Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla koko ajan ilkeillään?

Vierailija
25.12.2018 |

Yhtään keskustelua ei ole, etteikö jatkuvasti kirjoitettaisi ilkeästi, tahallaan väärin ymmärtäen ja tarpeettomasti viisastellen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voivat erittäin huonosti.

Pahaa oloa ja katkeruutta puretaan sitten täällä nimettömänä. Auttaako se? Tuskinpa vaan koska sama jatkuu päivästä toiseen, viikosta toiseen. 

Syytellään toinen toisiaan, oksennetaan omaa myrkkyä toisten niskaan  koska oman itsensä kanssa ei enää jakseta eikä kestetä.  Olen jo pitkään seurannut tätä, ja odotan  milloin se mätäpaise oikein puhkeaa kunnolla! Seuraukset voivat olla todella pahat, kaikille. 

Milloin tajutaan, että joukossa on voimaa? Että yhdessä tehden, yksimielisinä saadaa aikaan ihmeitä? Mutta kun ei, sittenhän tuokin saa, ja se on pois minulta! Kun kaikki tappelevat kaikkien kanssa, kun koko maailma on sotajalalla toistensa kanssa siitä ei seuraa muuta kuin suuri murtuma. Jokainen ajaa vain omaa etuaan, mulle mulle mulle. Heikommat tallotaan jalkoihin kun vain MINÄ saan kaiken. Kateudella on pirullinen voima.

Uskon että loppu on lähellä ja lähenee yhä kiihtyvämpää vauhtia. Ja olen siitä kiitollinen ja iloinen. Maapallo kyllä toipuu ja arvet paranee. Ihminen joutaa pois.

Valitettavasti menee sukupolvesta toiseen. Näkee jo teineissä kuinka ilottomia, kalpeita ja empatiakyvyttömiä ovat. Suomalaisilla aikuisilla ei ole enää mitään halua elää, laiminlyövät lapsiansa, ruoka etiketti, käytöstavat, pukeutuminen. Tämä kansa luovutti aikoja sitten. Tämä on kuin villi kansa joka on katellinen ja pahoinvoiva.

Olen itse suomen-ruotsalaisissa piireissä ja meininkin on täysin erilainen. Samoin muiden maiden ihmiset, ottavat kontaktia, ovat aktiivisia.

Suomessa todellakin kärsitään mielenterveysongelmista. Monilla on se jäinen julma ilme jolla mulkoillaan.

Vierailija
42/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään nämä muutamat kommentit todistavat aloittajan olevan oikeassa. Ilkeily johtuu siitä, että ihmiset luulevat oman olon siitä parantuvan, kun ilkeilee muille. Toki on niinkin, että aloittajan kysymys on niiden mielestä epämiellyttävä, jotka ilkeilyyn syyllistyvät.

Huomasin saman. Heti alkoi sanat paukkumaan.

Vierailin amerikkalaisissa lähinnä tubettajien kanavilla kymmenen vuotta sitten. Siellä keskustelu eskaloitui nopeasti - ihan kuin täällä nyt. Mutta tilanne on korjaantunut nyt. Täällä on toki koko ajan ollut keskustelua ilkeilystä, mutta asia ei ole korjaantunut.

Ilkeily on paha tapa. Mitä se kertoo 'pahan näppäilijän psyykestä'. Pettymyksiä elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voivat erittäin huonosti.

Pahaa oloa ja katkeruutta puretaan sitten täällä nimettömänä. Auttaako se? Tuskinpa vaan koska sama jatkuu päivästä toiseen, viikosta toiseen. 

Syytellään toinen toisiaan, oksennetaan omaa myrkkyä toisten niskaan  koska oman itsensä kanssa ei enää jakseta eikä kestetä.  Olen jo pitkään seurannut tätä, ja odotan  milloin se mätäpaise oikein puhkeaa kunnolla! Seuraukset voivat olla todella pahat, kaikille. 

Milloin tajutaan, että joukossa on voimaa? Että yhdessä tehden, yksimielisinä saadaa aikaan ihmeitä? Mutta kun ei, sittenhän tuokin saa, ja se on pois minulta! Kun kaikki tappelevat kaikkien kanssa, kun koko maailma on sotajalalla toistensa kanssa siitä ei seuraa muuta kuin suuri murtuma. Jokainen ajaa vain omaa etuaan, mulle mulle mulle. Heikommat tallotaan jalkoihin kun vain MINÄ saan kaiken. Kateudella on pirullinen voima.

Uskon että loppu on lähellä ja lähenee yhä kiihtyvämpää vauhtia. Ja olen siitä kiitollinen ja iloinen. Maapallo kyllä toipuu ja arvet paranee. Ihminen joutaa pois.

Valitettavasti menee sukupolvesta toiseen. Näkee jo teineissä kuinka ilottomia, kalpeita ja empatiakyvyttömiä ovat. Suomalaisilla aikuisilla ei ole enää mitään halua elää, laiminlyövät lapsiansa, ruoka etiketti, käytöstavat, pukeutuminen. Tämä kansa luovutti aikoja sitten. Tämä on kuin villi kansa joka on katellinen ja pahoinvoiva.

Olen itse suomen-ruotsalaisissa piireissä ja meininkin on täysin erilainen. Samoin muiden maiden ihmiset, ottavat kontaktia, ovat aktiivisia.

Suomessa todellakin kärsitään mielenterveysongelmista. Monilla on se jäinen julma ilme jolla mulkoillaan.

Haista itte. Olipa hyvä esimerkki asiallisuuden kaapuun puetusta tavallisiin suomalaisiin kohdistuvasta ilkeilystä.

Vierailija
44/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmasti heittää vain vitsiä, toiset ilkeilevät tarkoituksella. Netissä helpompi olla ilkeä kuin positiivinen.

Vierailija
45/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät tiedä mitään empatiasta. Juutalaiset eivät tiedä mitään empatiasta. Mustalaísét eivät tiedä mitään empatiasta.

Jos nyt kumminkin jotkut suomalaiset ja suomenruotsalaiset osaavat empatiaa vähån. Pääosin suomessa ei ole empatiaa. Kavereidenkin kanssa joudun aina kärsimään ihmisten empatian puutteesta. Suomalainen nauttii kuin toinen kärsii.

Vierailija
46/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset ovat pahoinvoivia ja ovat ihan henkisesti viallisia kun pidetään kiusaaminen, huono käytös ja ilkeily täysin normaaleina.

Vierailija
47/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suomalaiset ovat pahoinvoivia ja ovat ihan henkisesti viallisia kun pidetään kiusaaminen, huono käytös ja ilkeily täysin normaaleina.

En lähtisi sanomaan hengellisyydestä mitään. Suomalaiset ovat mieleltään viallisia.

Vierailija
48/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suomalaisten naisten foorumi. Eli täällä suomalainen nainen näyttää mitä on oikeasti. Sama koskee kaikkia naisten keksustelualustoja.

Se oli yksi syy miksi ajattelin, että ei hemmetti ikinä kannata ottaa suomalaista vaimoksi. Nyt olen onnellisesti naimisissa ulkomaalaisen nuoren, kauniin ja mukavan naisen kanssa.

Täällä pyörii todella paljon miehiä purkamassa pettymystään koko naissukukuntaa kohtaan. Tämä palsta oli aikoinaan auki ilman mitään ongelmia 24/7 mutta sitten tänne tuli jostain ihan muuta porukkaa kuin Vauva lehden lukijoita.

Miesten keskusteluja seurattuani jollain lämpöpumppujen tekniikkaa ja asennushintoja käsittelevillä foorumeilla... samanlaisia setien kukkotappeluita sieltä löytyy... saati sitten keskustelut eri automerkeistä 😂

Juu, eihän nyt suomalaiset naiset edes kykene mihinkään ilkeilyyn ja mustamaalaamiseen, ehei.

Tämä on täsmälleen samanlainen paikka kuin hevostallikin, että kun todellisuudessa naiset alkoivat tapella keskenään, samalla tavalla sinnekin muka ilmestyi kuin taikaiskusta kauhea lauma miehiä purkamaan pahaa oloaan naisiin.

Syrjäytyneet ja moniongelmaiset naiset ovat ilmeisesti täysi tabu, kun varsinkin naiset itse kieltävät sellaisten olemassaolon täysin. Jostain ihmeen syystä kuitenkin naisista reilusti yli puolet potevat mielenterveysongelmia ja syövät päävaivoihin erilaisia lääkkeitä kuin karkkia. Nämä foorumit sitten osoittavat, ettei mikään terapia tai lääkitys auta pätkääkään.

En usko jos sinulla on psyyken lääkitys, että tänne juuri tullaan pottuilemaan.

Lääkkeettömät ja pottuilevat ovat ne kaikenikäisten kirjoittava ryhmä. Tavalliset kiukkuiset ihmiset.

Usein laitetaan kaiken pahan syyksi se, että sinulla on lääkitys päällä. Onhan lyhyin pottuilukommentti se, jonka lähes jokainen on joskus lukenut kommenttivastauksena 'ota lääkkeesi'.

Tuon kahden sanan parin voi unohtaa. Ja vierailla vaikka mielenterveyskuntoutujien palvelutaloissa. Huomaat, että vauva.fi -palstaa ei sillä käytetä.

Vierailija
49/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juurikin tästä syystä aion joskus muuttaa pois.

Täällä jos käytät kynsilakkaa niin kokoajan kysytään, miksi käytät. Ihan sama mitä teet niin se on aina sulta pois. Täällä on ilmapiiri täysin sairas.

Vierailija
50/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rajusta-some-palautteesta-avautunut…

Suomessa ihan työpaikoillakin jengi putoo kun karpäsiä pois. Miksi täällä halutaan aina lyödä alas?

Vierailija
51/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka käyttäytyy ilkeästi, on tyytymätön siihen, että ei elämässään saavuttanut itse itselleen asettamiaan tavoitteita. Tai sitten on mieleltään sairas.

Entä kuin ihminen käyttäytyy ilkeästi jos hänelle ei olla ihmisiksi?

Myönnän että en ole saavuttanut asettamiani tavoitteita mutta myönnän sen myös että tavoitteisiini ollaan vaikutettu negatiivisesti ympäristöstäni tahallaan. Jos kieltäisin tämän niin se olisi idioottia ja olisin itsetuhoinen.

Luulen, ettei tuota kommenttia, johon vastasit, ole tarkoitettu tyhjentäväksi lauseeksi, eli toki muunlaisiakin tulkintoja voi olla. Neuvon sinua nostamaan itsesi noiden sinuun negatiivisesti vaikuttavien ihmisten yläpuolelle ja hymyilemään heille, kokeile edes.

Vierailija
52/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintoja:

On yksi yhdistävä tekijä kommunistit, heilla ei ole Jumalaa, ei käytöstapoja eikä moraalia ja ihmisellä ei ole kuin materiaalinen käyttöarvo.

Hyvin harva kommunisti osaa ne käytöstavat ja kunnioittamisen. Tämä palsta on kommareitten viimeinen linnake.

Vierailija
53/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juurikin tästä syystä aion joskus muuttaa pois.

Täällä jos käytät kynsilakkaa niin kokoajan kysytään, miksi käytät. Ihan sama mitä teet niin se on aina sulta pois. Täällä on ilmapiiri täysin sairas.

Naapurin mummo kysyi uhkaavan syyllistävästi : Värjäätkö sinä hiuksiasi?

No voihan sentään.  Kun en vielä värjää.

Vierailija
54/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka käyttäytyy ilkeästi, on tyytymätön siihen, että ei elämässään saavuttanut itse itselleen asettamiaan tavoitteita. Tai sitten on mieleltään sairas.

Entä kuin ihminen käyttäytyy ilkeästi jos hänelle ei olla ihmisiksi?

Myönnän että en ole saavuttanut asettamiani tavoitteita mutta myönnän sen myös että tavoitteisiini ollaan vaikutettu negatiivisesti ympäristöstäni tahallaan. Jos kieltäisin tämän niin se olisi idioottia ja olisin itsetuhoinen.

Luulen, ettei tuota kommenttia, johon vastasit, ole tarkoitettu tyhjentäväksi lauseeksi, eli toki muunlaisiakin tulkintoja voi olla. Neuvon sinua nostamaan itsesi noiden sinuun negatiivisesti vaikuttavien ihmisten yläpuolelle ja hymyilemään heille, kokeile edes.

Aika laiha vinkki. En ymmärtänyt mitään kyllä hyvää kommentistasi.

Vierailija
55/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja:

On yksi yhdistävä tekijä kommunistit, heilla ei ole Jumalaa, ei käytöstapoja eikä moraalia ja ihmisellä ei ole kuin materiaalinen käyttöarvo.

