Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani näkevät veljeäni muutaman kerran vuodessa, minua ei kahteen vuoteen ollekaan.

Vierailija
23.12.2018 |

Vanhempani matkustavat useita satoja kilometrejä veljeni luokse, mutta minun nuoremman poikansa luo muutanan kymmenen kilometrin päähän eivät ollenkaan. Minä en pääse heille kulkemaan, mutta isoveljeni käy myös heillä. Mistä tämä kertoo? Molemmilla meillä on sananikäisiä lapsia, ainoa ero on että olen yksinhuoltaja.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pääse kulkemaan?

Vierailija
2/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä, että sinulla ei ole halua mennä muutaman kymmenen kilometrin päähän tapaamaan vanhempiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse kulkemaan?

Julkiset eivät kulje vanhemmilleni asti ja lisäksi olen niin köyhä, ettei ole varaakaan

Vierailija
4/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä, että sinulla ei ole halua mennä muutaman kymmenen kilometrin päähän tapaamaan vanhempiasi.

En pysty kävelemään 80 kilometriä

Vierailija
5/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse kulkemaan?

Julkiset eivät kulje vanhemmilleni asti ja lisäksi olen niin köyhä, ettei ole varaakaan

Mikä estää sua säästämästä reissuun koko  vuoden tai hommaamasta paremmin palkattua työtä?

Vierailija
6/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse kulkemaan?

Mikä estää sua säästämästä reissuun koko  vuoden tai hommaamasta paremmin palkattua työtä?

Julkiset eivät kulje heille asti. Enkä jaksa kävellä 80 kilometriä. En ymmärrä miksi käyvät satojen kilometrien päässä veljelläni autollaan mutta minulla eivät, vaikka olen pyytänyt.

Vierailija
7/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pääse kulkemaan?

Mikä estää sinua kouluttautumasta korkeasti?Aivan, älyn puute!

T. Ohis

Vierailija
8/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa liian tutulta. Jotkut vanhemmat vain suosivat yhtä lapsista. Omakohtaisesti koettu.

Vierailija
9/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa liian tutulta. Jotkut vanhemmat vain suosivat yhtä lapsista. Omakohtaisesti koettu.

:(

Vierailija
10/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin tuo 80km ei ole "muutama kymmenen kilometriä". Toiseksi, missä korvessa vanhempasi asuvat jos ei julkiset sinne kulje?

Olen itse pikkukaupungista, junalla sinne ei pääse, eikä bussilla suoraan. Vaikea kuitenkin kuvitella, että vaihdoilla ei pääsisi lopulta perille.

Aloituksesi perusteella kuulostat vielä kateelliselta valittajalta, joten olisiko syy siinä? Tekosyitä kyllä piisaa miksi sinua pitäisi tulla katsomaan, mutta sinun ei muita. Ihmissuhteiden pitäisi olla tasavertaisia, vaikka olisikin vanhemmista kyse.

Vierailija
11/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi aina muuttaa lähemmäs vanhempia. jonkun 40 km jo vaikka pyöräilee.

Vierailija
12/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi keskustella asiasta vanhempiesi kanssa suoraan. Nuo ovat niitä asioita, jotka sitten vanhempien kuoltua hiertävät veljesi ja sinun välejä.

Vierailija
13/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin tuo 80km ei ole "muutama kymmenen kilometriä". Toiseksi, missä korvessa vanhempasi asuvat jos ei julkiset sinne kulje?

Olen itse pikkukaupungista, junalla sinne ei pääse, eikä bussilla suoraan. Vaikea kuitenkin kuvitella, että vaihdoilla ei pääsisi lopulta perille.

Aloituksesi perusteella kuulostat vielä kateelliselta valittajalta, joten olisiko syy siinä? Tekosyitä kyllä piisaa miksi sinua pitäisi tulla katsomaan, mutta sinun ei muita. Ihmissuhteiden pitäisi olla tasavertaisia, vaikka olisikin vanhemmista kyse.

Kaupunkilaisille tuo 80km on ilmeisesti järjetön matka, meille ei tunnu missään. Käydään helposti 300km:n päässä shoppailemassa tai kylässä päiväseltään.

Vierailija
14/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljesi on tärkeämpi vanhemmillesi. Heillä ei ole riittänyt rakkautta molemmille lapselleen. Sinä varmasti yksinhuoltajana olisit enemmän myös avun tarpeessa.

Vierailija
15/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyse on sitten luonteestasi? Jos olet ärsyttävä, ei vanhemmillasi ole mitään "velvollisuutta" käydä sinua näkemässä. Ehkä veljesi pitää heihin muutenkin yhteyttä? Soittamalla esimerkiksi.

Taidat vain olettaa, että vanhemmat tulee tervehtimään ja sinun ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. En ihmettele, että olet köyhä.

Vierailija
16/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveljesi on tärkeämpi vanhemmillesi. Heillä ei ole riittänyt rakkautta molemmille lapselleen. Sinä varmasti yksinhuoltajana olisit enemmän myös avun tarpeessa.

Jatkan vielä,et pysty vanhempiani muutaman, ovat mitä ovat.Olet yksinhuoltajana kirjoitti. Muista olla reilu ja rehti lapsiasi kohtaan,jos enemmän kun yksi.Ettei vanhempiesi toiminta ja ajattelu malli vielä periydy seuraavaakin polveen.

Vierailija
17/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilaisille tuo 80km on ilmeisesti järjetön matka, meille ei tunnu missään. Käydään helposti 300km:n päässä shoppailemassa tai kylässä päiväseltään.

Ja taas vähän liioittelua, kun ollaan niin maalaisia. Ajatte siis Helsinki - Jyväskylä pituisen matkan ihan tuosta vaan, kun haluaa mennä kaverille kahville? Eli siis 3h suuntaansa.

80km ei ole minullekaan pitkä matka, mutta se ei silti ole "muutama kymmenen kilometriä".

Kyllä tuohonkin matkaan bensaa jo menee siinä määrin, että sitä ei vähävaraiset päivittäin suhaa muuten vaan edestakaisin.

Vierailija
18/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani. Ikävä kyllä vanhempasi eivät tunnu haluavan seuraasi. Yritä luoda korvaava perhe ystävistäsi, ja anna heidän olla omissa oloissaan.

Millaiset välit sinulla ja veljelläsi on? Suosivatko vanhemmat häntä lapsuudessanne?

Vierailija
19/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen isä. Ajoi lähes viikoittain ohi asuinkaupungistani, mutta pyydettäessä ei tullut käymään koska "ei mulla ole sinne mitään asiaa". Joo kiitos vaan, ei sitten. Itse kun menin köyhänä opiskelijana harvoina vapaapäivinä käymään, saattoi lähteä koko illaksi tansseihin tms ja istuin yksin hänen luonaan. Kaikista ei ole vanhemmiksi.

Vierailija
20/45 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä vanhempia tuollaiset.Muista tuo kun tulevat vanhaksi ja sairaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme