Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaa-alesta kaaos Vantaalla!

Vierailija
24.12.2018 |

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palmuöljy ilmeisesti haittaa kuin ihan murto-osaa porukasta. Loput syö ihan mitä pa..aa vaan, kunhan halvalla saa!

Vierailija
2/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on hulluja!!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005945941.html

No ei tuo Koivukylän seutu niin eksklusiivista ole. Samanlaista kuin Soukassa tai Espoonkeskuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin Fazerin työntekijänä saan reippaan alennuksen suklaista niin ei tarvinnut lähteä tuonne päin Vantaata :D

Vierailija
4/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se palmuöljy?

Vierailija
5/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se palmuöljy?

Olin hiljattain yhdessä tilaisuudessa, jossa kerrottiin Fazerista yleensä ja työpaikkana. Palmuöljy-case oli sivuutettu jotenkin niin, että se saatiin kuulostamaan positiiviselta. Siis tyyliin, että käytämme vain vastuullisesti tuotettua palmuöljy tms.

Vierailija
6/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo ihmiset oikeesti jotain superköyhiä, kun viitsivät mennä tuonne tappelemaan alennuksessa olevista suklaista. Ymmärrän täysin, jos ovat nälkäänäkeviä köyhiä. Muuten en ymmärrä. 

Vierailija
7/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset noin persaukisia, vai ihan vaan sairaalloisia kitupiikkejä?

Vierailija
8/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä ihmettelemistä tuossa nyt on. Puoleen hintaan kun saa mitä vaan niin totta kai se houkuttelee ihmisiä, fiksuahan se on silloin ostaa. Olen monesti käynyt minäkin hakemassa konvehteja aattona, mutta nyt olen panostanut laatuun enkä jaksanut välittää hinnasta.

Vierailija
9/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
10/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. itse jäisin vaikka mieluummin ilman suklaata, kuin lähtisin sekoilemaan tuonne. Toisaalta voisi lähteä läpällä tuonne tappelemaan ja ylireagoimaan. LOL

Vierailija
11/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä ihmettelemistä tuossa nyt on. Puoleen hintaan kun saa mitä vaan niin totta kai se houkuttelee ihmisiä, fiksuahan se on silloin ostaa. Olen monesti käynyt minäkin hakemassa konvehteja aattona, mutta nyt olen panostanut laatuun enkä jaksanut välittää hinnasta.

No ei tuossa nyt ole mitään fiksua lähteä jouluaattona rynnimään ostoshelvettiin kaaoksen keskelle tappelemaan jostain muutaman euron suklaarasioista.

12/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmu öljy on joidenkin mielestä niin purun hyvää.

Itse syön mielummin Chjokon konvehteja

Vierailija
13/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäessä oli ale myös ja ihan rauhallista.

Vierailija
14/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Koivukylästä mitä vaan.

Vierailija
15/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Palmu öljy on joidenkin mielestä niin purun hyvää.

Itse syön mielummin Chjokon konvehteja

Aivan, laatu ennen määrää. Suklaa ei ole varsinaisesti mikään terveystuote, joten aika yksi lysti mitä ne (pienet määrät) kilohinnaltaan maksavat.

Vierailija
16/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koivukylän K-Citymarketin kauppias Janne Rinne osasi ennakoida ruuhkan. Kaikki sujui aattoaamuna mallikkaasti, vaikka asiakkaita olikin noin kymmenkertaisesti tavalliseen market-aamuun verrattuna."

Eli kaiken kaikkiaan meni mallikkaasti. Ruuhka ei ole sama kuin kaaos.

Vierailija
17/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrytkin lensi ilmassa. Toivottavasti ketään ei sattunut. 🙈

Vierailija
18/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan hyvä asua täällä susirajan takana. Saa täälläkin joulusuklaat puoleen hintaan joulun jälkeen, mutta ilman että tarvii olla kahdeksan aikana aamulla kaupan ovella jonottamassa.

Vierailija
19/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärrytkin lensi ilmassa. Toivottavasti ketään ei sattunut. 🙈

Taisi olla vaan kori eikä kärryt.

Vierailija
20/63 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies32vuotta kirjoitti:

Onko nuo ihmiset oikeesti jotain superköyhiä, kun viitsivät mennä tuonne tappelemaan alennuksessa olevista suklaista. Ymmärrän täysin, jos ovat nälkäänäkeviä köyhiä. Muuten en ymmärrä. 

Ovat köyhiä henkisesti.

Ja saanko arvata, että tappelu kohdistui mitättömiin suomirasvasuklaarasioihin, ja kunnolliset arvosuklaat saivat olla hyllyssä, vaikka niitä olisi nyt saanut vähän edullisemmin.