Nainen haaveiletko asetelmasta 2 m + 1 n vai onko kyse vain miesten leffoihin suunnatusta mielikuvasta?
Mitä vastaat? Väittäisin että aika harvalla naisella on kokemusta kimpasta, mut ilmeisesti monikin haaveilee siitä.
Kommentit (47)
Kyllä haaveilen ajatuksesta molempiin reikiin yhtä aikaa, todellisuudessa en juuri pidä anaaliseksistä... Yksi kokemus minulla on kahden miehen kanssa. Toista imin toisen pannessa, tämä oli ihan ok, hauska muisto kylläkin.
Mä haluisin komentaa jonkun narttupojun imemään mun miestä. Nuolemaan minua ja saisi kyllä antaa peppuaan myös miehelleni. Olisi ihanan tuhmaa katsella miestenvälistä.
Todellakin haluaisin kahta miestä samaan aikaan! Saan superhyvät orkut, kun mies panee ja dildo on "toisena miehenä". Voih, kun saisi oikeastikin!
Kyllä mutta anaali ei kuulu seksiin. Sitähän sä kysyit.
Rva-71 kirjoitti:
Mä haluisin komentaa jonkun narttupojun imemään mun miestä. Nuolemaan minua ja saisi kyllä antaa peppuaan myös miehelleni. Olisi ihanan tuhmaa katsella miestenvälistä.
Saisikos tuo poika panna sinua vuorostaan pyllyyn..?
Nainen löytää erittäin helposti kaksi miestä tuohon halutessaan.
Olen kokeillut ihan periaatteesta. "Tulipa kokeiltua". Ei ollut hyvää. He saivat, minä en. Sen sijaan kaksi miestä, jotka keskittyisivät vain minun nautintooni saattaisi EHKÄ kiinnostaa.
Ei ole koskaan ollut haave, fantasia, en koskaan ajattele kahta miestä kun masturboin.
Tuo monta kättä ja kaksi suuta jäi kyllä ajatuksen tasolla kiinnostamaan, sen sijaan tuo, että pannaan kaikkiin reikiin niin plääh.
En ikinä.
Ylimääräiset naiset kyllä kelpaavat.
Olen testannut elämässäni molempia, siis kahden miehen kanssa ja myös 2n + 1m.
Jälkimmäinen oli enemmän mieleeni.
En ole varsinaisesti mikään kimppatyyppi, mutta satunnaisesti voisin ottaa toisen naisen mukaan.