Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluna töissä?

Vierailija
24.12.2018 |

Missä? Mitkä fiilikset?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viiime itsenäisyyspäiivänää. Vttu olisin voinut tappaaa itteni siiihen paiikkaaan.

Vierailija
2/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viiime itsenäisyyspäiivänää. Vttu olisin voinut tappaaa itteni siiihen paiikkaaan.

Ihaan kuin olis ottanu rynnäkkökiväääristä luotia ja yksii pitäny niskavilllousta kiinni ettttä pysyyy asennosssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka tykkää olla jouluna töissä? Onhan se joskus mukavaa.

Vierailija
4/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin olla kaikki juhlapyhät töissä ja mielellään tuplavuoroa.

Vierailija
5/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin olla kaikki juhlapyhät töissä ja mielellään tuplavuoroa.

No eikö se onnistu? Hyvä että on vaihtoehtoja

Vierailija
6/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi irtisanouduin 2 vuotta sitten kauppa alan töistä. Masennus hävis ja elämänhalu palasi!

En aio enää IKINÄ uhrautua paska työlle. Rasitusvammaki tuli kun oli fyysinen työ.

Vierailija
7/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä onnistu ei, kun koko firma on kiinni.

Vierailija
8/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus sinkkuaikoina ollut. Ei haitannut silloin. Pääsi irti jouluhässäkästä ja sai kunnon tilin joulunpyhien vuoroista.

Vierailija
9/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päivystää sairaalassa. Minä menen huomenna illalla. Tätähän tämä usein on. Mutta eipä se aikaa katso, koska ihmiset sairastuvat.

Vierailija
10/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelastuslaitoksella töissä, ja tämän joulun töissä. Yleensä joulunpyhät on heillä tosi kiireistä aikaa, yksi vuoden vilkkaimmista ajankohdista. Hälytyksiä tulee liukuhihnalta, ja saa mennä tukka putkella ympäri maakuntaa.

Silloin on piikki myös itsetuhoisten ihmisten kanssa, joka heillä tietysti näkyy.

Mies kyllä tykkää työstään, kun saa tehdä työtä jolla on tarkoitus.

Hyvää joulua vaan kaikille joulun ahertajille.

Vierailija
11/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikoinaan 12 vuotta tuplavuoroa kaikki joulunpyhät. Perheelliset saivat vapaansa ja minä sain rahani. Halukkaita löytyi aina kumpaankin.

Vierailija
12/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään paneskella tämänkin joulun

Vierailija
13/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kaikki mahdolliset pyhät töissä, niistä saa hyvän tilin enkä perinteistä piittaa paskan vertaa. Nytkin siis täällä töissä tyytyväisenä päivystän.

Vierailija
14/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan ja ihan mielellään. Joulu yksi päivä muiden joukossa, joten eipä herätä mitään fiiliksiä. Olipahan hyvä syy kieltäytyä siitä hössötyksesä sukulaisten kanssa. Ja sosiaalialalla olen.

Vierailija
15/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo eläkkeellä oleva mieheni vietti monta joulua kanssa työn parissa pelastuslaitoksella. Vaikka ei noista työasioista liiemmin puhunut, niin kyllä aina huomasi joulun vuoron jälkeen että kiirettä piti., ja henkisesti oli ollut rankkaa.

Sitten sitä sai itse lehdestä lukea jälkikäteen, kuinka ihmeellisiä ja kamalia kohtaloita ihmisille oli tapahtunut jouluna.

Meidän kaikkien on syytä muistaa, että on noita työn touhussa olevia joulunakin. Ja osa joulun ahertajista auttaa myös pulaan joutuneita.

Vierailija
16/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pelastuslaitoksella töissä, ja tämän joulun töissä. Yleensä joulunpyhät on heillä tosi kiireistä aikaa, yksi vuoden vilkkaimmista ajankohdista. Hälytyksiä tulee liukuhihnalta, ja saa mennä tukka putkella ympäri maakuntaa.

Silloin on piikki myös itsetuhoisten ihmisten kanssa, joka heillä tietysti näkyy.

Mies kyllä tykkää työstään, kun saa tehdä työtä jolla on tarkoitus.

Hyvää joulua vaan kaikille joulun ahertajille.

Näinhän se on, että kun työllä on oikeasti merkitys ja se itsellekin on kutsumus niin "huonot" työajatkaan ei niinkään harmita vaan on osa sitä työtä ja hyvässä mielessä. Työ antaa enemmän kuin ottaa. Sen vastakohtana on just nämä p*skatyöt kaupan alalla, jotka ei tosiaan anna muuta kuin jatkuvan v*tutuksen. Sen s**tanan kaljakeissin voi ostaa muulloinkin kuin jouluaattona klo 15.45.

Ja ennen kuin yksikään tulee viisastelemaan ammatinvalintakysymyksistä niin en tosiaan ole valinnut  tätä työtä. En edes koko alaa.

Joten haistakaa v*ttu kaikki. Ja p*skaa joulua.

Vierailija
17/25 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden pariskunnan, joka tekee tuplavuoroja joulun pyhät. Saavat kivan tilin. Tehneet jo monta vuotta niin ei tule enää yllätyksenä kenellekkään.

Vierailija
18/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä ratikkahallilta. Täällä pidetään huolta, että pääsette liikkumaan julkisilla näin joulun pyhinäkin. Mikäpä tässä on pyhäliksaa nauttiessa.

Vierailija
19/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin kuluttua lähden töihin, ja ihan hyvällä mielellä. Sain viettää aaton kuitenkin perheen kanssa. Työpaikkana on lentokone, ja yöksi pitäisi olla taas kotona.

Vierailija
20/25 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi irtisanouduin 2 vuotta sitten kauppa alan töistä. Masennus hävis ja elämänhalu palasi!

En aio enää IKINÄ uhrautua paska työlle. Rasitusvammaki tuli kun oli fyysinen työ.

Haha, ihan kuin minun kirjoittamani kommentti, sillä erotuksella että olen vielä hetken aikaa kiinni tässä kaupanalan työssä. Rasitusvammat jo aikamoiset, mieli maassa, työyhteisö pilalla, ilmapiiri huono, esimies osaamaton ja ilkeä. Parempaa uutta vuotta odotellessa, joulunpyhät menee toipuessa joulukiireistä ja kipeästä kropasta. Loppuviikosta haettava taas saikkua että saa nukuttua kivuiltaan.