Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotus-ohjelmassa mukana olevat...yhdistelmärokotteen sivuoireista??

20.07.2008 |

Hei! Heitäntä kysymyksen tällekin puolelle... Te joiden lapset ovat saaneet rokotteista sivu-oireita (lähinnä kuumetta), kuinka kauan on kestänyt? Meidän poika sai kahdesta ensimmäisestä lievää lämpöä ja oli kiukkuinen, mutta nyt tämän kolmannen pistoksen jälkeen tuli rankemmat oireet. Rokotetuksen jälkeen nousi korkeahko kuume, jota on nyt jatkunut kohta 3vrk (pyllystä 38,8 koko ajan) ja todella väsynyt ja kärttyinen!! Lähinnä kaipaisin tietoa, että kuinka pitkään tämä mahdollisesti kestää ja missä vaiheessa pitäisi ottaa uudelleen yhteyttä neuvolaan/lääkäriin?? Esikoisella ei tullut mitään oireita rokotuksista ja siksi olen nyt vähän pihalla tilanteesta...on vaan niin kaamea katsella, kun pieni mies kärsii....ja äidin päätöksen takia!!!! :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sen verran noviisi näissä asioissa, että olisin vastaavassa tilanteessa jo soittanut päivystykseen ja kysynyt sieltä neuvoa.

Meillä on takana vasta ensimmäinen yhdistelmärokote ja siitä tuli seuraavana aamuna vähän kuumetta ja koko päiväksi hirveää itkua. Kuumetta oli vain silloin aamulla. Annoin kolme suppoa päivän mittaan ja sillä rauhoittui muutamaksi tunniksi kerrallaan. Soitin vielä illalla päivystykseen ja kysyin miten kauan on normaalia kuunnella tätä itkua. Sanoivat, että yleensä itkuisuus kestää sen rokotusta seuraavan päivän ja sillä menee ohi. Ja jos ei mene, niin soita uudestaan. Kyllä se sillä meni ja sain mielenrauhan itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla