Missä ne hyvät miehet luuraa?
Vietän joulua yksin, minä keski-ikäinen sinkkunainen.
Kirjauduin huvikseni maksulliselle deittisivustolle, jossa olin hetken asiakkaana vuosi sitten. Silloin ei tärpännyt; treffaamani miehet olivat liikkeellä viihdemielellä ja parin kanssa viestittyäni totesin itselleni, etten ala heille ilmaiseksi kiireapulaiseksi.
Romanttisessa mielessä tulos oli nolla.
Jätin profiilin voimaan, piilotettuna. Nyt ajattelin katsoa, olisiko pimeä talvi tuonut sivustolle uutta potentiaalista puolisomateriaalia.
Laitoin hakukriteereiksi oman ikäni +/- 5 v eli ikähaarukka 10 vuotta, koulutuksena vähintään opistotutkinto ja vaatimuksena sinkkuus (sis. leski, eronnut) & savuttomuus. Ruksasin myös kohdan "hae vain profiileja, jotka etsivät ikäistäsi seuraa".
Ja kas: haku tuotti tasan yhden profiilin, tai profiilintyngän, jossa tyyppi ei kertonut itsestään ja toiveistaan yhtään mitään, eikä tietysti kuvaakaan.
En jatkanut tilaustani, mitäpä tyhjästä maksamaan. Hyvä kumminkin, että pystyin tsekkaamaan tarjonnan etukäteen.
Tämä deittsivusto kehuu itseään laajalla asiakaskunnalla, ja erityisesti "aikuisikäisillä" profiileila. Missä ne tavalliset, kunnon miehet sitten ovat? Naimisissa tai vakaumuksellisia poikamiehiä?
Minun ominaisuuksiini ei tässä tarvitse puuttua, ainoa karsiva tekijä hakuni kannalta oli ikäni.
Minä olen kunnollinen mies. Akateeminen, fiksu ja luotettava. Käyn töissä ja pidän kunnostani huolta terveellisellä elämäntavalla. Mutta yksikään nainen ei ole ollut kinnostunut. Ilmeisesti olen liian nössö. Naiset pitävät pahoista pojista, vaikka muuta väittävät.