Tissuttelen koko joulun ja aloitan juuri nyt! Kysykää mitä haluatte!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tissuttelet?
Se on kivaa ja rentouttavaa.
Mulla kierrähtää korkki auki tänään ja luultavasti pyrin sulkemaan uuden vuoden jälkeen. Pakko tänä vuonna varata muutaman päivän toipumisaika, ettei tarvii mennä alkoholipsykoosissa toimistolle.
Mitäpä alkoholisti? Onko nyt riemu korkealla ja olo auvoinen? Eikö hävetä olla viinasta riippuvainen?
Oletko varma, että tuo on paras tapa viettää joulua? Miksi juot? Oletko ......
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä alkoholisti? Onko nyt riemu korkealla ja olo auvoinen? Eikö hävetä olla viinasta riippuvainen?
Oletko varma, että tuo on paras tapa viettää joulua? Miksi juot? Oletko ......
En ole alkoholisti. Kiva vaan olla pikku hiprakassa ja hyvällä tuulella. Joulu on mun lempparijuhla.
hikeä puskee pintaan kirjoitti:
Mulla kierrähtää korkki auki tänään ja luultavasti pyrin sulkemaan uuden vuoden jälkeen. Pakko tänä vuonna varata muutaman päivän toipumisaika, ettei tarvii mennä alkoholipsykoosissa toimistolle.
Sä juot sitten liikaa tai muuten väärin. Opettele sinäkin tissuttelemaan!
Joulun ja uudenvuoden aika on hyvää tissuttelu aikaa.
Jaaha taas se naapurin rapajuoppo aloittanut Joulun vieton.
Täällä yksi kateellinen. Olen aikuisena kaikki joulut viettänyt tissutellen, enemmän tai vähemmän. Nyt raskauden vuoksi joudun tyytymään alkoholittomaan olueen.
Meinaatkos yksin juopotella kotona, vai läheisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi kateellinen. Olen aikuisena kaikki joulut viettänyt tissutellen, enemmän tai vähemmän. Nyt raskauden vuoksi joudun tyytymään alkoholittomaan olueen.
Meinaatkos yksin juopotella kotona, vai läheisten kanssa?
Meitä on minä ja minun mies, siskoni ja hänen mies. Aattona lisäksi naapuri ja joulupäivänä minun ystävä.
Huomenna aamulla skumppa-aamiainen :))))
Juo vaan, mitäpä se ketään liikuttaa.
Minäkin tissutellut jo useamman päivän. Koska tekee mieli, ja koska voin.
Miksi tissuttelet?