Paljon seksiä tekee suhteen läheiseksi, tajutkaa tämä!
Jotkut fiksut terapeutit ohjeistavat rakastelemaan joka päivä että pariskunta löytää läheisyyden. Tämä on loistava ohje.
Kun rakastelee päivittäin, on koko ajan läheinen olo toisen kanssa.
Seksi ja läheisyys kuuluu parisuhteeseen. Ja kun seksiä tottuu saamaan, sitä haluaakin, tarvitsee suorastaan. Pihtaus pilaa suhteen ku suhteen.
Kommentit (55)
Jos ei tunne läheisyyttä jo valmiiksi ja suhde ole muuten kunnossa, ei peitonheilutuskaan kiinnosta. Ei hampaat irvessä naiminen kenenkään suhdetta pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä ohutta nakkia jaksaa jokapäivä rakastaa?
No kipase hk sinistä kaupasta..
Panin eilen vaimoa pyllyyn! Vaatii totuttelua, mutta vaimo hyväksyy sen nykyään. Tänään ehkä uudestaan...
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä ohutta nakkia jaksaa jokapäivä rakastaa?
No kipase hk sinistä kaupasta..
Ihan kuule mies voisi hakea bostonpullan ja työnnellä siihen, jos joka päivä tarvitsee johonkin työntää. Naisen ei tarvitse olla mikään aina valmis reikä. Kuvottava ajatuskin.
Mua ällöttää tuo jatkuva seksin hokeminen. Jos suhde on tosiaan jatkuvaa munan nylkyttämistä ja se on ainoa ja tärkein suhteen kriteeri niin olen ehdottomasti mieluiten sinkku. En vaan ymmärrä mikä siinä panemisessa on niin ihanaa. Onneksi kaikki muut ihmissuhteet toimii ilman!
Pihtaus ei pilaa suhdetta kuin suhdetta, sen sijaan seksin vonkaus pilaa suhteen kuin suhteen. Jos seksillä ei olisi väliä niin parisuhteet pysyisi kunnossa, mutta ainiin ukot on suhteessa jyystön vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Panin eilen vaimoa pyllyyn! Vaatii totuttelua, mutta vaimo hyväksyy sen nykyään. Tänään ehkä uudestaan...
Miltä susta tuntuis saada braatvursti hanuriin?
Masentaa tälläiset keskustelut, koska seksi ei ole minulle tärkeää, enkä halua harrastaa sitä kuin ehkä kerran pari kuussa korkeintaan, ei vain kiinnosta. En luultavasti tule ikinä löytämään sellaista miestä joka olisi samanlainen kuin minä
Minä miehenä en läheisyyttä halua. Ainoastaan dipata munaani mielellään paskaseen perärööriin.
Vaimoni ei tee nykyään aloitetta ollenkaan.
Siksi katselenkin muita naisia eikä hävetä yhtään.
Mieluummin vaikka vähän ja hyvää seksiä kuin paljon huonoa, ole hyvä.
Jos et seksiä saa, voit etsiä syytä itsestäsi. Käytöksestäsi ja asenteestasi. Jos toinen tuntee itsensä kodinkoneeksi eikä rakastetuksi, halut loppuvat nopeasti.
Ja vielä yksi vinkki: hunaja houkuttaa paremmin kuin paska. Tämä on mahdotonta monen miehen tajuta. Koko elämä on naiselle esileikkiä.
Seksi on noo yks isoimmist asioist suhteessa,mut en,tajuu et miks siit tehaanii erikoine juttu et kaikkial toitotetaqn siita??etenki jotkut on sillee "hihii uu seksii"niinku se ois jotenki erikoinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää tuo jatkuva seksin hokeminen. Jos suhde on tosiaan jatkuvaa munan nylkyttämistä ja se on ainoa ja tärkein suhteen kriteeri niin olen ehdottomasti mieluiten sinkku. En vaan ymmärrä mikä siinä panemisessa on niin ihanaa. Onneksi kaikki muut ihmissuhteet toimii ilman!
Voi voi kuinka katkera ihminen. Et ole vain löytänyt sitä oikeaa. Tuo mitä kutsut nylkyttämiseksi on parasta mitä ihminen voi toiselle tehdä. Ihanaa ja rentouttavaa, kunhan on se oikea.
Hohhoijjaa.. jos kumppani ärsyttää muutenkin niin ei seksi ainakaan mitään auta. Välillä ärsyttää miehen pelkkä läsnäolo...
Jos suhteessa on henkisellä tasolla kaikki hyvin niin sitten seksi saattaakin olla ihan jees mutta jos suhde täydessä kaaoksessa niin ei seksi auta mitään
N22
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyydyt vaan katselemaan? Minä olen vienyt sen astetta pidemmälle. Kyllä naisetkin tarvitsevat seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi muillekin naisille, näin siinä käy -aina. Parhaassa tapauksessa katselu ei riitä, kokeilemaan pitää päästä.
Niin pilaa huono seksikin tarpeeksi kauan jatkuessaan.