Pahaa tekee nähdä ihmisten menevän kauppaan joulupäivänä. Eikö mikään ole enää pyhää?
Asumme kauppakeskuksen vieressä ja näemme, kuinka ihmiset menevät JOULUPÄIVÄNÄ kauppoihin. Tekee niin pahaa nähdä, että vedimme verhot eteen. Eikö ihmisille mikään ole enää pyhää? On vapahtajan juhlapäivä, pyhistä suurin. Joulu. Kunnioita pyhäpäivää.
Akateeminen perhe
Kommentit (69)
Pitäis hakata sellaiset, jotka käy sunnuntaina tai juhlapyhinä kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kun ihmisille annetaan vastuuta itse päättää elämästään. Vapauttaisin kaiken muun myynnin paitsi aseiden.
Miten sitten työntekijöiden vapaudella ei ole väliä?
Kiitos S-market, kun olitte täällä tänään kiinni! Arvostan!
Hain yllärituliaiset kun menin joulukahville
Cittari oli auki ja ässämarket. Lidl oli kiinni täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti, asiakaspalvelijana on aika mätää olla töissä (juuri ny tauolla). Ois ollut ihan kiva olla perheen kanssa ja viettää aikaa 6 kk vanhan sukulaispojan kanssa näin poitsun ekana jouluna. Ei paljon pyhäpalkka lohduta.
Se on kuule ihan ammatinvalinta kysymys. Itse teen tosi epäsäännöllistä työaikaa, mutta en valita työajoista.
Ei ole aina näin. Olen alalla, jonne myös yritetään saada sunnuntaiaukioloa. Ammattia valitessani ei sellainen tullut kellekään mieleenkään. Eivät vanhemmat myyjätkään ole jouluja ja sunnuntaita valinneet ammattia valitessaan.
No aivan, ajattelin ihan samoin kuin ap, kunnes viime jouluna ostin pojalle hänen elämänsä ensimmäisen konsolilaitteen joululahjaksi. No, arvaapa veetuttiko, kun paketista avatusta laitteesta selvisi, ettei se toimi ilman erikseen myytävää (!!!!!) latausjohtoa!! Siis miten voi olla sallittua myydä laite, johon ei saa virtaa ilman erikseen ostettavaa asiaa?? Niinpä ajoin joulupäivänä Prismaan, enkä säälinyt niitä työntekijöitä yhtään, vaikka ei laite heiltä ollutkaan ostettu. Muistaakseni en tosin saanut johtoa sieltäkään, vaan oli odotettava tapaninpäiväön. Grrr.
Moi, tulin just töistä ja paljon oli asiakkaita kun ässät oli kiinni😊
Mikä kauppa on auki, kun noi 24 h Prismatkin on kiinni tänään?