Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko pyysi käymään, lahjat jo avattu, kaljaa juodaan

Vierailija
23.12.2018 |

Oma sisko. Alkoi lukiossa käyttää subuteksiä. On samanlaisen miehen kanssa. Elävät kuin pikkulapset. Onneksi ovat korvaushoidossa nykyään. Aivan tavallinen lapsi oli mutta sellaista impulssikontrollia ei oppinut yhtään. Työtä eivät ole tehneet ikinä, kaikki on saatava ilmaiseksi ja heti. Tänään vein lahjoja kun ollaan täällä käymässä. Sisko oli suihkussa ja tämä mies käsiään hieroen ja maiskutusääniä päästelen hyökkäsi lahjakassille, sisko kuuli sen suihkuun ja ryntäsi sieltä ja repivät ne lahjat auki. Huomasin etteivät olleet mieleisiä mutta en yli nelikymppiselle ala tietokonepelejä ostamaan. Lahjat oli lasia ja erikoisruokia. Nyt ne siellä juo kaljaa ja kyselee moneltako huomenna syödään ja vanhemmat maanittelee ja puhuvat mitä ovat sille miehellekin ostaneet. Mitä nyt muistelen niin syksyllä saivat Polarin m600set ja IPadin yms. Miten voi ihminen unohtaa kasvaa aikuiseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen unohda, hän vain päästää irti eikä enää ajattele normaalisti. Narkkarius muuttaa ihmisen ali-ihmiseksi, kaikki alkaa pyöriä rahan, hyväksikäytön ja piikin ympärillä.

Vierailija
2/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole noussut tuollaisia toimintatapoja vastaan ja vaatinut näita ihmisiä vastuuseen omista teoistaan ja käyttäytymisestään. He toimivat, miten haluavat, koska heille ei ole koskaan asetettu rajoja. Eläävät kuin siat pellossa.

Itse en katselisi päivääkään tuollaista toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen elämäntyyli on alkanut houkutella. Koko ikäni olen elänyt nuhteettomasti, käynyt töissä, ja nipottanut. Olen onneton.

Jos sen tajuaminen, että elämä on lyhyt ja mitään et mukaan saa, tekee joistakin tuollaisia?

Jo Beatles sen kertoi : all you need is love.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän