillakäynti pelkän voiman hankkimiseksi on todella tylsää. Toki kohtuullinen voiman lisäys on tervetullutta siinä sivussa.

Pystyn nykyisillä voimillani suoriutumaan kaikesta mitä elämäni vaatii. En tarvitse hulkki voimaa mihinkään. Aivoille on paljon enemmän käyttöä ja niitä ei salilla kehitellä.

Vierailija
30/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se tullut vuosien varrella niin monesti nähtyä, että naiset ovat miehekkään vartalon perään.

Ei todellakaan. Naiset kiinnostuvat lähes aina laihoista kavereistani ja oonkin saanut kuulla välillä mm:

"Sä näytät ihan siltä ettet osaa puhua muusta ku rahkasta mut onneks mä erehdyin"

"Hassuu miten sä oot oikeesti kiva ja fiksu vaik sä ootki tollanen bodari"

"Sä et näytä yhtään diplomi-insinööriltä, kusetatsä mua nyt? Mä en tykkää ku mulle valehdellaan (nainen kertoi pitävänsä nörttimiehistä)"

Vierailija
31/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn nykyisillä voimillani suoriutumaan kaikesta mitä elämäni vaatii. En tarvitse hulkki voimaa mihinkään. Aivoille on paljon enemmän käyttöä ja niitä ei salilla kehitellä.

Itse en vaan arvosta pelkkää voimaa enkä pelkkää älyä, vaan niiden yhdistelmää. Joku tietokoneen ääressä elämänsä viettävä nörtti ei vaan säväytä, vaikka älyä olisi muille jakaa.

Vierailija
32/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en vaan arvosta pelkkää voimaa enkä pelkkää älyä, vaan niiden yhdistelmää. Joku tietokoneen ääressä elämänsä viettävä nörtti ei vaan säväytä, vaikka älyä olisi muille jakaa.

Esimerkiksi itse en istu tietokoneen ääressä koko elämääni. Moni salijanari jäisi kakkoseksi jos lähdetään suksilla 50km lenkille. Liikkuminen voi olla hauskaa ja avartavaa jota punttien nostelun en näe enkä koe olevan. Juoksen mieluumin kirjastoon kuin punttisalille.

Vierailija
33/43 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä ap:n mielestä miesten tulisi näyttää? 

Vierailija
34/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolet ovat lähentyneet toisiaan sekä fyysisiltä että henkisiltä ominaisuuksiltaan. Miesten testosteronitasot ovat romahtaneet ja naiset ovat ahkeran kuntosaliharjoittelun jäljiltä yhä leveäharteisempia. Lopputuloksena on se, että kumpikaan sukupuoli ei enää tunnu viehättyvän toisesta.

Vierailija
35/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miks niin moni mies näyttää enemmän ja enemmän naiselta ja niin sliipattuja, yök!

Höpö höpö.

Vierailija
36/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile rekkakuskia. Meillä on paljon karvaisia keskivartalolihavia sinkkumiehiä, jotka eivät paljoa peiliin katso

Sehän oli hyvin sanottu. Rekkakuski, joka ei peiliin katso :DDD

Vierailija
37/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs, suunnilleen koko ihmiskunnan historian ajan ovat miehet laittautuneet ja koristautuneet vähintään yhtä paljon kuin naiset, ja nyt joku hassu sata vuotta ollut kulttuuri, missä miehet eivät värikkäästi koristaudu ja käytä kosmetiikkaa jne.

Ihmisuroksen lajityypillistä käytöstä on siis koreilla.

Vaan jos ei historiasta tiedä, niin on helppo kuvitella, että ne muutamat kymmenet tai sadat vuodet joista itsellä on jotain välttävää tietoa, kertovat pysyvän totuuden ihnisyydestä :D.

Vierailija
38/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se soija teettää.

Juuri näin on asia! Soijan käyttö muuttaa pojan sukupuoli -identiteettiä mm. Asiaa on tutkittu, mutta lähdettä en nyt muista! Ja, suurin osa poikalapsista kasvaa naisten ympäriöiminä. Puuttuu miehenmalli!! Pelkään, että oikeat miehet tulevat katoamaan ja maskuliiniset naiset täyttävät kadotettujen miesten paikat! 

Vierailija
39/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä kyllä näyttää. Suurin osa naisista onkin sitten ylipainoisia läskejä, joista naiseus on kaukana. Hyi hitto että suomalainen nainen on pääasiassa kauhea laiska juntti.

Vierailija
40/43 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miks niin moni mies näyttää enemmän ja enemmän naiselta ja niin sliipattuja, yök! Voiko ikävämpää näkyä olla, olen loppuelämäni sinkku jos en tapaa miehen näköistä ja kokoista miestä.

Varmasti tämä korreloituu siitä että naiset eivät näytä naisilta:

On todella harvinaista että naiset pukeutuvat naisellisesti. Hametta ei käytetä, nättejä saappaita ei käytetä, tukka kynitään "kanaperseeksi", ylipaino on nyky "normaali", naiset ovat agressiivisia ja mies on kaikkeen lähtekohtaisesti syypää. Jos mies ei saa sitä naisellisuutta naiselta, muutuvat miehet sitten naismaisiksi.

Katsokaa vaikka näitä tähän viestiin vastaukseksi tulevia mäkätyksiä, ei edes haluta ymmärtää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan