Huomenna pyttipannua. Mitäs muut aikoo syödä?
Kommentit (35)
Mä haluaisin hakea punkkua ja juoda sitä samalla kun leivon juusto-valkosipulipatonkeja (nam). Mutta ei. Mies sössinyt itse kännipäissään niin nyt munkin pitää olla tipattomalla ettei herra ratkea. V*tuttaa rankasti.
Ajattelin kokeilla uudestaan pitsaa kesäkurpitsasta tehdyllä pohjalla. Päälle tulee kaurajauhista yms. En ole vegaani(kasvissyöjä kyllä), vaikka pitsa onkin. Haluan vain oppia tekemään maukasta kasvis- ja vegaaniruokaa.
Perunoita, soijarouhekastiketta ja salaattia vedän ma-ke.
Mulla lähtee päivällä saarioisten roiskeläppä uuniin. Kyllä siitäkin oma tuoksunsa lähtee.
"Italialaisessa" pitseriassa annos nro 7.
Kuka on puhunut syömisestä? Vttu aamulla heti naps kossu auki ja alkuillasta räps silmät sammuten kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kokeilla uudestaan pitsaa kesäkurpitsasta tehdyllä pohjalla. Päälle tulee kaurajauhista yms. En ole vegaani(kasvissyöjä kyllä), vaikka pitsa onkin. Haluan vain oppia tekemään maukasta kasvis- ja vegaaniruokaa.
Näin yli 20 vuotta kasvissyöjänä olleena sanoisin, että tee ihan normaali hyvä pizzapohja ja täytteeksi kasviksia (sipuli/paprika/tomaatti/jalopeno/jne) plus reilusti juustoa. Voittaa maullaan mennen tullen jauhisviritykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin yli 20 vuotta kasvissyöjänä olleena sanoisin, että tee ihan normaali hyvä pizzapohja ja täytteeksi kasviksia (sipuli/paprika/tomaatti/jalopeno/jne) plus reilusti juustoa. Voittaa maullaan mennen tullen jauhisviritykset.
Ei, kun mä en pysty käyttämään viljoja. tulen todella kipeäksi niistä. Tuo pohja on just se tärkein tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun mä en pysty käyttämään viljoja. tulen todella kipeäksi niistä. Tuo pohja on just se tärkein tässä.
Ja hiiva on todella pahasta. Mutta siis kaurajauhis tulee sen takia, että opettelen että saan tehtyä tyttärelle ja avokille maukasta. Itse en tykkää näistä lihan "korvikkeista" ollenkaan.
Ryyppäys alkaa heti aamusta. Ei tässä mitään ruokaa tarvi. Krapulassa sitten maistuu pakastepizza.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hiiva on todella pahasta. Mutta siis kaurajauhis tulee sen takia, että opettelen että saan tehtyä tyttärelle ja avokille maukasta. Itse en tykkää näistä lihan "korvikkeista" ollenkaan.
Hiiva todellakin on pahasta. Miksi sitä tungetaan kaikkialle?
Perinteinen maksamakkarakeitto on ihan parasta jouluruokaa!! Namskis!
Keitettyä vettä, johon on sekoitettu vähän ketsuppia...
Puolukkahilloa ja lihapullia, ehdotonta mulle
Annos nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.