Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset: Marokko, 1001 yllätystä

Vierailija
25.12.2018 |

Päivää, mitä kuuluu, miten perhe? Tervehtimisrituaali on pitkä ja polveileva poskisuukkoineen ja kädenvatkaamisineen. Tämä vieraanvarainen maa tenhoaa kuin taika.

Kadun kulmassa seisoo kumihousuinen rituaaliteurastaja. Hän pitelee rennosti puolen metrin pituista veistään ja muoviämpäriä verta varten.Törmään näihin arvostettuihin ammattimiehiin vähän väliä. He odottavat kyytiä työpaikalta toiselle.

-

Ryhmämatka arabimaahan tuntuu hyvältä ratkaisulta, varsinkin yksin matkaavalle naiselle. On sääli, jos upea kohde historiallisine haaremeineen jäisi sinkkutyttöjen ulottumattomiin.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/matka/marokko_1001_yllatysta

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuraan hankkiminen on kunnia-asia köyhällekin perheelle, vaikka hinta voi kivuta puoleentoista tonniin. Keskipalkka on Marokossa vain noin 900 markkaa. Kaupunkilaiset majoittavat eläimen vaikka parvekkeelleen. Hotellihuoneen ikkunasta näen viisi pörröturkkia.

Vierailija
2/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kyllä hyvä matkata sinne kun niin rauhallista seutua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä menkö sinne. Sinne ei kaivata länsituristia ja länsituristis voi lompakollaan äänestää ja matkustaa kotimaan tai Euroopan sisällä.

Vierailija
4/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syty kansallíssosialistin yleisö.

Vierailija
5/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin puoleentoista tonniin...koko lammas maksaa n. sata euroa. Tiedän kun olen antanut 50 euroa tuttavaperheelle siellä, kun isä oli jäänyt työttömäksi ja pelkäsivät ettei heillä ole varaa ostaa lammasta Aidin kunniaksi. (Iso raha tuo sata euroa toki paikallisille.) 

Marokossa muuten on yleisesti ottaen ihan rauhallista, edelleenkin. Olin just viime kesänä 3 viikkoa ja liikuin yksinmatkustavana blondina länkkärinaisena vuokra-autolla koko ajan, myös Atlas-vuoristossa. 

Vierailija
6/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Marokossa ja tänä keväänä taas menossa. Ei siellä mitään pelottavaa ole, huoh. Oikein mukava matkakohde, voin suositella.

Vierailija
7/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ryhmämatka arabimaahan tuntuu hyvältä ratkaisulta, varsinkin yksin matkaavalle naiselle. On sääli, jos upea kohde historiallisine haaremeineen jäisi sinkkutyttöjen ulottumattomiin."

Todellinen harmi. Jouduin matkustamaan Uuteen-Seelantiin tämän helmen sijaan.

Vierailija
8/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mihin puoleentoista tonniin...koko lammas maksaa n. sata euroa.

https://www.xe.com/currencyconverter/convert/?Amount=100&From=EUR&To=MAD

..

Vierailija
9/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sinne voi mennä kun on sota ja vainoa ja kaikkea! Kysy vaikka yksintulleilta.

Vierailija
10/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Suomessa ei oo koskaan tapahtunu mitään puukotuksia.... Eiku hetkinen..... Niitähän tapahtuuki ihan tuon tuosta 😂

Vierailija
11/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita persläpiä ei pidä tukea viemällä sinne turismirahoja.

Vierailija
12/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Suomessa ei oo koskaan tapahtunu mitään puukotuksia.... Eiku hetkinen..... Niitähän tapahtuuki ihan tuon tuosta 😂

Sehän onkin ihan sama asia kuin tulla jihadistin mestaamaksi.

Vierailija
13/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kyllä hyvä matkata sinne kun niin rauhallista seutua...

Hinnatkin ovat päättömän halvat.

Vierailija
14/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutpa kauniisti toisten kotimaasta. Olen käynyt Marokossa monta kertaa ja tykkäsin tosi paljon. Tosi eksoottinen kohde ja melkoinen elämys verrattuna Eurooppaan. Heillä ihan oma kulttuuri jota arvostin esim. Peittämällä aina olkapääni (paitsi hotellialueella).

Vierailija
15/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko ei vielä sano mitään.. esim. Jotkut Agadir ja Marrakech on ihan jees lomakohteita. Jotkut maaseudut taas on asia erikseen.

Vierailija
16/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutpa kauniisti toisten kotimaasta. Olen käynyt Marokossa monta kertaa ja tykkäsin tosi paljon. Tosi eksoottinen kohde ja melkoinen elämys verrattuna Eurooppaan. Heillä ihan oma kulttuuri jota arvostin esim. Peittämällä aina olkapääni (paitsi hotellialueella).

Arvostat kulttuuria jossa naisen vastuulla on pukeutumisensa kautta olla aiheuttamatta itselleen raiska.uksia?

Ja sitten lensit kotomaahan lutkamarssille.

Vierailija
17/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ja minä vuonna siitä on tullut argumentti persereikämaista ja maahan muutosta keskusteltaessa, että Suomessa tekee rikoksia myös suomalaiset? Olisi melko pervoa jos näin ei olisi. Hyvin pervoa itse asiassa eli eikö tuollaisen kommentin laukoja ala jo itse näyttämään tyhmältä.

Nimim. 17-kertainen ero. Vähintään.

Vierailija
18/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kaistapäät tuonne lähtee, niin Suomen valtion ei pitäisi tehdä mitään asialle kun heidät kaapataan tai vastaavaa. Ärsyttää nämä "seikkailijat" joiden ongelmia joudutaan selvittämään kun riskit realisoituu.

Vierailija
19/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko ei vielä sano mitään.. esim. Jotkut Agadir ja Marrakech on ihan jees lomakohteita. Jotkut maaseudut taas on asia erikseen.

Mulla taas on just päinvastaisia kokemuksia. Olen käyttänyt sekä Agadiria että Marrakechia tulo- ja lähtökohteena, ja molemmilla kerroilla on ollut kiire pois niistä. Niin paljon turisteja, että ovat "hapattaneet" jo paikallisetkin. (Nuoret) miehet tosi tyrkkyjä, vislailevat ja huutelevat perään jne. 

Sen sijaan vähemmän turistisilla alueilla saat olla ihan rauhassa, sinua kohdellaan kunnioittavasti jne. 

Vaatetus pitää toki olla paikallisia tapoja kunnioittavaa. (Shortsit ja mekot vähintään polvien alle ja t-paidat, ei hihattomia eikä reisiä paljastavia vaatteita.)

Vierailija
20/25 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä nyt ole taas niitä kamalia maita mistä paetaan Euroopan halki sotaa ja vainoa pakoon?

No joo, kyllähän tuolla on ihan turvallista turistin kulkea kunhan pysyy turistialueilla ja ryhmän mukana. En vain ymmärrä miksi tuollakin pitäisi käydä - niin kauan kun Marokko ei ota palautettuja takaisin ei minusta kenenkään eurooppalaisen pitäisi siellä käydä. Kaikki rahahanat kiinni, niin jopa rupeaa omien kansalaisten takaisinottaminen kiinnostamaan. Marokko boikottiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi