Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän jouluaamu on lähtenyt liikkeelle?

Vierailija
24.12.2018 |

Meillä keiteltiin juuri riisipuuro, syödään ja sitten lähdetään koirien kanssa lenkille.

Hyvää joulua samalla kaikille tasapuolisesti :)

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavin ja masentavin joulu ikinä. Kriisitilanne perheessä ja joulu mun osalta peruttu. En olisi osannut kuvitellakaan tällaista elämää, painajainen, joka ei vaan pääty. Toivottavasti tulee vielä parempia aikoja ja onnellisempia jouluja.

Mitä on tapahtunut? Perus av-mamman joulu, mies kännissä, lapset pahalla päällä ja suku ärsyttää?

No kun oiskin. Vähän rankempaa täällä meneillään. Ei joulua ihan pienistä peruta.

Vierailija
82/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-20 pakkasta. Ulkoilu saa jäädä haudoilla käymiseen ja autolla viime hetken ostoksiin. Riisipuuro kohta valmis ja karjalanpaisti uunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä kommentoi, kuinka heidän mielestään joulu on vasta huomenna. Mitä sitten. Pitäkää tunkkinne ja joulunne milloin haluatte ja antakaa muiden viettää jouluaattoa haluamallaan tavalla.

Ap kysyi, että miten jouluaamu, ei -aatto, on lähtenyt käyntiin. Äläs nyt tunkkeja heittele, katso kalenteria, rauhoitu. Kohta tulee telkustakin joulurauhan julistus.

Vierailija
84/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kellon soimaan 7:30 koska haluan jouluaaton olevan pitkä. Äitini lähti töihin yhdeksäksi. Muu perhe vielä nukkuu.

Tunnin olen katsonut joulupukin kuumalinjaa aamukahvin ja joulupipareiden kanssa.

Olen kahdesta lapsesta vanhempi, 19-vuotias, ja tänä vuonna minä teen riisipuuro lounaaksi. 13v veljeni vielä vetää sikeitä vaikka aikoi kellon laittaa soimaan :D.

Kohta alan puuroa keittämään että ehtii ennenkuin äiti tulee töistä klo 12. Lyhyt aamuvuoro näin jouluna.

Perheen miehet, eli siis veljeni ja isäni, nukkuvat varmaan puoleen päivään.

Vierailija
85/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-20 pakkasta. Ulkoilu saa jäädä haudoilla käymiseen ja autolla viime hetken ostoksiin. Riisipuuro kohta valmis ja karjalanpaisti uunissa.

Saunoimme jo eilen illalla, joten tänään iltasella jouluruoka ja lahjat. Rauhallista joulua.

Vierailija
86/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin heti viinaa ja jatkan ryyppäämistä koko päivän. Sitten menen salarakkaani luo. Ja naidaan kuin pupujussit.

Vierailija
87/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut joulutella yhdessä perheen kanssa mutta kaikki painuivat omiin juttuihinsa joten istun nyt sitten yksin täällä ja palstailen. Hyvää joulua vaan... Perheen tuntien tässä vedetään vielä monet kilarit ennen iltaa ties mistä turhanpäiväisistä asioista. Rakastan joulun odotusta ja joulunalusaikaa, mutta aattoa inhoan.

Vierailija
88/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin valtiollisessa putiikissa.

Vierailija
89/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin hieman kymmenen jälkeen. Aamupesu ja sitten lihapullien tekoon. Nyt ne ovat paistumassa ja minä katselen Lumiukkoa ja juon aamukahvia. Parin tunnin päästä lähden äitini luokse joulun viettoon, lihapullieni kanssa. :)

Mukavaa joulua kaikille.

Vierailija
90/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin puoli yhdeksän maissa, keiteltiin kahvia. Mies lähti hänen puolen sukulaisilla käymään ja minä jäin paketoimaan lahjoja ja katselemaan telkkua ja kuuntelemaan joululauluja sekä ulkoiluttamaan koiraa. Reilun tunnin päästä lähdemme äidilleni, jossa on sisaruksemme myös. Siellä sitten vietetään tämä ja huominen:) Hyvää joulua kaikille, jokaisen tapa viettää joulua on joulu kumminkin.

Vierailija
91/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaapa jaa, jouluaamuhan on huomenna, joten en ilman kristallipalloa osaa sanoa. Tämä aattoaamu sen sijaan alkoi reippaalla riitelyllä kun sain kuulla olevani kelvoton, saamaton j epäluotettava kinkkumokani vuoksi. Hyväkäs itse makasi koko yön ja makaa taas. Minä tein eilen aamusta yömyöhään joulua ja nukuin pommiin ainoastaan teknisen syyn takia. Minä teen edelleen keittiö- ja siivoushommia siihen asti kun vieras ja pukki tulevat. Hyväkäs käynee välillä valittamassa ja narisemassa ja palaa sitten lepäilemään. Tulee sitten valmiiseen pöytään jossa voi arvostella ruoat ja valittaa väsymystään lisää.

Jouluaamuna mulla saattaa olla kauhea krapula.

Vierailija
92/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon fiilikset arjesta eroa, mutta aamiaiseksi nauttimani lohivoileipä sienisalaatin ja homejuuston kera oli kyllä hyvää.

Vierailija
93/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri konvehteja, riisipuuroa luumusopan kanssa, vähän kinkkua ja joulutortun. Aamulla kävin viemässä kynttilän isovanhempien haudalle, kävelin tunnin raikkaassa ilmassa ja tein vielä pieniä ostoksia. Loppupäivän chillailen kotona hyviä ruokia nautiskellen telkkari, netti ja te kaikki seuranani. Yksin, mutten yksinäinen. Hyvää joulua!❤️

Vierailija
94/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähti liikkeelle. Erosin kirkosta.

Vierailija
95/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kuudelta, syötin ja käytin koiran. Otin unilääkkeen ja nyt heräsin. Pitäisi alkaa tekemään aamupalaa. Sitten surffaan netissä, loppupäivän katson sarjoja. Nukkumaan siinä klo 20.

Vierailija
96/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen heräsi 9.00 kun kaveri tuli pyytämään ulos, olivat hetken pulkkamäessä kunnes kaverin piti lähteä kotiin. Mieskin heräili ja lähti vielä kauppaa viime hetken ostoksille  vaikkei mitään varsinaisesti puuttunutkaan,  minä ja nuorempi lapsi nukuimme  vielä kunnes nousimme klo 10.30.  Pistin kahvin tippumaan ja keitin riisipuuroa , lapsi söi paahtoleipää ja katsoi lastenohjelmia.  Esikoinenkin palasi sisälle ja söi vähän riisipuuroa.

Kohta mennään mummilaan syömään ja sen jälkeen hautausmaalle.

Vierailija
97/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin erilaisilta ja ihanilta jouluilta, viettäen yksin tai yhdessä. NAUTTIKAA!

Vierailija
98/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäjonossa kävin. Joulumielen sieltä sain. Ja ruokaa. Joidenkin mielestä minun olisi kuulunut kärsiä ja nähdä nälkää. Huudetaan "mene töihin, mene töihin", niin menisinkin jos joku palkkaisi. Olinkin töissä tuossa syksyllä, mutta irtisanottiin työsopimus koeajalla henkilösyihin vedoten, muuten ahkera, tuottava ja tunnollinen työntekijä joka sai paljon asiakkailta kiitosta. Kenestäkään en pahaa puhunut vaan minusta puhuttiin, selän takana, pomolle joka massaa uskoi. Kyseiset henkilöt itse puhuivat muista pahaa, välttelivät töitä sekä nakittelivat niitä muun muassa minulle ja varastivat työpaikalta. Minä sain kenkää, he saivat pitää työnsä. Ei enää ikinä miehenä naisvaltaiseen työpaikkaan. Hyvää joulua vaan.

Vierailija
99/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautittiin miehen kanssa aamupalaa vanhempieni luona ja tultiin kotiin. Laitettiin kinkku uuniin ja sauna lämpiämään. Mies lueskelee lahjaksi saamaansa kirjaa, sama suunnitelma minullakin seuraavaksi. Oikein mukavasti on siis lähtenyt jouluaatto käyntiin.

Vierailija
100/140 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n. 11.30. Lapset isällään tulevat illasta. Paistoin pekonia ja munakasta +salaattia ja vahva kahvi aamiaiseksi. Vkl jo siivosin, ihana oma rauha juon kahvia ja surffaan netissä.

Kohta suihkuun ja sitten lähden lenkille. Illalla sukuloimaan lasten kanssa.