Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti omaan kämppään ja jätti vauvan kanssa yksin "muuttamaan"

Vierailija
25.12.2018 |

Mies häipyi omaan asuntoonsa ja jätti mut yksin "pakkaamaan". Vauva 6kk. Muutenkaan ei ekan parin kk jälkeen ole ole muutenkaan juuri osallistunut. Laittanut sinne sängyt, muuten joutuisin tehdä kaiken itse. Vauvan kanssa tosi vaikeaa siivoilla ja lajitella romuja. lisäksi häkkivaradto lattiasta kattoon täynnä. Mun kavereista vaikuttaa ettei mies oikeasti meitä sinne edes halua kun kaikki niin vaikeaa. Mä en tiedä. On aika itsekäs eli voi halustakin mutta ei tajua empatiakyvyttömyyttään miksi vauvan kanssa vaikea roudata kamaa. Vauva on ihana mutta Voikohan eroa välttää? Mihin ottaa yhteyttä? Mies osaa teeskennellä kivaa muiden edessä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuttaa yhteen?

Vierailija
2/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun on pakko muuttaa koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle edellisessä ketjussa sivukaupalla neuvottu, että ÄLÄ muuta?

Vierailija
4/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et kai sä ole se jonka mies ilmoitti vauvan harrastuksiin ja asuu hissittömässä talossa ja käyttäytyy kuin mielipuoli? ÄLÄ muuta miehen luo, kuten 1000+ av-laista on sanonut sinulle useissa ketjuissa.

Vierailija
5/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni toiselle naiselle panemaan.

Vierailija
6/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sekava teksti, mihin te olette vauvan kanssa muuttamassa? Onko mieskin muuttamassa johonkin vai ei?

Parempi kun et ainakaan sen miehen kanssa yhteen muuta jos ei sua yhtään halua auttaa missään. Ei tunnu sinua tai edes omaa lastaan rakastavan.

Vierailija
7/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis kissoja, en voi lähteä yöpymään muualle ilman että koko kööri mennään. hoitajaa en saa. ap

Vierailija
8/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mieheltä. Joltain poikoselta.

Vierailija
9/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olit itekin sitä mieltä, ettet muuta. Mikä ihme on saanut sut muuttamaan mielesi?!?

Vierailija
10/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla siis kissoja, en voi lähteä yöpymään muualle ilman että koko kööri mennään. hoitajaa en saa. ap

Ai. Ootkin siis provo. Viimeksi sulla oli koiria.

Vierailija
11/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, häh ? 👀 Surullista lukea tämmöstä tarinaa ja aina, kun pieni vauva on mukana kuvioissa tämmösissä parisuhteissa, niin en voi käsittää, nykypäivänä, kun luulis, että kun lapsi hankitaan, niin vähän yritettäisiin olla kunnolla ja tehdä asioita yhdessä.

Vierailija
12/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuttaa yhteen?

Tavallaan en enää edes tiedä mutta vauva vielä pieni ja perhe. en tiedä kuinka ikinä selviäisin yksin kun palaan töihin. Muuta apua ei ole kuin mies. Ap

Vierailija
13/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on AP:lta ainakin kolmas ketju. AP hanki apua itsellesi. Alkaa vaikuttamaan siltä, ettei teillä kummallakaan ole kaikki nyt ihan hyvin. Miehelläsi on ilmeiset ongelmat, mutta sinun on nyt jostain syystä vaikeata ottaa sitä askelta mikä olisi tärkeää ottaa: ero.

On myös huolestuttavaa, että sen sijaan valita täällä palstalla miehestäsi kuin otat hänestä eron. Miehesi laiminlyö vauvaanne kun hoitaa häntä sekä osoittaa sinua kohtaan selviä henkisen väkivallan merkkejä. Minkälainen oma lapsuuden kotisi oli, kun koet luonnolliseksi jäädä tuollaiseen suhteeseen?

Sanoin tämän aiemmissa ketjuissa myös, että oikea osoite sinulle olisi turvakoti. Olet vastuussa lapsesta, et voi itse olla lapsellinen ja jäädä sinua ja vauvaa vahingoittavaan ympäristöön.

Vierailija
14/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta. Miehesi on sekopää!!! Pidä se oma asuntosi ja vaihda ne lukot, niin kuin neuvottiin. Katkaise kaikki välit. Tosta ei hyvä seuraa.

Vierailija
15/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat on miehellä kun lupasivat viettää joulun meidän kanssa. tarkouttivatkin miestä. ja oon soittanut kaikki paikat. äitini on mt-ongelmainen, isästä en tiedä. en vaan millään selviä mun duunista yh:na. :(( ap

Vierailija
16/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta. Jätä mies. Unohda idioottivanhempasi. Kaikki muu järjestyy kyllä.

Mutta kukaan täällä ei auta sinua siinä, miten onnistuisit paremmin pakkaamaan vauvan kanssa, että voisit muuttaa narsistisen hirviön alistettavaksi, ja viedä lapsesikin sinne.

Vierailija
17/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmat mistä saisin vauvalle hyvän hoitopaikan parissa kuukaudessa ja miten työ jatkossa. ja joutuuko vauva vierailulle miehen kynsiin. Nyt voin olla auttamassa vauvaa kun mies sekoilee, edes välillä. ap

Vierailija
18/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa?

Lapsen kannoit ja synnytit mutta nyt riskeeraat sen syystä että sun pitää päästä töihin?

Mikä työ on omaa lasta tärkeämpää?

Turvakoti ja sosiaalituet, ja kissojen luovutus rakastaviin koteihin ennen kuin taaperosi käy haukkaamassa tokdoplasmoosin kissanhiekkalaatikosta.

Vierailija
19/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon koko lössi ja äkkiä!

Vierailija
20/36 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin parissa kuukaudessa? Äitiysloma kestää kunnes lapsi n. 9 kk. Käytä lomat päälle, jos sinulla on,.ja hae päiväkoti tai pph paikkaa kuten muutkin ihmiset. Sitten käyt töissä ja lapsesi on hoidossa. Juu, 1v on pieni menemään hoitoon, mutta paljon pahempi tilanne hänelle on elää hullun alistajan ja alistetun, masentuneen äidin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi