Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti pilasi taas joulumielen

Vierailija
23.12.2018 |

Mies muutti tänään omaan asuntoonsa. Olen vanhempainvapaalla ja miehen oli alun perin tarkoitus jäädä hoitovapaalle. Mulla ei varaa. :( Äitini ei voi hoitaa lasta koska palelee mun luona kun esim nyt 21,8 astetta. Kuulemma tulee sairaaksi kylmästä. haukkui miten syötän vauvaa liikaa ettei vain liho vaikka vain 4 soseateriaa saan päivään eikä todellakaan ole lihava. Neuvolassa sanoneet ettei yhtään saisi olla laihempi että enempi olisi parempi. Kuulemma vauva pitäisi viedä miehelle vaikka ollaan erillään miehen vauvan huonon kohtelun takia. Oma suku on pahin. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukut koska..?

Vierailija
2/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh yyh voi voi... eikun... provohan tämä oli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies muutti tänään omaan asuntoonsa. Olen vanhempainvapaalla ja miehen oli alun perin tarkoitus jäädä hoitovapaalle. Mulla ei varaa. :( Äitini ei voi hoitaa lasta koska palelee mun luona kun esim nyt 21,8 astetta. Kuulemma tulee sairaaksi kylmästä. haukkui miten syötän vauvaa liikaa ettei vain liho vaikka vain 4 soseateriaa saan päivään eikä todellakaan ole lihava. Neuvolassa sanoneet ettei yhtään saisi olla laihempi että enempi olisi parempi. Kuulemma vauva pitäisi viedä miehelle vaikka ollaan erillään miehen vauvan huonon kohtelun takia. Oma suku on pahin. :(

Dumppaa mutsis kaatikselle, saat siitä joulumielen. Onnitelkaa kaikki Virpi Butt:ia, hän on löytänyt rauhan Jeesuksesta. Uusi kaunis elämä edessä.

Vierailija
4/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh yyh voi voi... eikun... provohan tämä oli....

kuule kun ei ole provo. Kaikkien elämä ei ole aina kiiltokuvaa. Mun äidillä on mt-ongelmia ja on narsisti. ap

Vierailija
5/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauva tarvitsee enemmän kuin 4 soseateriaa!

Vierailija
6/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisin kerrankin tarvinnut apua eli lapsen hoitamista kunnes saan pph:n tai tarhapaikan niin ei suostuta auttamaan kun melkein 22 asteessa niin palelee. Kuulemma sairastuin lapsenkin tahallani kylmästä. ulkona ei saisi käydä ollenkaan. ap

Vierailija
7/7 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vauva tarvitsee enemmän kuin 4 soseateriaa!

juo myös maitoa. silti aina hokee että syövätköhän liikaa ettei siitä vain tule sinun (minun) näköinen ja lihava. vauva herää 0830, 0900 eka ruoka. sitten leikkii, nukkuu 11-13, syö 1330, leikkii, nukkuu n 1530-17, syö leikkii ja syö iltasoseen 21. maitoa ennen unia ja jälkeen myös joskus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän