Millainen ääliö sitoo eläimen kiinni ajoneuvoon?
Näitä tapahtuu jatkuvasti ja aina syylliset ovat vanhoja miehiä. Heitä ei taida paljon eläinten hyvinvointi kiinnostaa. Tottakai joskus joku lähtee sillä ajoneuvolla liikkeelle ja eläin kokee kauhean kohtalon.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/23c969fd-b1c5-4306-a076-40c96398b4ed
Tuota pappaa pitäisi vetää auton perässä niin lopettaisi tuon välinpitämättömän toiminnan
Kommentit (15)
Nuo vanhat välinpitämättömät miehet ovat suuri turvallisuusriski Suomelle.
Eläimen sitominen ajoneuvoon tulisi olla rangaistava teko jo itsessään. Yksikin kärsimykseen johtava tapaus on liikaa.
Millainen ääliö ei huomaa ajaessaan tai liikkeelle lähtiessään eläintä?Eikö siis nainen saanut rangaistusta?
Vanhat papat ovat juuri tuollaisia metsästysreissuilla. On niin saaatanan kiire ryyppäämään ettei jakseta etsiä koirille kunnon paikkaa ja sidotaan se koukkuun. Koira menee sitten auton alle nukkumaan ja unohtuu sinne ja sitten joku lähtee ajamaan. Joka vuotinen ongelma. Tästä pitäisi saada kunnon rangaistus.
Jos olet noin laiska, pitäisi pysyä kotona.
Saa#ana ku pistää vihaks tommoset idiootit!!
Suomessa aivan liian lievät tuomiot eläinsuojelurikkomuksista!!!
Vierailija kirjoitti:
Millainen ääliö ei huomaa ajaessaan tai liikkeelle lähtiessään eläintä?Eikö siis nainen saanut rangaistusta?
Katsotko itse auton alle joka kerta kun lähdet liikkeelle?
Eläintä ei sidota mihinkään ajoneuvoon. Eikö tämä ole jo selvä kaikille? Ihme porukkaa Turustakin löytyy..
Että kun pistää vihaksi, molemmat! Niin nainen kuin mieskin! Ei juma mitä i d i o o t t e j a!!! Toivon heille kaikkea mahdollista pahaa. Sori vaan. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Että kun pistää vihaksi, molemmat! Niin nainen kuin mieskin! Ei juma mitä i d i o o t t e j a!!! Toivon heille kaikkea mahdollista pahaa. Sori vaan. Oksettavaa.
Mistä se nainen on voinut tietää, että äijä on noin tyhmä? Koirilla on tapana mennä auton alle nukkumaan jos heidät sidotaan siihen kiinni. Siksi eläimen sitominen ajonevoon pitäisi olla laitonta.
Miehen maalaissuvussa kävi samoin eräälle koiralle. Sitä, että koin pahaa oloa kuultuani uutisen ihmeteltiin ja hyssyteltiin, ettei kuulemma ollut kenenkään syytä. Taas muistan, miksen halua mennä tuon ääliösuvun luo jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen maalaissuvussa kävi samoin eräälle koiralle. Sitä, että koin pahaa oloa kuultuani uutisen ihmeteltiin ja hyssyteltiin, ettei kuulemma ollut kenenkään syytä. Taas muistan, miksen halua mennä tuon ääliösuvun luo jouluksi.
Tyypillistä maalaistollojen toimintaa. Päissään ei jakseta tehdä mitään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kierrän aina auton ympäri ennen kuin istahdan kuskinpenkille.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kierrän aina auton ympäri ennen kuin istahdan kuskinpenkille.
ohis
Ihan hyvä tapa, mutta siinä ei välttämättä huomaa alla olevaa koiraa.
"68-vuotiaan miehen rangaistus eläinsuojelurikkomuksesta on 30 päiväsakkoa. Hän joutuu maksamaan sakkoa 300 euroa."
Vankilaan tuo olisi pitänyt lukita vaikka kuukaudeksi.