Missä ne hyvät miehet luuraa?
Vietän joulua yksin, minä keski-ikäinen sinkkunainen.
Kirjauduin huvikseni maksulliselle deittisivustolle, jossa olin hetken asiakkaana vuosi sitten. Silloin ei tärpännyt; treffaamani miehet olivat liikkeellä viihdemielellä ja parin kanssa viestittyäni totesin itselleni, etten ala heille ilmaiseksi kiireapulaiseksi.
Romanttisessa mielessä tulos oli nolla.
Jätin profiilin voimaan, piilotettuna. Nyt ajattelin katsoa, olisiko pimeä talvi tuonut sivustolle uutta potentiaalista puolisomateriaalia.
Laitoin hakukriteereiksi oman ikäni +/- 5 v eli ikähaarukka 10 vuotta, koulutuksena vähintään opistotutkinto ja vaatimuksena sinkkuus (sis. leski, eronnut) & savuttomuus. Ruksasin myös kohdan "hae vain profiileja, jotka etsivät ikäistäsi seuraa".
Ja kas: haku tuotti tasan yhden profiilin, tai profiilintyngän, jossa tyyppi ei kertonut itsestään ja toiveistaan yhtään mitään, eikä tietysti kuvaakaan.
En jatkanut tilaustani, mitäpä tyhjästä maksamaan. Hyvä kumminkin, että pystyin tsekkaamaan tarjonnan etukäteen.
Tämä deittsivusto kehuu itseään laajalla asiakaskunnalla, ja erityisesti "aikuisikäisillä" profiileila. Missä ne tavalliset, kunnon miehet sitten ovat? Naimisissa tai vakaumuksellisia poikamiehiä?
Minun ominaisuuksiini ei tässä tarvitse puuttua, ainoa karsiva tekijä hakuni kannalta oli ikäni.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen naisen on hyvä sisäistää, että nyt vanhempana miehillä on se valinnanvara. Roolit ovat vaihtuneet. Miksi kukaan haluaisi ryppyistä ja/tai tukevaa oman ikäistä kun tarjolla 5-10 -vuotta nuorempiakin.
Oikeastaan kaikkien suomalaisten naisten tulisi jo tajuta, että hyvin moni mies on jo hylännyt suomalaiset naiset kokonaan, koska suomalainen nainen on kylmä ja vttumainen, eikä todellakaan mikään hemaiseva kaunotar muutenkaan.
Siksi naisia etsitään ja löydetään paljon ulkomailta. Suomalainen nainen on sivistymätön moukka.
Nää on aina niin hauskoja, kun yritetään saada jollain vauvapalstalla suomalaiset naiset "ruotuun", että kelpuuttaisivat vähä-älyisiä limaisia ihrakasajuoppoja väittämällä että suomalaisilla naisilla ei muka ole mitään hyviä ominaisuuksia, joten joutavat tällaisten "miesten" patjoiksi ja hakattavaksi :D :D :D
46 vuotiaana saan itse deittisivuilta kiinnostusta vain 55-70v naisilta. Myös suuri osa lähelle ikääni olevista naisista hakee nuorempaa. Näille kaikille, pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta on yhteistä, että ulkonäkö ei varmaan riitä siihen miesparhaimmiston kaappaamiseen.
Jäljelle jäävistä ikäisistäni taas kukaan ei ole kiinnostunut keskivertomiehestä, oli sitten hyvä tai ei.
Eihän niitä ihmisiä löydy, kun kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa.
Jään innolla odottamaan tyrmäystäni ronkeliksi alemman tason mieheksi, kun vanhat eivät kelpaa ikäisteni sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan tosijuttu, itsekin huomannut, että keski-ikäiset miehet hakee itseään reilustikin nuorempia naisia noissa deittipalveluissa.
Keski-ikäiselle naiselle olisi tarjolla 20-30-vuotiaita sekä 65+ v pappoja.
En tajua miksei keski-ikäiselle miehelle kelpaa omanikäinen nainen.
Tämä johtuu siitä, että miehet menevät testosteronin hiipuessa "vaihdevuosiin" sekaisin joksikin aikaa, jolloin kuvitelmat itsestä hieman hämärtyvät. Ihan siis fyysinen juttu, joka aiheuttaa sen ns viienkympinvillityksen. Silloin mies ajattelee, että on oikeastaan ikäistään 10v nuorempi, jolloin hänelle passaa 10v nuorempi emäntä rinnalle.
Moni mies muuten näyttää viiskymppisenä nelikymppiseltä mut naiset taas rupsahtaa niin että näyttää viiskymppisinä vähintään 10 v ikäänsä vanhemmalta. Esimerkiks mun miehen veli on 55 v ja näyttää maximissaan 45 v:ltä, moni on luullut alle 40 v:ksi. Hänen eksänsä taas on 52 v mut näyttää vähintään 65 v:ltä. Ero ei pääosin johtunut tuosta mut oli varmaan yksi syy jos oma puoliso alkoi olla fyysisesti vastenmielinen.
Liikunnalla ja terveellisillä elintavoilla on iso merkitys. Iso osa naisista ja miehistä ei ole pitänyt itsestään huolta ja eletty elämä näkyy. Hyväkuntoinen mies on fyysisesti helposti toistakymmentä vuotta ikätoveriaan " nuorempi". Jos sellaisen haluaa niin sinne vaan hiihtomajan kahvioon seuraa tekemään. Nythän joulun pyhinä sesonki alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ihan tosijuttu, itsekin huomannut, että keski-ikäiset miehet hakee itseään reilustikin nuorempia naisia noissa deittipalveluissa.
Tämä johtuu siitä, että miehet menevät testosteronin hiipuessa "vaihdevuosiin" sekaisin joksikin aikaa, jolloin kuvitelmat itsestä hieman hämärtyvät. Ihan siis fyysinen juttu, joka aiheuttaa sen ns viienkympinvillityksen. Silloin mies ajattelee, että on oikeastaan ikäistään 10v nuorempi, jolloin hänelle passaa 10v nuorempi emäntä rinnalle.
Moni mies muuten näyttää viiskymppisenä nelikymppiseltä mut naiset taas rupsahtaa niin että näyttää viiskymppisinä vähintään 10 v ikäänsä vanhemmalta. Esimerkiks mun miehen veli on 55 v ja näyttää maximissaan 45 v:ltä, moni on luullut alle 40 v:ksi. Hänen eksänsä taas on 52 v mut näyttää vähintään 65 v:ltä. Ero ei pääosin johtunut tuosta mut oli varmaan yksi syy jos oma puoliso alkoi olla fyysisesti vastenmielinen.
Voin vahvistaa tämän. Itse olen todella nuorekas 5 kymppinen urheileva mies jota luullaan 10v nuoremmaksi. Olen naisvaltaisella alalla ja töissä ikäiseni naiset ovat järjestään mummoutuneet tässä iässä. Luonnekin luotaantyöntävä kun valitetaan pikkuasioista ja eikä osata olla iloisia ja avarakatseinen. Jotain tapahtuu kun naiset täyttävät 40v , alkaa luonnon oma hormonaalinen alasajo pms oireineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnalla ja terveellisillä elintavoilla on iso merkitys. Iso osa naisista ja miehistä ei ole pitänyt itsestään huolta ja eletty elämä näkyy. Hyväkuntoinen mies on fyysisesti helposti toistakymmentä vuotta ikätoveriaan " nuorempi". Jos sellaisen haluaa niin sinne vaan hiihtomajan kahvioon seuraa tekemään. Nythän joulun pyhinä sesonki alkaa.
Niinhän se on,työkaveri on vetänyt viinaa aina kun mahdollista ja alkaa olemaan aika huonossa kunnossa jo alle 50v, minkään töiden tekemisestä ei tule mitään, on lähinnä jaloissa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen naisen on hyvä sisäistää, että nyt vanhempana miehillä on se valinnanvara. Roolit ovat vaihtuneet. Miksi kukaan haluaisi ryppyistä ja/tai tukevaa oman ikäistä kun tarjolla 5-10 -vuotta nuorempiakin.
Oikeastaan kaikkien suomalaisten naisten tulisi jo tajuta, että hyvin moni mies on jo hylännyt suomalaiset naiset kokonaan, koska suomalainen nainen on kylmä ja vttumainen, eikä todellakaan mikään hemaiseva kaunotar muutenkaan.
Siksi naisia etsitään ja löydetään paljon ulkomailta. Suomalainen nainen on sivistymätön moukka.
Nää on aina niin hauskoja, kun yritetään saada jollain vauvapalstalla suomalaiset naiset "ruotuun", että kelpuuttaisivat vähä-älyisiä limaisia ihrakasajuoppoja väittämällä että suomalaisilla naisilla ei muka ole mitään hyviä ominaisuuksia, joten joutavat tällaisten "miesten" patjoiksi ja hakattavaksi :D :D :D
Johtuneeko lihavuudestasi, mutta et näemmä tajunnut lukemaasi. Niin ja kerroit aika hyvin oman tasosi ja ulkonäkösi. Moukka mikä moukka kuten jo sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa tämän. Itse olen todella nuorekas 5 kymppinen urheileva mies jota luullaan 10v nuoremmaksi. Olen naisvaltaisella alalla ja töissä ikäiseni naiset ovat järjestään mummoutuneet tässä iässä. Luonnekin luotaantyöntävä kun valitetaan pikkuasioista ja eikä osata olla iloisia ja avarakatseinen. Jotain tapahtuu kun naiset täyttävät 40v , alkaa luonnon oma hormonaalinen alasajo pms oireineen
Luonnon oma suojamenetelmä. Noin vanha nainen on suuri riski sikiölle ja luonto "tahallaan" rupsauttaa naiset seksuaalisesti kiinnostamattomiksi.
Nettideiteistä ei ole kokemusta kun en harrasta. Mutta suomalaiset naiset ovat arkoja tekemään minkäänlaista tuttavuutta. Vilkuilevat ja saattavat kääntää päätäkin, mutta eivät tervehdi saati juttele. Jos itse teen aloitteen niin luikkivat karkuun. Olenkin lopettanut kun en halua ahdistella ketään. Varmuuden vuoksi käytän vanhaa kihlasormustani. Kerron sitten tarinani niille jotka haluavat jutella vakavasti. En tiedä olenko liian komea kuten jotkut naiset ovat sanoneet, mutta outoa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Nettideiteistä ei ole kokemusta kun en harrasta. Mutta suomalaiset naiset ovat arkoja tekemään minkäänlaista tuttavuutta. Vilkuilevat ja saattavat kääntää päätäkin, mutta eivät tervehdi saati juttele. Jos itse teen aloitteen niin luikkivat karkuun. Olenkin lopettanut kun en halua ahdistella ketään. Varmuuden vuoksi käytän vanhaa kihlasormustani. Kerron sitten tarinani niille jotka haluavat jutella vakavasti. En tiedä olenko liian komea kuten jotkut naiset ovat sanoneet, mutta outoa tämä on.
Suuntaa katse Filippiineille. Siellä on kauniita ja ystävällisiä naisia jotka arvostavat suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat puolet aina sanovat, että vastapuoli ei tee aloitetta. Siitä kehkeytyy noidankehä. Toisaalta miehenä sitä kehää ei voi rikkoa, koska se käsitetään välittömästi limanuljaska-ahdisteluksi.
Sieellähän ne tontut ahertaa korvatuntuurillla.
Ne tajuavat olla alkamatta siihen sirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
46 vuotiaana saan itse deittisivuilta kiinnostusta vain 55-70v naisilta. Myös suuri osa lähelle ikääni olevista naisista hakee nuorempaa. Näille kaikille, pieniä poikkeuksia lukuun ottamatta on yhteistä, että ulkonäkö ei varmaan riitä siihen miesparhaimmiston kaappaamiseen.
Jäljelle jäävistä ikäisistäni taas kukaan ei ole kiinnostunut keskivertomiehestä, oli sitten hyvä tai ei.
Eihän niitä ihmisiä löydy, kun kysyntä ja tarjonta ei vain kohtaa.
Jään innolla odottamaan tyrmäystäni ronkeliksi alemman tason mieheksi, kun vanhat eivät kelpaa ikäisteni sijaan.
En tiedä ronkelista, itse en ottaisi vanhempaa. Oman ikäinenkin tekee todella tiukkaa, kun se ulkonäkö nyt vaan tuppaa häviämään tässä 40 tienoilla, ja se on kuitenkin se ensimmäinen kynnys. Toki löytyy tarpeeksi haluttavia oman ikäisiäkin, joista näkyy että on vietetty salilla aikaa, on satsattu vaatteisiin, meikkiin ja muuhun ehostamiseen. Mutta silloin eivät halua minua, en ole tarpeeksi korkeatasoinen. Vähemmän panostanut lapseton 35v on kuitenkin samalla viivalla ulkonäössä, ja semmoisia vielä saan. Joskus vain huomatakseni, että iästä huolimatta haluaa vielä lapsia.
Joku siinä kuitenkin aina mättää, sillä yksin tässä vielä ollaan, yleensä minun valinta.
Browning kirjoitti Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for?
Suomalainen viisaus sen sijaan meinaa, että ronkelit ru**kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuntaa katse Filippiineille. Siellä on kauniita ja ystävällisiä naisia jotka arvostavat suomalaisia miehiä.
Matkusta töiden puolesta paljon Aasiassa. Siellähän ei tarvitse kuin astua hotellin ovesta niin on paikallinen nainen tarjoutumassa matkaoppaaksi. Otankin usein tällaisen seuraksi koska muuten minua pysäytellään joka kadunkulmassa. Nämä ovat ihan tavallisia tyylikkäitä paikallisia daameja. Seksiäkin on tarjolla. Olen kuitenkin vielä toiveikas että löydän hauskan ja liikunnallisen suomalaisen naisen.
Mies 45 kirjoitti:
Itse lähdin jo Japaniin koska haluan 15-20 v nuoremman naisen ja Suomessa se on mahdotonta
Haet sieltä joulukakkua?
Käsittämätön harha, että miehet keskimäärin näyttäisivät nuoremmilta kuin naiset. Yleensä naiset pitävät itsestään parempaa huolta.
Olen ollut pari kertaa treffeillä miesten kanssa, jotka kehuivat olevansa ikäistään nuoremman näköisiä. Olivat itseään reilusti vanhemman näköisiä. Toinen oli laihduttanut 20 kiloa ja näytti lähinnä kuihtuneelta. Luuli olevansa nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet?
Eikös hyvät miehet napata ajoissa ja he pysyvät varattuina koska ovat hyviä miehiä?
Ikävää tietysti niille naisille jotka lentävät kukasta kukkaan, nauttivat elämästä kunnes ovat keski-ikäisiä, rupsahtaminen on alkanut ja jännittävät ajat ovat hiljalleen takanapäin. Iskee tarve vakiintua... Missäs ne hyvät miehet luuraavat...
Enkä kritisoi kukasta kukkaan lentäjiä, mutta joku toinen ehti ensin. Ehkä jopa 10 vuotta sitten. Juna meni jo.
Kritisoisit vaan. Kyllä he kritiikkiä ansaitsevat, jos 30+ vuotiaina, saatikka 40+ vuotiaina, ihmettelevät missä ne hyvät miehet luuraavat. Jos sen sijaan ymmärtävät valintansa, eivätkä ihmettele, niin ei ole mitään kritisoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa treffeillä miesten kanssa, jotka kehuivat olevansa ikäistään nuoremman näköisiä. Olivat itseään reilusti vanhemman näköisiä. Toinen oli laihduttanut 20 kiloa ja näytti lähinnä kuihtuneelta. Luuli olevansa nuorekas.
Teillä oli tarkastelussa ehkä hieman eri kriteerit. Mies varmaan ajatteli fyysistä kuntoa ja henkistä puolta, kun sitä taas tuijotit naamaa. Onhan se totta, että ylipainoinen ihminen näyttää keskimäärin hieman nuoremmalta
Niin kuin sanoin, testosteronin tuotannon hiipuminen aiheuttaa kaikenkaisia tunnevääristymiä. Miehistä tulee kuin teinityttöjä, jotka eivät enää toimi rationaalisesti, vaan sekoillen. Kun hormonitasot tasoittuvat, tulee se järkikin takaisin päähän.