Oletko jouluaattona kännissä?
Ostin useamman pullon viinaa ja viiniä sekä olutta paljon. Onhan tässä useampi päivä aikaa juoda. Ite jo aloittelin tänään juomaan. Mites teillä muilla? Tuleeko jouluna juotua. Ja ei ole lapsia eikä perhettä niin voi huoletta kännää.
Kommentit (33)
olen antabuskuurilla. en juo huomenna. enkä sen jälkeen pitkään aikaan.
Minä en käytä alkoholia lainkaan. Otan vain hieman amfetamiinia ja juon vettä. Se on paljon terveellisempää. Näin on myös lääkäri sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en ole koskaan kännissä. Sellainen on junttitouhua.
Ite sä olet juntti!
Olet kovin väärässä mielipiteinesi.
Niin taidan olla. Pyydän anteeksi typerää kommenttiani ja toivotan sinulle hyvää joulua!
Tuskin olen. Mulla ei ole mitään juomista vastaan mutta en viitsi ryypätä kun mies ei käytä alkoholia eikä meille tule sellaisia vieraitakaan jotka joisivat. Tuntuis hölmöltä olla kännissä kun koko muu perhe on selvinpäin. Silloin kun mun vanhemmat eli eikä meillä ollut vielä lapsia, juhlittiin joulua enemmänkin juopotellen.
En kännissä, mutta pienessä hiprakassa luultavasti olen. Syön juustoja ja omenaa ja nukahdan omia aikojani tyytyväisenä :).
Sopivasti olutta ja viiniä, en ole kännissä mutta sillai kivasti lepsussa hönössä. Rentoudun ja nautin elostani.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä alkoholia lainkaan. Otan vain hieman amfetamiinia ja juon vettä. Se on paljon terveellisempää. Näin on myös lääkäri sanonut.
Älä viitsi. Teinitkin lukee tätä palstaa. Olin 3kk sitten hautajaisissa. Kaveri menehtyi amfetamiinin takia. Sydän ei enää jaksanut hänellä. Vaihda lääkäriä.
Olemme molemmat miehen kanssa koko joulun kännissä, vaikka meillä on 8v, 4v ja 2v lapset. Lapsillekaan emme ole ostaneet yhtään lahjoja, koska niihin ei ole ollut varaa, koska kaikki raha on mennyt viinaan ja hiukan myös ruokaan, että lapset eivät sentään nälkään sinä aikana kuole kun me miehen kanssa ryyppäämme.
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat miehen kanssa koko joulun kännissä, vaikka meillä on 8v, 4v ja 2v lapset. Lapsillekaan emme ole ostaneet yhtään lahjoja, koska niihin ei ole ollut varaa, koska kaikki raha on mennyt viinaan ja hiukan myös ruokaan, että lapset eivät sentään nälkään sinä aikana kuole kun me miehen kanssa ryyppäämme.
:D
Aion kyllä olla jonkin verran kännissä. Joulua rupean viettämään varsinaisesti vasta joulupäivänä, mutta kyllä silloinkin meinaan glögiä ja punkkua ja olutta juoda.
Jouluna flunssassa. Tuo alkoholiton kuohuviinikin jää avaamatta kun ei mikään maistu. Jos olisin terveenä, yksi vajaa lasillinen valkoviiniä olisi mennyt. Aioin pysyä ajokunnossa, no nyt en edes autoileville aattona.
En ole koskaan kännissä. En edes ole maistanut väkeviä. Pari lasia viiniä on mun katto.
Jos se minusta on kiinni, niin aion olla vähintäänkin seitinohuessa. En kestä sukulaisiani selvin päin.