Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahaa tekee nähdä ihmisten menevän kauppaan joulupäivänä. Eikö mikään ole enää pyhää?

Vierailija
25.12.2018 |

Asumme kauppakeskuksen vieressä ja näemme, kuinka ihmiset menevät JOULUPÄIVÄNÄ kauppoihin. Tekee niin pahaa nähdä, että vedimme verhot eteen. Eikö ihmisille mikään ole enää pyhää? On vapahtajan juhlapäivä, pyhistä suurin. Joulu. Kunnioita pyhäpäivää.

Akateeminen perhe

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kuka tahansa kristitty tietää, että joulupäivä ei ole pyhistä suurin vaan toinen pääsiäispäivä.

Vierailija
22/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joulu jo viikonloppuna, talvipäivänseisauksena. Nyt mulla on ihan normaali työviikko. Jos ruokaa tarvitsen ja kauppa auki on, käyn kaupassa. Vaikka olis joulupäivä kalenterin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kai soititte jo kriisi puhelimeen? Voimia teidän "akateemi" perheelle.

Vierailija
24/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko mennä kauppaan töihin tänään.

Multakin kysyttiin, sanoin pomolle, etten tule.

Ei siinä sen kummempaa.

Kenet se sitten pakotti?

Vierailija
25/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetimme juuri tasavallan presidentin kansliaan sekä valtioneuvoston kanslian diaariin meilit, joissa toivomme presidentin ja pääministerin ottavan kantaa asiaan. Paine kasvaa, he eivät voi enää olla vain hiljaa.

Akateeminen perhe

Vierailija
26/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen perhe? Eli työttömiä olette? Miksi asutte kauppakeskuksen vieressä? 😅😂

Kauppakeskuksen vierestä sai halvalla kaupungin vuokra-asunnon

t. akateeminen työtön perhe itiksestä

Vierailija
27/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko mennä kauppaan töihin tänään.

Multakin kysyttiin, sanoin pomolle, etten tule.

Ei siinä sen kummempaa.

Kenet se sitten pakotti?

Niin, joutuiko joku muu töihin vasten tahtoaan?

Vierailija
28/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekee niin pahaa nämä aloitukset. Me oltiin reissussa 12. - 24.12. Ruokaa ei ilmestynyt sillä aikaa maagisesti jääkaappiin vaan tänään sitä on jostain ostettava.

Älä nyt surkeista provoista loukkaannu. Se on ihan turhaa.

Vierailija
29/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähettelette dinaareita? Suomen valuutta on markka.

Vierailija
30/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme täysiä torveloita ja olemme todellisia juntti mielensäpahoittajia.

Akateeminen perhe

Vierailija
31/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, ettei ihmisillä ole pyhinä muuta tekemistä kuin mennä markettiin. Tuollaisista kokoa Siwa-K-supermarket ei saa edes oikein muuta kuin elintarvikkeita. Koko viikonlopun kaupoissa oli kamalat ruuhkat ja heti tänään ruokakaupoille. Katsokaa edes tv:tä ennemmin!

Vierailija
32/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen perhe? Eli työttömiä olette? Miksi asutte kauppakeskuksen vieressä? 😅😂

Kauppakeskuksen vierestä sai halvalla kaupungin vuokra-asunnon

t. akateeminen työtön perhe itiksestä

Miksi luulet että akateeminen ei olisi töissä? Mitä vikaa kaupungin vuokra-asunnossa? Itse asun, rauhallista on.

Vierailija
33/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, ettei ihmisillä ole pyhinä muuta tekemistä kuin mennä markettiin. Tuollaisista kokoa Siwa-K-supermarket ei saa edes oikein muuta kuin elintarvikkeita. Koko viikonlopun kaupoissa oli kamalat ruuhkat ja heti tänään ruokakaupoille. Katsokaa edes tv:tä ennemmin!

En mennyt viikonloppuna kauppaan koska en halunnut ruuhkiin. Tää joulupäivä ei oikeastaan merkkaa mulle mitään, joten miksi en menisi tänään kauppaan jos tarvitsee?

Vierailija
34/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyyhän sitä juotavat jostain saada.

Juotavat saan kraanasta, ihan hyvää vettä. Salaattia ostin.

Vierailija
35/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun ihmisille annetaan vastuuta itse päättää elämästään. Vapauttaisin kaiken muun myynnin paitsi aseiden.

Vierailija
36/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavasti, asiakaspalvelijana on aika mätää olla töissä (juuri ny tauolla). Ois ollut ihan kiva olla perheen kanssa ja viettää aikaa 6 kk vanhan sukulaispojan kanssa näin poitsun ekana jouluna. Ei paljon pyhäpalkka lohduta.

Vierailija
37/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on muuttunut, muutu siis sinäkin. Muutenkin jonkin kauppakäynnin paheksuminen on harvinaisen tekopyhää kun nykyisin m*rhataan ala-asteikäisiä lapsiakin jouluyönä.

Vierailija
38/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin akateeminen eli typerämpi kuin vasemman jalan saapas. Ensin vingutaan kuinka kyllä pitää vapauttaa kauppojen aukioloajat ja sitten itketään kun joku myös käy siellä kaupassa. Ja jos ei kävisi, niin sitten vinguttaisiin siitä kuinka asiakkaat joutuu maksamaan tuotteiden hinnoissa henkilökunnan palkat vaikka ne istuu ihan vaan tyhjänpanttina siellä kassalla.

Vierailija
39/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sikäli aloittajan kannalla, että joulun erityinen tunnelma menee, kun aaton ympärille ei enää yhteisellä päätöksellä jätetä aikaa rauhoittua ja siitä tehdään yksi hektinen shoppailupäiväsuma muiden joukossa.

Kohta alkaa varmaan työnantaja odottaa, että silloin käsitellään yhteydenotot etänä kuten muunakin arkena jne.

Meidän lapsemme eivät enää tule tietämään, mitä joulu ja sen levollisuus aikanaan oli.

Vierailija
40/69 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavasti, asiakaspalvelijana on aika mätää olla töissä (juuri ny tauolla). Ois ollut ihan kiva olla perheen kanssa ja viettää aikaa 6 kk vanhan sukulaispojan kanssa näin poitsun ekana jouluna. Ei paljon pyhäpalkka lohduta.

Meilläpäin ainakin olisi ollut enemmän jouluna töihin haluavia kuin niitä vuoroja oli saatavilla.