Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon seksiä tekee suhteen läheiseksi, tajutkaa tämä!

Vierailija
25.12.2018 |

Jotkut fiksut terapeutit ohjeistavat rakastelemaan joka päivä että pariskunta löytää läheisyyden. Tämä on loistava ohje.

Kun rakastelee päivittäin, on koko ajan läheinen olo toisen kanssa.

Seksi ja läheisyys kuuluu parisuhteeseen. Ja kun seksiä tottuu saamaan, sitä haluaakin, tarvitsee suorastaan. Pihtaus pilaa suhteen ku suhteen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunne läheisyyttä jo valmiiksi ja suhde ole muuten kunnossa, ei peitonheilutuskaan kiinnosta. Ei hampaat irvessä naiminen kenenkään suhdetta pelasta.

Miksi olet suhteessa jossa ei ole läheisyyttä?

lompakko

Vierailija
42/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on naiselle valuuttaa ja sillä voi ostaa vaatimuksia. Jos sitä antaa liikaa miehelle, se menettää naisen näkökulmasta arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti kiinnostaa se että saa munaa reikään? Muu seksi on kivempaa.

Vierailija
44/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua? Tuskin olen maailman ainoa yhdyntäkeskeinen nainen, nauttiakseni tarvitaen juurikin munaa. Hädässä lelutkin käyvät. Kaikki lirputtelu ja imeskely on lähinnä turhauttavaa.

Vierailija
45/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hälyttävää miten paljon seksiä vihaavia naisia Suomesta löytyy. Ei ihme että parisuhteet päättyvät niin usein eroon.

En itse vihaa seksiä, minulla vain ei ole enää libidoa. Kiitos tästä kuuluu psykiatrisille lääkkeille. Näitä käyttävät niin monet ihmiset, että vaikea kuvitella ettei tämä olisi yksi osasyy tälle yleiselle haluttomuudelle, mitä esiintyy nykyään molemmissa sukupuolissa.

Tilastojen mukaan täysin seksittömiä ihmisiä on jo 16% suomalaisista. Suomalaisparit harrastavat seksiä keskimäärin kerran viikossa. Seksin harrastamisen määrä populaation sisällä on tilastojen valossa rajussa laskusuunnassa, ja kehitys tapahtuu alati tähän suuntaan. Ei ihme ettei tähän maahan synny enää lapsia juuri laisinkaan.

Ei kai kukaan oikeasti luule, että sekin harrastamisfrekvenssillä on jotain yhteyttä lapsilukuun?

Vierailija
46/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua? Tuskin olen maailman ainoa yhdyntäkeskeinen nainen, nauttiakseni tarvitaen juurikin munaa. Hädässä lelutkin käyvät. Kaikki lirputtelu ja imeskely on lähinnä turhauttavaa.

Mä taas en saa mitään tuntemuksia siitä munan tökkimisestä kyllä ne orkut tulee muilla tavoin

Vierailija
47/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa.. jos kumppani ärsyttää muutenkin niin ei seksi ainakaan mitään auta. Välillä ärsyttää miehen pelkkä läsnäolo...

Jos suhteessa on henkisellä tasolla kaikki hyvin niin sitten seksi saattaakin olla ihan jees mutta jos suhde täydessä kaaoksessa niin ei seksi auta mitään

N22

Jos asiat on noin huonosti miksi olette suhteessa?

Vierailija
48/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en saa mitään tuntemuksia siitä munan tökkimisestä kyllä ne orkut tulee muilla tavoin

Niin, mä taas saan ne orkut juuri siitä tökkimisestä. Me ollaan erilaisia.

Vierailija
49/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaan näköjään. Hyvä miehille että joillain käy noinkin

Vierailija
50/55 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaan näköjään. Hyvä miehille että joillain käy noinkin

No jaa. Kyllä tämäkin tuo omat ongelmansa, jos/kun mies ei jaksa tai pysty, vaihtoehdot ovat aika laimeita. Olisin mielelläni monipuolinen, mutta kaikkea ei saa.

Vierailija
51/55 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hälyttävää miten paljon seksiä vihaavia naisia Suomesta löytyy. Ei ihme että parisuhteet päättyvät niin usein eroon.

En itse vihaa seksiä, minulla vain ei ole enää libidoa. Kiitos tästä kuuluu psykiatrisille lääkkeille. Näitä käyttävät niin monet ihmiset, että vaikea kuvitella ettei tämä olisi yksi osasyy tälle yleiselle haluttomuudelle, mitä esiintyy nykyään molemmissa sukupuolissa.

Tilastojen mukaan täysin seksittömiä ihmisiä on jo 16% suomalaisista. Suomalaisparit harrastavat seksiä keskimäärin kerran viikossa. Seksin harrastamisen määrä populaation sisällä on tilastojen valossa rajussa laskusuunnassa, ja kehitys tapahtuu alati tähän suuntaan. Ei ihme ettei tähän maahan synny enää lapsia juuri laisinkaan.

Ei kai kukaan oikeasti luule, että sekin harrastamisfrekvenssillä on jotain yhteyttä lapsilukuun?

Tietenkin sillä on.

Jos seksiä on vain harvoin, nainen ei rakasta miestään, eikä miehen kannata tehdä lapsia, hänen kanssaan.

Vierailija
52/55 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pilaa huono seksikin tarpeeksi kauan jatkuessaan.

Niinpä. Päivittäinen huono seksi vasta tekisi aivaan sairaan kiukkuiseksi ja masentuneeksi. Mieluummin kieltäydyn kokonaan seksistä äijän kanssa ja hoidan itselleni taivaalliset orkut sähköhammasharjalla...

Vierailija
53/55 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on ahterista - tajua ap tämä. Väitteesi ei todellakaan pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. 

YT seksiaddiktin kanssa seurustellut 

Vierailija
54/55 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pilaa huono seksikin tarpeeksi kauan jatkuessaan.

Niinpä. Päivittäinen huono seksi vasta tekisi aivaan sairaan kiukkuiseksi ja masentuneeksi. Mieluummin kieltäydyn kokonaan seksistä äijän kanssa ja hoidan itselleni taivaalliset orkut sähköhammasharjalla...

No tee siitä seksistä parempaa. Kaikki voittaa, etenkin sinä.

Vierailija
55/55 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!