Oletko jouluaattona kännissä?
Ostin useamman pullon viinaa ja viiniä sekä olutta paljon. Onhan tässä useampi päivä aikaa juoda. Ite jo aloittelin tänään juomaan. Mites teillä muilla? Tuleeko jouluna juotua. Ja ei ole lapsia eikä perhettä niin voi huoletta kännää.
Kommentit (33)
En mä aattona kun pitää keskittyä syömiseen. Joulupäivänä sitte ryypätään. Ja ei ole lapsia tai puolisoa minullakaan joten en pilaa kenenkään joulua.
En ole. En edes muista millon olisin ostanut kotiin viinaa. Ei oo mun juttu toi yksin dokaaminen ja yksin vietän joulun.
En tosiaankaan. En tykkää olla kännissä, olen kyllä jokusen kerran senkin lystin kokenut, enkä ymmärrä mitä hienoa siinä on. Juon kyllä pari lasia viiniä ja yhden konjakin kahvin kanssa, mutta keskityn kyllä enemmänkin ylensyöntiin. Lapset on jo täysi-ikäisiä, että heidän puolestaan voisin juodakin, jos haluaisin.
Vain muutaman lasin viiniä ruuan kanssa.
Saattaa olla että tänä jouluna riipaisen pienet koomat. Eka joulu yksin eron jälkeen (käyn toki syömässä lasten luona), niin mitäpä sitä rajoittelemaan, ainakaan juomista. Kylmää kossua ja kuumaa glögiä.
Tuskin, en edes muista, milloin olisin ollut viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
En, en ole koskaan kännissä. Sellainen on junttitouhua.
Ite sä olet juntti!
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä junttitouhua mutta eipä sitä oikein muutakaan tekemistä ole yksinäisellä jouluna. Menee nopeest pyhät ohi kännissä.
No ei ole ihme kun joka joulu poliiseilla ja ensiavussa ruuhkaa kun suomalaiset kiskoo viinaa kaksinkäsin.
Sukulaisia ei kestä ilman viinaa.
Ei lapsia, mutta minä tai mies emme jouluna juo.
N26
En tod. ole kännissä. Uusivuosi kuluu humalassa, mutta jouluun ei todellakaan viinat kuulu. Hankkikaa hyvät ihmiset elämä, jollei ole muuta kuin ryyppääminen.
En juo, mutta haluaisin kyllä juoda. Olisi mukavaa kuunnella musaa ja tissutella 3 päivää putkeen. Välillä vetäisin ihan koomat.
Nyt kärsin perinteisestä pas kajoulusta sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tod. ole kännissä. Uusivuosi kuluu humalassa, mutta jouluun ei todellakaan viinat kuulu. Hankkikaa hyvät ihmiset elämä, jollei ole muuta kuin ryyppääminen.
Mitäs sitte itse ryyppäät uutena vuotena jos sulla muka nii hyvä elämä.
En juo. Menen joulukirkkoon ja kuuntelen joululauluja.
Iltaan menee ennenkun huomena saan ottaa sen punaviinilasillisen.Haen ja kuskaan sukulaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite sä olet juntti!
Olet kovin väärässä mielipiteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin useamman pullon viinaa ja viiniä sekä olutta paljon. Onhan tässä useampi päivä aikaa juoda. Ite jo aloittelin tänään juomaan. Mites teillä muilla? Tuleeko jouluna juotua. Ja ei ole lapsia eikä perhettä niin voi huoletta kännää.
En, mutta koko suku on. Sen tiedän vuosien kokemuksesta.
Kahteenkymmeneen vuoteen en ole selvää päivää nähnyt, enkä ajatellut nähdä joulunakaan.
-Arska