Hyvin harva kommunisti osaa ne käytöstavat ja kunnioittamisen. Tämä palsta on kommareitten viimeinen linnake.

Nyt on tasapainoista nähtävää.

Vierailija
56/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamista tuntuu olevan kaikkialla, ja se hyväksytään normaalina, eikä edes tajuta, että kiusataan. Se kertoo jotain miten empaattisia ollaan. Onneksi pikkusen on alkanut muutos, alettu avata silmiä sille, mikä on huonoa käytöstä. Joillain on niin paha olla, ettei juuri mahda itselleen mitään ilman apua.

Samat ihmiset puhuu kiusaamista ja syrjintää vastaa ja tekee sitä itse, koska toisella on eri aatteet ja ajatukset. Ihan käsittämätön reaktio! Tuoko se jotain turvaa, jos kaikki on pikku klooneja itsestä puhuu ja pukeutuu samalla tavalla? Vai kateudesta kyse?

Vierailija
57/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja:

Juuri näin kommunisti ottaa muka vallan määritellä minne suuntaan sinun pitäisi itsessäsi katsoa tajuamatta että on vapaita ihmisiä jotka itse määrävät täysin minne suuntaan katsovat.

Katsokaa aina sinne minne TE haluatte ihmiset älkää antako typerän kommarin määritellä teitä ollenkaan. Kun menette terapiaan olkaa tarkkoja ettei se ole ikinä kommari. Muuten te olette syyllisiä vaikka se terapeutti olisi umpiseko. Alkoholisoituneet suojatyöpaikka kommunistit johtivat osastoja ja kirjastojakin vielä hetki sitten.

Tajutkaa ettei ne ole ihmisen arvoa tunnustavia, vain teistä saatava hyöty kiinnostaa näitä. He ovat häiriintyneitä, ylpeitä ja aktiivisia kuin saatana, joka saapui Moskovaan.

Vierailija
58/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havaintoja:

Juuri näin kommunisti ottaa muka vallan määritellä minne suuntaan sinun pitäisi itsessäsi katsoa tajuamatta että on vapaita ihmisiä jotka itse määrävät täysin minne suuntaan katsovat.

Katsokaa aina sinne minne TE haluatte ihmiset älkää antako typerän kommarin määritellä teitä ollenkaan. Kun menette terapiaan olkaa tarkkoja ettei se ole ikinä kommari. Muuten te olette syyllisiä vaikka se terapeutti olisi umpiseko. Alkoholisoituneet suojatyöpaikka kommunistit johtivat osastoja ja kirjastojakin vielä hetki sitten.

Tajutkaa ettei ne ole ihmisen arvoa tunnustavia, vain teistä saatava hyöty kiinnostaa näitä. He ovat häiriintyneitä, ylpeitä ja aktiivisia kuin saatana, joka saapui Moskovaan.

Kommunisti heittäytyy kaveriksi ja liehittelee ja liehittelee. Muistakaa se on aina sillä asialla, että alistaa ensin ylistämällä, ja jos otat sen vakavasti olet kämmenelläsi. Sinua kehuva ihminen on tavallaan noissa vihollisesi.

Älä katso siihen suuntaan itsessäsi kun ne kehuvat ulkonäköäsi tai muuta. Ne eivät ole vilpittömiä vaan haluavat sinut itselleen, hyödykkeeksi.

Vilpittömän ihmisen tunnustuksen erottaa siitä puuttuu se vaade saada osa itselleen lahjoistasi. Hän kunnioittaa rajaa joka on persoonien välillä. Kommunismi toimii kateudella, eli hän käy vetämässä sinulta sen mikä sinussa on arvokkainta ja häipyy.

Se on sielunvihollinen ja konkreettisesti. Häiriintynein kommunisti tuhoaa kaiken mistä hyötyy ensin.

Vierailija
59/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että tämä on harvoja foorumeita, joissa saa ilmaista mielipiteensä anonyymisti, mikä vetää tänne porukkaa, jotka eivät normaalisti tällaisilla sivustoilla pyörisi. Jos samanlaisia foorumeita olisi muuallakin, hullut jakaantuisivat tasaisesti niiden välillä.

Vierailija
60/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiiä vittuako kyselet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän