Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän duunariperheen joulu

Vierailija
23.12.2018 |

Viedään haudoille kynttilät ja syödään laatikoita, kinkkua. Jälkkäriksi pipareita, torttuja ja konvehteja. Annetaan lahjat ja saunotaan. Siinä se. Ei ryypätä. Kuulostaako tutulta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
2/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaiselta kuulostaa kuin meillä, vaikka en olekaan duunari ja olen yh. Millainen sitten pitäisi olla ei-duunarin joulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht sama paitsi ei ole saunaa. Ja illalla meinaan ottaa vähän punaviiniä.

Vierailija
4/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlaiselta kuulostaa kuin meillä, vaikka en olekaan duunari ja olen yh. Millainen sitten pitäisi olla ei-duunarin joulu?

Akateeminen joulu eroaa tuosta tarjoilun puolesta eli on enemmän kaloja ja äyriäisiä

Vierailija
5/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa, tuollaistehan se on pääpiirteissään. Ja minun mielestäni Joulun tulee olla juuri tuollaista.

Vierailija
6/6 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen joulu eroaa tuosta tarjoilun puolesta eli on enemmän kaloja ja äyriäisiä

On meillä graavilohta ja savustettua lohta,lisäksi hirvipaisti sekä fetasalaattia ja punajuuri salaattia. Rosollia ei ole kun kukaan ei siitä pidä eikä äyriäisiä. Tietysti hedelmävadissa on mandariinit ja omenat.Ap