Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on vuoden paras päivä

Vierailija
25.12.2018 |

Olen maannut käytännössä koko päivän sohvalla ja syönyt suklaata ja jouluruokien jämiä. Kukaan ei ole soittanut eikä kaivannut mitään. Joulukuusi on ainoa, joka kaipaa lisää vettä, pitää varmaan nousta kohta hakemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihanaa lepostelua - tosin nukuin kahteen asti ip. Taidan hakea lisää kahvia ja sit pitäis mennä ikkunasta katsomaan onko lunta tullut kauheesti lisää...

Vierailija
2/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole tullut lunta yhtään lisää : O

😏☕

Joku kaamee pyräkkä tänne lounaisrannikkoon piti tulla. Kuulin ehkä väärin, se onkin vasta tulossa?!

🐩Näköjään tänään voi mennä normilenkkeilemään vielä. Ei ole koiraa, joka vie ulos ja pittää itte sitte...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vaihtanut edes yöpaitaa pois. Lapset ovat isänsä kanssa ja harkitsen juuri ottaisinko glögin vai avaisinko uuden suklaarasian. Pskat, taidan tehdä molemmat. 

Puhelimen olen laittanut äänettömälle, vaikka eihän se nyt tänään muutenkaan soi ennenkuin illalla kun lapset soittavat. 

Suunnittelen tuoksuvaa jalkakylpyä. Saapi nähdä viitsinkö. 

Vierailija
4/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta tuli/tulee minulle mieluinen leffaputki, joten pyjamapäiväksi meni. Nyt nousin istumaan hetkeksi, että katson mitä tänne palstalle kuuluu. Ihana joulu.

Vierailija
5/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saunoin oikein rauhassa ja nyt juon saunakahveja suklaan ja torttujen kanssa.

Vierailija
6/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Tietty otat pienen jalkakylvyn, koska mäkin aioin!

Tekee hyvää jaloille, ne ovat aika kovilla.

Itse laitan sparta -mallin:

Leivinsooda + suola.

Ehkäpä liuotan eteeristä öljyä vielä vaikka pieneen määrään nestesaippuaa mukaan.

Laventelia tai appelsiinia...

Vierailija
7/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🛀 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme