Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla koko ajan ilkeillään?

Vierailija
25.12.2018 |

Yhtään keskustelua ei ole, etteikö jatkuvasti kirjoitettaisi ilkeästi, tahallaan väärin ymmärtäen ja tarpeettomasti viisastellen.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nykyään niin paljon vanhuksia. Ne ovat kyynisiä.

Vierailija
22/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset voivat erittäin huonosti.

Pahaa oloa ja katkeruutta puretaan sitten täällä nimettömänä. Auttaako se? Tuskinpa vaan koska sama jatkuu päivästä toiseen, viikosta toiseen. 

Syytellään toinen toisiaan, oksennetaan omaa myrkkyä toisten niskaan  koska oman itsensä kanssa ei enää jakseta eikä kestetä.  Olen jo pitkään seurannut tätä, ja odotan  milloin se mätäpaise oikein puhkeaa kunnolla! Seuraukset voivat olla todella pahat, kaikille. 

Milloin tajutaan, että joukossa on voimaa? Että yhdessä tehden, yksimielisinä saadaa aikaan ihmeitä? Mutta kun ei, sittenhän tuokin saa, ja se on pois minulta! Kun kaikki tappelevat kaikkien kanssa, kun koko maailma on sotajalalla toistensa kanssa siitä ei seuraa muuta kuin suuri murtuma. Jokainen ajaa vain omaa etuaan, mulle mulle mulle. Heikommat tallotaan jalkoihin kun vain MINÄ saan kaiken. Kateudella on pirullinen voima.

Uskon että loppu on lähellä ja lähenee yhä kiihtyvämpää vauhtia. Ja olen siitä kiitollinen ja iloinen. Maapallo kyllä toipuu ja arvet paranee. Ihminen joutaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset voivat erittäin huonosti.

Pahaa oloa ja katkeruutta puretaan sitten täällä nimettömänä. Auttaako se? Tuskinpa vaan koska sama jatkuu päivästä toiseen, viikosta toiseen. 

Syytellään toinen toisiaan, oksennetaan omaa myrkkyä toisten niskaan  koska oman itsensä kanssa ei enää jakseta eikä kestetä.  Olen jo pitkään seurannut tätä, ja odotan  milloin se mätäpaise oikein puhkeaa kunnolla! Seuraukset voivat olla todella pahat, kaikille. 

Milloin tajutaan, että joukossa on voimaa? Että yhdessä tehden, yksimielisinä saadaa aikaan ihmeitä? Mutta kun ei, sittenhän tuokin saa, ja se on pois minulta! Kun kaikki tappelevat kaikkien kanssa, kun koko maailma on sotajalalla toistensa kanssa siitä ei seuraa muuta kuin suuri murtuma. Jokainen ajaa vain omaa etuaan, mulle mulle mulle. Heikommat tallotaan jalkoihin kun vain MINÄ saan kaiken. Kateudella on pirullinen voima.

Uskon että loppu on lähellä ja lähenee yhä kiihtyvämpää vauhtia. Ja olen siitä kiitollinen ja iloinen. Maapallo kyllä toipuu ja arvet paranee. Ihminen joutaa pois.

^ Kuten kirjoitin, vanhukset ovat kyynisiä.

Kiitos kun tuhositte maapallon, oi kiitos!

Vierailija
24/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suomalaisten naisten foorumi. Eli täällä suomalainen nainen näyttää mitä on oikeasti. Sama koskee kaikkia naisten keksustelualustoja.

Se oli yksi syy miksi ajattelin, että ei hemmetti ikinä kannata ottaa suomalaista vaimoksi. Nyt olen onnellisesti naimisissa ulkomaalaisen nuoren, kauniin ja mukavan naisen kanssa.

Täällä pyörii todella paljon miehiä purkamassa pettymystään koko naissukukuntaa kohtaan. Tämä palsta oli aikoinaan auki ilman mitään ongelmia 24/7 mutta sitten tänne tuli jostain ihan muuta porukkaa kuin Vauva lehden lukijoita.

Miesten keskusteluja seurattuani jollain lämpöpumppujen tekniikkaa ja asennushintoja käsittelevillä foorumeilla... samanlaisia setien kukkotappeluita sieltä löytyy... saati sitten keskustelut eri automerkeistä 😂

Vierailija
25/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkälaista lässytystä ja yhteisymmärrystä tämän sitten pitäisi olla? Tämä on paikka, jossa pystyy väittelemään asioista.

Ihminen, joka kirjoittaa niin, että vaikuttaa ymmärtäneensä tahallaan väärin kerjää verta nenäänsä, koska on ilkeä tarkoituksella. En tarkoita sinua, mutta sikäli samaa mieltä kuin ap.

Jonkinlaista sarkasminlukutaitoa myös odottaisi joiltain. Ei kaikesta huumorista tarvitse aina loukkaantua.

Ehkä kannattaisi katsella peiliin, jos ei se oma sarkasmi ihan välity. Täällä kun ei tunneta juuri sinun huumoriasi nyanssintarkasti, eikä välity äänensävyt eikä -painot. Mutta ei, jos joku ymmärsi sinun ilkeilleen, jätät puheesi korjaamatta.

En tarkoita vain omia kommenttejani. Joskus välittyy jollekin ja joskus ei. En lähde korjailemaan, koska en mitään vakavia ilkeilyjä kuitenkaan heitä, vaan lähinnä huumoria. Jos jollain on pipo kireällä, niin olkoon sitten niin.

Vierailija
26/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suomalaisten naisten foorumi. Eli täällä suomalainen nainen näyttää mitä on oikeasti. Sama koskee kaikkia naisten keksustelualustoja.

Se oli yksi syy miksi ajattelin, että ei hemmetti ikinä kannata ottaa suomalaista vaimoksi. Nyt olen onnellisesti naimisissa ulkomaalaisen nuoren, kauniin ja mukavan naisen kanssa.

Täällä pyörii todella paljon miehiä purkamassa pettymystään koko naissukukuntaa kohtaan. Tämä palsta oli aikoinaan auki ilman mitään ongelmia 24/7 mutta sitten tänne tuli jostain ihan muuta porukkaa kuin Vauva lehden lukijoita.

Miesten keskusteluja seurattuani jollain lämpöpumppujen tekniikkaa ja asennushintoja käsittelevillä foorumeilla... samanlaisia setien kukkotappeluita sieltä löytyy... saati sitten keskustelut eri automerkeistä 😂

Automerkkien keskustelut on kyllä sellasta besserwisseröintiä, etten edes miehenä pysty niitä lukemaan.

Vierailija
27/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automerkkien keskustelut on kyllä sellasta besserwisseröintiä, etten edes miehenä pysty niitä lukemaan.

Autoilijoilla on lähinnä ongelmia (jotka eivät liity liikennesuunnitteluun)

Vierailija
28/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän nyt suomalaiset naiset edes kykene mihinkään ilkeilyyn ja mustamaalaamiseen, ehei.

Tämä on täsmälleen samanlainen paikka kuin hevostallikin, että kun todellisuudessa naiset alkoivat tapella keskenään, samalla tavalla sinnekin muka ilmestyi kuin taikaiskusta kauhea lauma miehiä purkamaan pahaa oloaan naisiin.

Syrjäytyneet ja moniongelmaiset naiset ovat ilmeisesti täysi tabu, kun varsinkin naiset itse kieltävät sellaisten olemassaolon täysin. Jostain ihmeen syystä kuitenkin naisista reilusti yli puolet potevat mielenterveysongelmia ja syövät päävaivoihin erilaisia lääkkeitä kuin karkkia. Nämä foorumit sitten osoittavat, ettei mikään terapia tai lääkitys auta pätkääkään.

Vierailija
29/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamäki sai alkunsa siitä kun ps sai verorahoitteista viestintätukea monta miljoonaa vaalikaudessa ja he aloittivat masinoidun floodaamisen keskustelupalstoilla.

Tai sitten sinä vain olet harhainen sekopää.

Vierailija
30/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hyvät pyhäpäivät ihan hukkaan kun ei köyritä ikkunat huurussa. Mitä sitä pakkasella muutakaan tekee?

M

Vierailija
31/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on ulkomaalainen vaimo, mutta en syyllistäisi nyt kaikkia suomalaisnaisia mainitsemastasi asiasta. Kyse on suomalaisissa parisuhteissa tyypillisestä kommunikoinnista, joka hoituu valitettavan usein ironian ja sarkasmin siivittämänä. En ole tätä koskaan ymmärtänyt.

"Hei, nyt kyllä viet ne roskat ulos, ettei ne loju viikkokausia, kuten sulla on tapana." "Aina sä jäkätät samasta asiasta, tyhmä akka." "Meidän Pena ei sitten jouluaattona juo kahta lasillista enempää, muuten kyllä lähden!". "Voisit vähän nyt yrittää pitää tätä kämppää siistinä, sun takia saa hävetä silmät päästään."

Vierailija
32/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä ilkeys ja tahdittomuus ovat tämän palstan polttoaine. Mammat saavat tuntea hallitsevansa tilannetta. 

Vierailija
33/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alamäki sai alkunsa siitä kun ps sai verorahoitteista viestintätukea monta miljoonaa vaalikaudessa ja he aloittivat masinoidun floodaamisen keskustelupalstoilla.

Tai sitten sinä vain olet harhainen sekopää.

Eivätkö puolueet saakaan enää viestintätukea? Kyllä toki saavat - miljoonia meidän verorahoistamme.

Nämä AV:n floodaajat saavat palkkaa spämmämisestään.

Vierailija
34/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla vastata, koska ilkeillään.

Jätä se sika! -tyyppejä paljon.

Vierailija
35/62 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet aloituksista tulevat samasta tuubista,”Apua ahdistaa, mies teki sitä ja tätä”. Miesvihaa kylvetään myös.

Vierailija
36/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka käyttäytyy ilkeästi, on tyytymätön siihen, että ei elämässään saavuttanut itse itselleen asettamiaan tavoitteita. Tai sitten on mieleltään sairas.

Vierailija
37/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa asiallisen kritiikin. Se poistetaan, koska se on toksinen.

Vierailija
38/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS usein aiheuttaa ilkeyttä. Sitä sitten kukin mamma vuorollaan harjoittaa.

Vierailija
39/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin juntteja. Tässä kansassa on jotain pahasti vialla, en tiedä mikä on.

Ei missään muualla olla näin kuivia, kovia ja empatiakyvyttömiä kuin täällä. Suomen-ruotsalaiset ovat paljon empaattisempia ja iloisempia ihmisiä. Ovat ihmisläheisiä, pehmeitä ja luonnollisia. He jopa elävät pidempään kuin suomalaiset.

Tämä julma ja ankea ilmapiiri sairastuttaa kaikki.

Vierailija
40/62 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka käyttäytyy ilkeästi, on tyytymätön siihen, että ei elämässään saavuttanut itse itselleen asettamiaan tavoitteita. Tai sitten on mieleltään sairas.

Entä kuin ihminen käyttäytyy ilkeästi jos hänelle ei olla ihmisiksi?

Myönnän että en ole saavuttanut asettamiani tavoitteita mutta myönnän sen myös että tavoitteisiini ollaan vaikutettu negatiivisesti ympäristöstäni tahallaan. Jos kieltäisin tämän niin se olisi idioottia ja olisin itsetuhoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän