Onko 29-vuotiaana liian myöhäistä jos on sinkku ja haluaisi lapsen?
Siis naisena. Ei parisuhdetta, ei miestä tiedossa. 29-vuotias, ei lapsia mutta haluaisin ainakin yhden. Onko liian myöhäistä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
29-vuotiaista miehistä noin 90% on lapsettomia eli ei ole liian myöhäistä.
Jännä ajatus, kun itse olin 27 saadessani esikoisen, enkä edes tuntenut itseäni erityisemmin nuoreksi vanhemmaksi.
Ei.
Ei muuta ku kullikarusellin pyörteisiin ilman pillereitä ja paljaalla.
Kyllä se vokaali sieltä löytyy.
Itse olin vielä 32-vuotiaana sinkku... kunnes se oikea tuli monen vuoden yksinolon jälkeen vastaan. 35-v sain ensimmäisen lapseni ja toisen 38-vuotiaana. En varsinaisesti tiennyt edes halunnut lapsia, mietin vain että tulee jos on tullakseen ja nyt en voisi onnellisempi noista kahdesta olla ❤️
Joku sulla on vaihdevuodet vai miksi olisi myöhäistä?
No minä olin vielä 39-vuotiaana sinkku. Nyt on mies ja lapsi ja hyvät onkin. Että älähän hätäänny, vaan nauti vapaudestasi niin kauan kuin sitä kestää ja lapsiperhe-elämästä sitten, kun kohdalle osuu.
Ei tietenkään, mutta sekä miehen löytämiseen ja laps(i)en saantiin kannattaa käyttää muitakin keinoja ja tapoja kuin tapittaa AV-palstaa. Vaikka ymmärrän toki sen, että parhaimmillaan täältä voi saada esimerkiksi erinomaisen paljon vertaistukea ja tsemppausta. Pahemmassa tapauksessa halveksuntaa ja sontaa niskaansa enemmän kuin tarpeeksi ja mitä saattaisi monasti olla kohtuullista.