Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin löytää miehen?

kumppania etsimässä
25.12.2018 |

Olen 34-vuotias nainen. Unelmani on perustaa perhe, mutta vaikea perustaa, kun en löydä miestä mistään. Minulla ei ole suurta kaveripiiriä, jonka kautta voisin tutustua miehiin, töissä (naisvaltaisella alalla) ei ole vapaita. Arjessani kohtaan vain harvoja miehiä ja he ovat kaikki varattuja, monilla on jo lapsiakin. Baareissa tunnen oloni lähinnä kiusaantuneeksi enkä haluaisi lähteä yöelämään etsimään kumppania.

Minä olen tällainen hyväntahtoinen nallekarhu, sympaattinen mutta lihava, enkä mieheltäkään vaatisi paljon muuta kuin kunnollisuutta ja hyvää sydäntä. Aloitteita olen tehnyt sopivissa tilanteissa, mutta pakit olen saanut, koska yrittämilläni miehellä onkin sitten ollut jo puoliso, joten ymmärrettävästi juttu on aina jäänyt siihen.

Ajattelin, että ehkä jostain kieli- tms. kurssilta voisi löytyä sopiva mies? Mistä te olette löytäneet kumppaninne? Mistä ihmeestä voisin vielä etsiä? Olen kokeillut jopa nettideittailua, mutta se ei johtanut mihinkään. Auttakaa, jos suinkin keksitte jotain, kiitos!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara kuumeinen, +30 :nen, lihava "nallekarhu" ???!!!

Ihan oikeasti, tarviiko tuota miettiä mistä johtuu että ei ole miestä löytynyt ? Siis, niin kuin AIKUISTEN oikeasti ?

Vierailija
2/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa unohtaa kaikki kielikurssit ja teatterit ei niistä löydy kuin naisia ja homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi olla nallekarhu :D

Vierailija
4/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnollinen mies. Tarkoittaako 185cm urheilullista korkeakoulutettua pankkiirilentäjää?

Vierailija
5/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilainen. Et muuta saa. Säälittää.

Vierailija
6/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin nikkarointikurssille tms, ei kielikursseilla ole miehiä, paitsi ehkä eläkeläisiä.

Vierailija
7/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakara kuumeinen, +30 :nen, lihava "nallekarhu" ???!!!

Ihan oikeasti, tarviiko tuota miettiä mistä johtuu että ei ole miestä löytynyt ? Siis, niin kuin AIKUISTEN oikeasti ?

En ihmettele yhtään, miksei ole löytynyt. Yritin vain pyytää ehdotuksia, jos vaikka joku keksisi, mistä voisin yrittää löytää jonkun, jolle kelpaisin.

Hyvää joulua sinullekin.

Vierailija
8/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiahan miehiä oikein olet yrittänyt jos kaikki ovat varattuja. 

Meidän työpaikalla ei kukaan alle nelikymppinen mies taida olla varattu. Toki olenkin töissä insinööritoimistossa...

Vierailija
9/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että kunnollinen mies. Tarkoittaako 185cm urheilullista korkeakoulutettua pankkiirilentäjää?

Kunnollisella tarkoitan miestä, joka ei tee rikoksia tai vaikkapa ärise hitaasti käveleville vanhuksille. Miehen pituus tai varallisuus ei nähdäkseni ole yhteydessä kunnollisuuteen. Kumma, että itse ajattelet noin.

Vierailija
10/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisiahan miehiä oikein olet yrittänyt jos kaikki ovat varattuja. 

Meidän työpaikalla ei kukaan alle nelikymppinen mies taida olla varattu. Toki olenkin töissä insinööritoimistossa...

Meillä on töissä seitsemän miestä, kaikki varattuja, kaikki yli 40-vuotiaita. Kaveripiirissäni ei ole vapaita miehiä yhtään.

Vierailija
11/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihava olet?

Mitä hyviä puolia vartalossa ja ulkonäössäsi on?

Vierailija
12/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lihavuus ainakaan mikään este ole. Tiedän monia miehiä jotka tykkää pyöreämmistä naisista. Ja olen itse mies eli tiedän ns. rehellisen arvion.

Vierailija
13/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat eivät kelpaa, netti ei kelpaa, töissä ei ole vapaita miehiä ja harrastuksissa pelkkiä naisia. Jopa on ihme, ettei miestä löydy.

Jospa menisit sinne, missä on miehiä. Vaikka jääkiekko-otteluun tai nikkarointikurssille.

Vierailija
14/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen mies kirjoitti:

Miten lihava olet?

Olen tällä hetkellä XXL-kokoa, joskin olen aloittanut terveellisen elämän ja tavoitteena on liikkuva, sokeriton elämäntapa. Pidän erityisesti sinisistä silmistäni ja lantioni muodosta.

Vierailija
15/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolat eivät kelpaa, netti ei kelpaa, töissä ei ole vapaita miehiä ja harrastuksissa pelkkiä naisia. Jopa on ihme, ettei miestä löydy.

Jospa menisit sinne, missä on miehiä. Vaikka jääkiekko-otteluun tai nikkarointikurssille.

Sitähän minä tässä juuri yritän - selvittää, mistä niitä miehiä löytyy.

Vierailija
16/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kirjoitti:

Kunnollinen mies kirjoitti:

Miten lihava olet?

Olen tällä hetkellä XXL-kokoa, joskin olen aloittanut terveellisen elämän ja tavoitteena on liikkuva, sokeriton elämäntapa. Pidän erityisesti sinisistä silmistäni ja lantioni muodosta.

Pituus, paino, rintaliivien koko, asuin paikka, työ mitä teet?

Vierailija
17/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähdätä tasoaan alemmas?  :)

Vierailija
18/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pelata shakkia. Liity shakkikerhoon. Siellä on melkein pelkästään miehiä.

Vierailija
19/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehistä iso osa on syrjäytyneitä ja istuu yksiöissään.

Vierailija
20/59 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana etten tapaa missään muita naisia kuin aspoja, eikä minusta ole naiset ikinä olleet kiinnostuneita.

Kelpaaako aapeelle ihan tavallinen duunari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi