Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua yritetään savustaa ulos työpaikalta

Vierailija
24.12.2018 |

Olen siis joutunut erään naisen silmätikuksi. Hän kävi kyselemässä kuulumisia ja kysyi myös olenko ajatellut hakea muualle töihin. Sanoin että en ja ilmeisesti tämä sai hänet raivoihinsa. On nyt alkanut haukkua mua kaikille ja yrittää saada muut mua vastaan niin että tuntisin itseni niin ulkopuoliseksi että alan sen vuoksi hakea muualle.
Minulla ei tällä hetkellä ole voimavaroja uuden työpaikan etsimiseen, joten mitä voin tässä tilanteessa tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssit luottamusmiehen ja pomon pakeille ja sanot tämän saman niin nainen itse joutuu tarkkailun alle.

Vierailija
2/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marssit luottamusmiehen ja pomon pakeille ja sanot tämän saman niin nainen itse joutuu tarkkailun alle.

Ja tämän jälkeen menet sen naisen eteen muitten kuullen kertomaan miten toimit tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivertosuorittajat yleensä alkaa kiusaamaan kyvykkäämpiään. Kokemusta on.

Vierailija
4/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös nauhoittaa kaikki keskustelut joihin itse osallistut. Kerää ne ja anna pomolle todisteeksi.

Vierailija
5/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juuri noin. Tämä ihminen todella myös onnistui kääntämään muut minua vastaan ja levitteli mitä sairaampia juttuja minusta. Lopulta lähdin, kun en kestänyt loputonta pilkkaa ja ihan fyysistäkin tönimistä yms. Karenssia vielä 2kk jäljellä.. enpä osaa muita neuvoja antaa. Jos kiusaaja on yksin eikä saa muita puolelleen, sulla on vielä mahdollisuus kertoa esimiehille ja luottamusmiehelle. Tosin tässä tapauksessa voi käydäkin niin, että sinusta leivotaan se kiusaaja kun puolustat itseäsi.

Vierailija
6/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama homma. Kyseessä vain mies, joka yrittää syödä minut ulos, koska pelkää minua, kun tiedän hänen touhuistaan liikaa. Harmi vain, kun kyse naisvaltaisesta alasta ja naiset on lääpällään tämän äijän edessä ja mielistelevät ja sulkevat silmänsä väärinkäytöksiltä

Vierailija
7/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös nauhoittaa kaikki keskustelut joihin itse osallistut. Kerää ne ja anna pomolle todisteeksi.

Vai että nauhoittaa lol. Eiköhän se olisi parempi jos vaan opettelisi puolustamaan itseään? 

Vierailija
8/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu.

Vierailija
9/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu.

Miksi? Eikö täältä saa kysyä apua ja saada vertaistukea?

Vierailija
10/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että akateemiset, keski-ikäiset naiset ovat erityisen lahjakkaita tällaisessa.

Vierailija
11/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä kohtaan toimii joku väärin niin muistakaa, että teillä on aina oikeus suorittaa k.o.s.t.o. Ei pidä antaa muiden talloa itseään.

Vierailija
12/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että akateemiset, keski-ikäiset naiset ovat erityisen lahjakkaita tällaisessa.

Ja uskossa olevat seurakunta-aktiivit.

Vierailija
13/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu.

Joo, mutta joku roti siihenkin. 

Vierailija
14/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus taas se, että tehtaissa missä on kouluttamattomia, jopa vähän yksikertaisia ihmisiä massoittain, tämä ilmiö on hyvin näkyvä. Ehkä kyse on jotenkin omasta alemmuuden tunteesta ja pyritään pönkittämään omaa egoa alentamalla muita. Ilkeimmät ja sairaimmat ihmiset olen itse tavannut juuri tehdastöitä opiskeluaikoinani tehdessäni.

Vierailija
15/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu.

Joo, mutta joku roti siihenkin. 

Kiusaaja paikalla. Hävettääkö?

Vierailija
16/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotramusmiehelle ja esimiehelle vaan.Jos tämä tyyppi on heidän bestis niin toki huonompi juttu.Meidän firmassa esim luottamusmies on täysi kusipää.Ja Kiusaajalle jauhot suuhun.Ilmoitat että olet täällä töissä ja piste,valittaja voisi keskityä omiin töihinsä.

Vierailija
17/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa näääiissä konservatiiveissa on tätä jengiä he eivät kykene puhumaan tunteeistaan jakamaan asioita, olla rehelllinen. Ventovieeraiille jaetaan ongelmat kooodikielellä ikääänkuin.

Vierailija
18/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näääiissä konservatiiveissa on tätä jengiä he eivät kykene puhumaan tunteeistaan jakamaan asioita, olla rehelllinen. Ventovieeraiille jaetaan ongelmat kooodikielellä ikääänkuin.

Ja mietä se koodikieeli onn niin be on niiitä lieveillmiöötä sitten vttu.

Vierailija
19/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun juhlinta aloitettu jo aamutuimaan?😄

Vierailija
20/28 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoittaminen takaa sulle oikeudessa kortit. Tämä nainen toimii rikollisesti sinua kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi