Paljon seksiä tekee suhteen läheiseksi, tajutkaa tämä!
Jotkut fiksut terapeutit ohjeistavat rakastelemaan joka päivä että pariskunta löytää läheisyyden. Tämä on loistava ohje.
Kun rakastelee päivittäin, on koko ajan läheinen olo toisen kanssa.
Seksi ja läheisyys kuuluu parisuhteeseen. Ja kun seksiä tottuu saamaan, sitä haluaakin, tarvitsee suorastaan. Pihtaus pilaa suhteen ku suhteen.
Kommentit (55)
Ja seksittömyys tekee suhteesta kaveruusuhteen. Ja ajan kuluessa kaveruuskin hiippuu muuttuen välinpitämättömyydeksi tai vihaksi.
Se ei kyl oo toisen vika jos toinen pettaa:D selkaramgattomuutta,voi myos erota
Vierailija kirjoitti:
Pihtaus ei pilaa suhdetta kuin suhdetta, sen sijaan seksin vonkaus pilaa suhteen kuin suhteen. Jos seksillä ei olisi väliä niin parisuhteet pysyisi kunnossa, mutta ainiin ukot on suhteessa jyystön vuoksi!
Kaksi asiaa suhteessa on ylitse muiden. Jos on säännöllisesti seksiä ja talous kunnossa. Pihtaaminen on toisen kiusaamista ja jos sitä tapahtuu ihan säännöllisesti, niin eipä se toinenkaan enää tee tiettyjä asioita, koska miksi tekisi. Raha-asiat on toinen mistä on jatkuvaa kinaa suhteissa. Jos noi kaksi asiaa on kunnossa, niin kaikki muutkin asiat pysyy mielenkiintosina ja molemmat panostaa kaikkeen aivan erilailla. Me ei miehen kanssa joka päivä olla sängyssä, mutta usein kuitenkin. Eikä meillä suututa jos just tänään ei ole seksiä, kun tietää että kohta sitä taas on. Minulla ei ole mitään syytä yhtäkkiä laittaa luukkuja kiinni ja meillä ei ole koskaan tarvinut riidellä raha-asioista, koska meillä on asiat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti mun mies ei pysty niin paljoon läheisyyteen kuin olisi tarjolla.
Ammatinvalintakysymys.
t. Vanha h uora
Mun yhdessä suhteessa oli seksiä lähes joka päivä. Se vain vähän mätti mun mielestä kun se oli sellainen kymmenen minuutin jyystö plus minä annoin yleensä suuseksiä, mutta mitään muuta siinä ei ollutkaan.
Kyllä sillä laadullakin olisi väliä ja sitten määräkin voisi olla pienempi.
Se terapeutti varmaan oletti, että kumpikin saa tyydytyksen.
Ja pitäisi osoittaa mielenkiintoa toiseen muutenkin kuin halutessaan seksiä. Keskinäinen kunnioitus on myös välttämätöntä.
Nainen ei ole nappia painamalla käynnistyvä automaatti, jota voi muina aikoina laiminlyödä, sättiä ja kritisoida, johtuen jo siitä, että naisen halu syntyy aivoissa eikä haarovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatinvalintakysymys.
t. Vanha h uora
Terveydentilakysymys. On se sitkeästi pannutkin, tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaus ei pilaa suhdetta kuin suhdetta, sen sijaan seksin vonkaus pilaa suhteen kuin suhteen. Jos seksillä ei olisi väliä niin parisuhteet pysyisi kunnossa, mutta ainiin ukot on suhteessa jyystön vuoksi!
Kaksi asiaa suhteessa on ylitse muiden. Jos on säännöllisesti seksiä ja talous kunnossa. Pihtaaminen on toisen kiusaamista ja jos sitä tapahtuu ihan säännöllisesti, niin eipä se toinenkaan enää tee tiettyjä asioita, koska miksi tekisi.
Jos on kovin erilaiset libidot niin ei kannata olla yhdessä. Toisen painostaminen seksiin ja sen harrastaminen silloin kun häntä ei huvita saa aikaan vain sen, että huvittaa entistä vähemmän tulevaisuudessa. Ja toisaalta taas eri kumppanin kanssa voikin sitten haluta eri lailla.
Esimerkiksi minulla oli yhdessä suhteessa seksiä viidestä seitsemään kertaan viikossa, sitten myöhemmin toisessa suhteessa ei huvittanut juuri ollenkaan ja jouduin tsemppaamaan itseni koko hommaan. Sen suhteen jälkeen oli pitkän aikaa kadoksissa kaikki mielenkiinto seksiin.
Olen huomannut, että mies yleensä kiintyy ja rakastuu naiseen, jonka kanssa harrastaa tyydyttävää seksiä.
Nainen puolestaan kiintyy mieheen, jolta saa hyvää kohtelua ja erinomaista seksiä. Adjektiivit kannattaa huomata.
Jos homma käy yksipuoliseksi, itsekkääksi jyystöksi ja muu huomioiminen loppuu, loppuu myös seksi.
Suhdetta on ylläpidettävä jatkuvasti. Ei riitä, että ilmoitetaan pelkistä muutoksista. Suu auki mies, ja korvat.
Vierailija kirjoitti:
Se terapeutti varmaan oletti, että kumpikin saa tyydytyksen.
Ja pitäisi osoittaa mielenkiintoa toiseen muutenkin kuin halutessaan seksiä. Keskinäinen kunnioitus on myös välttämätöntä.
Nainen ei ole nappia painamalla käynnistyvä automaatti, jota voi muina aikoina laiminlyödä, sättiä ja kritisoida, johtuen jo siitä, että naisen halu syntyy aivoissa eikä haarovälissä.
Niin, ainakin mun suhteissa on yleensä se perusongelma, että seksi on aina se sama rutiini, joka johtaa miehen tyydytykseen ja siihen se sitten loppuu. Yhdessä suhteessa oli myös tuo, että mies kiinnostui minun olemassaolostani vasta sitten illalla kun halusi seksiä.
Tylsäksi se seksikin käy jos se on aina samaa ja miespuoliset henkilöt voivat sitten miettiä, kuinka paljon heitäkään kiinnostaisi seksi jossa eivät ikinä saisi orgasmia vaan aina lopetettaisiin jossain puolivälissä.
Kyllä tuollainen seksikuuri aluksi saattaa tökkiä, mutta alusta asti tavoitteena on saada naiselle orgasmi ensin. Sitten mies voi tulla, nainen saattaa tulla uudestaan.
Tuota kun jatkaa kuukauden niin nainen on kokoaika märkä ja valmis. Siihen loppuu kitinä, narina, kolotukset ja päänsäryt.
Kannattaa kokeilla, ei maksa mitään.
Jos taas ei edes ole mielenkiintoa kokeilla niin EROTKAA mahdollisimman nopeasti. Turhaa roikutte huonossa suhteessa, mutta muistakaa ettette vie omia päänsisäisiä ongelmianne sitten seuraavaan suhteeseen vaan käsitelkää ne ennen uutta suhdetta esim terapeutin avulla.
Hälyttävää miten paljon seksiä vihaavia naisia Suomesta löytyy. Ei ihme että parisuhteet päättyvät niin usein eroon.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tunne läheisyyttä jo valmiiksi ja suhde ole muuten kunnossa, ei peitonheilutuskaan kiinnosta. Ei hampaat irvessä naiminen kenenkään suhdetta pelasta.
Tämä. Ei se seksi suju, mikäli ei koe sitä kumppania haluttavaksi ja ole keskinäiset välit kunnossa. Riidat, ärsytys, stressi ja väsymys, arki ylipäätään, vähentää tehokkaasti kummankin haluja. Eikä se pelkkä nylkytys anna ainakaan naiselle mitään, kyllä sen seksin pitää olla kummallekkin nautinnollista tai ne halut loppuu lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Hälyttävää miten paljon seksiä vihaavia naisia Suomesta löytyy. Ei ihme että parisuhteet päättyvät niin usein eroon.
Ja tämähän johtuu yksinomaan niistä paskoista itsekkäistä kumppaneista. Jos ei siitä seksistä mitään nautintoa saa niin miksi sitä harrastaisi. Jos ei nainen halua seksiä ,voi se toinen osapuoli katsoa peiliin ja miettiä mitä tekee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän johtuu yksinomaan niistä paskoista itsekkäistä kumppaneista. Jos ei siitä seksistä mitään nautintoa saa niin miksi sitä harrastaisi. Jos ei nainen halua seksiä ,voi se toinen osapuoli katsoa peiliin ja miettiä mitä tekee väärin.
Hyvin kelpasi vielä pari vuotta sitten. Ihan samaa on tarjolla mutta kun ei haluta. Mitä siinä teet?
Vierailija kirjoitti:
En itse vihaa seksiä, minulla vain ei ole enää libidoa. Kiitos tästä kuuluu psykiatrisille lääkkeille. Näitä käyttävät niin monet ihmiset, että vaikea kuvitella ettei tämä olisi yksi osasyy tälle yleiselle haluttomuudelle, mitä esiintyy nykyään molemmissa sukupuolissa.
Tilastojen mukaan täysin seksittömiä ihmisiä on jo 16% suomalaisista. Suomalaisparit harrastavat seksiä keskimäärin kerran viikossa. Seksin harrastamisen määrä populaation sisällä on tilastojen valossa rajussa laskusuunnassa, ja kehitys tapahtuu alati tähän suuntaan. Ei ihme ettei tähän maahan synny enää lapsia juuri laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelpasi vielä pari vuotta sitten. Ihan samaa on tarjolla mutta kun ei haluta. Mitä siinä teet?
Koitappa kestää. Suhteen alussa kun nainen on rakastunut, se teeskentelee haluavansa. Kun rakkaus hiipuu niin voit olla varma että seksi ei kiinnosta. Mutta kun miehillä ei oo muuta väliä suhteessa kun että saa reikää mahdollisimman usein. Kuka jaksaa innostua tökkimisestä kuin pienen hetken? Seksi on pirun tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tunne läheisyyttä jo valmiiksi ja suhde ole muuten kunnossa, ei peitonheilutuskaan kiinnosta. Ei hampaat irvessä naiminen kenenkään suhdetta pelasta.
Miksi olet suhteessa jossa ei ole läheisyyttä?