Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V**uttaa koko joulu ja sukulointi

Vierailija
23.12.2018 |

Ei kiinnosta yhtään lähteä sukuloimaan miehen kanssa. Mieluiten olisin kotona miehen kanssa kaksin ja tekisin oman joulun, mutta pitää taas kiertää kolme eri paikkaa.

Ärsyttää koko joulu.. Ei tietoakaan rentoutumisesta. Joo Ihan turha avaus, mutta pakko vähän purkaa jonnekin anonyymisti, niin edes hieman helpottaa oloa..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkäisin viettää joulua sukulaisten kanssa, mutta paikasta toiseen ravaaminen ois kyllä hemmetin ärsyttävää minustakin.

Vierailija
22/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän jo nyt. Onneksi vierailuista näyttäisi tulevan melko lyhyitä.

Ilmapiiri kotona on jännittynyt ja faija on valmiina laukomaan perinteiset v*ttuilunsa ja pätemisensä. Äiti on suuttunut, koska en jaksa käydä juurikaan. Sisko kertoo taas, että "teet näin ja näin" ja haukkuu perään kaikki ratkaisuni elämässä. 

Anopin luona olen hiljaa. Koen jokaisen eleeni olevan arvostelun kohteena, parempi olla hijaa.

Yhden sukulaisen luona käyn mielellään, loput aukovat päätä niin paljon etten vaan jaksa. Tiedän, vika on minussa. Siksi jäisinkin mielellään vain pois.

-M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa toinen joulu putkeen, kun ei mennä yhtään mihinkään.. Loukkaantuneet sielut lähetti jo valitusviestejä, kun ei mennä käymään missään.. Teki mieli laittaa takasin, että kokeilis itse sitä ravaamista. Heräät aamulla ja sitten anopille ja sitten minun vanhemmille ja kummijutut jne. Pääsee kotiin 00:00 aikaan täysin väsyneenä ja mitä itse hyöty. Saatiin aina ajaa autolla vuorotellen toisten luokse. Pelkkää ramppaamista ja kellon kyttäystä. Käytiin tänään kaupassa ostamassa ruokatarpeet ja katsotaan huominen päivä netflixiä ja hbo ja tehdään pitsaa ja syödään ben & jerrys jädee puhelimet äänettömällä. Me ei vietetä joulua enää milläälailla.

Vierailija
24/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sopisitte ennen seuraavaa joulua, että ette sukuloisi tuolla intensiteetillä.

Miehelle tärkeää sukuloida, joten pattitilanne. En voi lähteä tästä vääntämään. Siksi avauduinkin, kun tähän ei ole ratkaisua ja kun valitan näin turhasta asiasta, niin hävettää oma itsekkyys. T. Ap

On siihen se ratkaisu että puhut miehelle järkeä.

Itse skipppasin kokopäiväreissut anoppilaan ja sanoin etten kertaakaan enää lähde sinne aamusta asti tylsistymään. Samoin sanoin omalle suvulleni että jatkossa vietän joulut omassa kodisssani ja he saavat ihan rauhassa vetää pakasteherneet nenukkiin jos haluavat. Mulle on aivan sama, sukua voi tavata juhlapyhien ulkopuolelle. Juhlapyhät rauhoitun himassa eikä mua kiinnosta muiden itkupotkuraivarit pätkääkään.

Mul sama, En mee anoppilaan pilaamaan päivääni. Vttu en kestä sitä huohottamista ja pyörimistä ja kyttäämistä. Kattoo sen tekopirteetä lärviä ja kuuntelee juttuja, kun se on niin kiinnostunut mun asioista. Onneksi mun vaimo ymmärtää tämän. Vaimolle sanonu, että voit pyytää multa mitä vaan ja yleensä venyn, mutta sitä et pyydä että menisin mutsis luokse jouluksi, kun tiedät ettei siitä tule mitään. Kyse ei ole musta vaan siitä haahkasta. Se ei ole koskaan pitänyt musta, kun en ole raketti-insinööri vaan normaali duunari. Mäen sinne mene kuuntelemaan sen vttuilua yhtään sekunttia.

Vierailija
25/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti ei ole pakko,mutta sosiaaliset paineet joulunviettoon on niin kovat että täytyy olla vahva luonne jos haluaa olla viettämättä.Itse olen 20 vuotta yrittänyt irrottautua joulusta ja nyt on vasta toinen joulu kun voin sanoa olevani vapaa joulusta ja ´´jouluterroristien´´ painostuksesta.

Vierailija kirjoitti:

Älkä hyvät mussukat viettäkö joulua :-)

Ei sitä tarvitse väkiin viettää, eikä ole olemassa lakia jouluviettotavoista.

Me emme vietä vaimoni kanssa joulua.

Kämpässä ei ole yhtään joulukoristetta, kynttilää, kuusta eikä muutakaan tingentangelia.

Ei ostettu lahjoja, eikä aiota syödä yhtään jouluruokia, eikä varsinkaan kinkkua, sillä sika on älykäs eläin ja ihmisten jouluhysteria kaupoissa vie molemmilta ruokahalun tyystin.

Voisi oikeastaan paastota pyhien ajan :-)

Vierailija
26/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Ehtiihän tässä vielä tehdä viime hetken muutoksia. Ehkä ehdotan miehelle nopeutettua joulukierrosta, tässä on kuitenkin ollut ja tulee olemaan paljon sukulointeja muutenkin.

Taidankin kipaista ostamassa vielä jouluherkkuja huomiselle illalle. Jos sitä kotiutuisi jo 18 aikaan.

Kiitos kaikille viesteistä ja mukavaa joulua! T..ap

Vierailija
27/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos sopisitte ennen seuraavaa joulua, että ette sukuloisi tuolla intensiteetillä.

Miehelle tärkeää sukuloida, joten pattitilanne. En voi lähteä tästä vääntämään. Siksi avauduinkin, kun tähän ei ole ratkaisua ja kun valitan näin turhasta asiasta, niin hävettää oma itsekkyys. T. Ap

Eikö miehellä sitten hävetä oma itsekkyys yhtään?

Vierailija
28/40 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta yhtään lähteä sukuloimaan miehen kanssa. Mieluiten olisin kotona miehen kanssa kaksin ja tekisin oman joulun, mutta pitää taas kiertää kolme eri paikkaa.

Ärsyttää koko joulu.. Ei tietoakaan rentoutumisesta. Joo Ihan turha avaus, mutta pakko vähän purkaa jonnekin anonyymisti, niin edes hieman helpottaa oloa..

Voivoi, onpa kamalaa.

Ilmeisesti on mahdollisuus yksityisautoilla jos noin moneen paikkaan ehditte.

Kannattaisi mielummin potea huonoa omatuntoa planeetan tuhoamisesta, kuin sukulaisista.

Alapeukkujen määrästä huomaa että vaikka koko muu maailma lopettaisi yksityisautoilun, suomalaiset pitäisivät sitä edellään kansalaisoikeutena.

Kuten Sampo Terho, yhtä fiksu kuin muutkin yksityisautoilun puolesta liputtavat.

Vierailija
29/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä kiva

Vierailija
30/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että on korona oireita ja ihmeellinen olo. 

31/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt suositella nimenomaan välttämään sukulointia? 

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
32/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta vanha keskustelu. Tänä jouluna voi tietenkin vedota koronaan.

Vierailija
33/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT on juuri se parhain hetki kieltäytyä kaikista joulukutsuista koronan vuoksi! Ei kannata marttyyreista suuttua. Ihminen vastaa omista tunteistaan ja muiden syyllistäminen on pelkkää vallankäyttöä! Jos mies on muiden orja, menköön itse. On säälittävää todella aikuisilla ihmisillä tanssia muiden pillin mukaan.

Vierailija
34/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin että on korona oireita ja ihmeellinen olo. 

Ei tarvi valehdella tommosia. Sanoo vaan, että korona-ajan takia et tule.

Vierailija
35/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas on täyssiperiahelvetti tiedossa kun paatunut jouluihminen ja piinkova antijouluilija yrittävät sovittaa mielipiteitään yhteen ettei homma karkaa ihan käsistä. Onneksi lapset ovat teini-iässä eivätkä niin enää välitä jouluiluista, joten meitä antijouluilijoita on kolme. Sitten se yksi valittaa kun hän joutuu hääräämään kaiken yksin - niinpä, hän haluaa joulunsa, hän tehköön sellaisen mutta meitä muita riesaamatta.

Vierailija
36/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinn no tähän se menee kun kapitalismin orjat vallmiiissa maailmassa niin ei ole aika muistaa tuttuja. Sitten vaan kalenterit täyteen juhlapäiviä jotta on edes joku syy käyttää aikaa siihenkin.

Ei oo kyl mitään kapistalismin orjia, kun pelkästään Valtioillisten loisten orjia.

Eikä maailma oo valmis.

Vierailija
37/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on korona, niin ei tarvitse paljon sukuloida 😉

Vierailija
38/40 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan paras juttu on ettei prkl tarvi sukuloida ja rampata jossain lahjaostoksilla

Vierailija
39/40 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona

Vierailija
40/40 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virka-aika ihmisen ongelmia. Liikaa aikaa. Joulun voi viettää töissä jos noin vapaat ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme