Joulupöytään ei tule lanttulaatikkoa, koska typerä mieheni ei tajunnut ostaa. Mitä tehdä nyt?
Sanoi, että ei ostanut, kun ajatteli, ettei kukaan siitä tykkää. Itse olen tottunut siihen, että jouluna pöydässä on aina peruna-, porkkana- ja lanttulaatikko. Mikään kolmesta ei saa jäädä pois.
Kommentit (32)
Mitä, venäläinen elämä? Kuulostaa hauskalta! Olen kyllä 100 % suomalainen, pitkä ja vaalea rannikon asukki. Viinini on argentiinasta :)
Mokasiko hän myös lapsien lahjojen ostamisen ja söi lasten vanukkaat?
Äijä sai nyt vihdoin haettua kaupasta lanttulaatikkoa, MUTTA osti sitä kaksi kiloa!! Miksi he***tissä se typerys luulee, että lanttulaatikkoa kuluisi noin paljon? Viime joulunakin oli paljon vähemmän, mutta silti jouduttiin osa heittämään pois, koska eihän sitä oikein kukaan syö ja nekin, jotka syövät, ottavat vain hyvin vähän. Harmittaa, että eikö miehellä nyt järki sano, että ei sitä tarvita samoja määriä kuin peruna- ja porkkanalaatikkoa?!
Sitten se meni vielä lisäksi ostamaan maksalaatikkoa, koska sen ohimennen luettelin, kun valistin häntä perinteisistä suomalaista joululaatikoista silloin, kun oli sen lanttulaatikon jättänyt kokonaan ostamatta. Sanoin siitä maksalaatikosta kuitenkin, että sitä ei meille tarvitse ostaa! Tai ainakaan en sanonut, että sitä pitäisi ostaa! Osti sitten kuitenkin. No, onneksi sitä on vain pieni rasia, niin ei tuo nyt niin suuri vahinko ole, vaikka onkin typerää ostaa turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Äijä sai nyt vihdoin haettua kaupasta lanttulaatikkoa, MUTTA osti sitä kaksi kiloa!! Miksi he***tissä se typerys luulee, että lanttulaatikkoa kuluisi noin paljon? Viime joulunakin oli paljon vähemmän, mutta silti jouduttiin osa heittämään pois, koska eihän sitä oikein kukaan syö ja nekin, jotka syövät, ottavat vain hyvin vähän. Harmittaa, että eikö miehellä nyt järki sano, että ei sitä tarvita samoja määriä kuin peruna- ja porkkanalaatikkoa?!
Sitten se meni vielä lisäksi ostamaan maksalaatikkoa, koska sen ohimennen luettelin, kun valistin häntä perinteisistä suomalaista joululaatikoista silloin, kun oli sen lanttulaatikon jättänyt kokonaan ostamatta. Sanoin siitä maksalaatikosta kuitenkin, että sitä ei meille tarvitse ostaa! Tai ainakaan en sanonut, että sitä pitäisi ostaa! Osti sitten kuitenkin. No, onneksi sitä on vain pieni rasia, niin ei tuo nyt niin suuri vahinko ole, vaikka onkin typerää ostaa turhaan.
Ei vi***u, mikä valittaja sä oot!!! Toivottavasti ukkos seuraavaksi heittää sut vain pihalle ulisemaan.
Mikään ruoka ei ole niin tärkeää, että olisi oikeus kutsua rakastaan typeräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vi***u, mikä valittaja sä oot!!! Toivottavasti ukkos seuraavaksi heittää sut vain pihalle ulisemaan.
Ap taitaa olla Uli-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät hirveät kilarit, pilaat kaikkien joulun (omasi myös, mutta miehen vika), ja otat eron. Ainakin saat ensi jouluna lanttulaatikkoa.
Ei saa koska ei selkeästi osaa itse hakea.
Tinderiin kannattaa laittaa maininta että etsii lanttulaatikkomiestä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi, että ei ostanut, kun ajatteli, ettei kukaan siitä tykkää. Itse olen tottunut siihen, että jouluna pöydässä on aina peruna-, porkkana- ja lanttulaatikko. Mikään kolmesta ei saa jäädä pois.
Menet sitten itse ostamaan sitä jos kerran tykkäät sellaista moskaa syödä.
Lopeta itsesi passuuttaminen. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Menet sitten itse ostamaan sitä jos kerran tykkäät sellaista moskaa syödä.
Enkä mene, kun sitä on jo enemmän kuin tarpeeksi!!
Pahimpaan hätään haistelkaa omia pierujanne. Siltähän se lanttulaatikko haisee.
Ostaa!? Etkö tee itse laatikoita? Ja mitä tuo nyt maailmankaikkeudessa vaikuttaa, jos yksi laji puuttuu.
Ensimmäinen ajatukseni oli, että tuommoisellakin ääliöämmällä on mies. Mies, jota ei edes osaa arvostaa ja kunnioittaa.
Minulle lanttulaatikko pöydässä on yks hailee, oli tai ei.
-sinkkujouluilija