Minkä verran olet makuuasennossa hereilläoloajastasi? Esim. luet
Kommentit (27)
En varmaan kuin pari minuttia päivässä.
Noin 95% varmaan. Teen etetyötä yleensä makuuasennossa kotona ja muutenkin vietän lähes kaiken ajan makuuasennossa. Istuma-asennossa en vietä aikaa juuri ollenkaan.
En juurikaan.
Mies taas vähän väliä🤔
5 minsaa köyriessä + lepoaika sisältyy siihen.
Niin paljon että selkä jumiutuu ja kipeytyy lomilla ja paranee töissä. Töissä istun päivät, mutta yritän sentään pitää ergonomian kunnossa. Makaan siis ihan naurettavan paljon. Sängyssä on kiva kuoppa kun erehdyin sinne makoilemaan kuukausiksi, joten koitan nykyään pysyä sohvalla. Haluaisin reipastua ihan jo oman terveyden vuoksi.
Mikään ei voita leppoisaa makoilua.
Luen joka ilta sängyssä pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Muuten en ole makuulla, paitsi joskus harvoin katsoessani jotain elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Voittaapas: pari kertaa lämmitetty hernekeitto.
helpompi olla makuuasennossa hereillä, kuin pystyasennossa nukkuessa
Ehkä tunnin. Luen sängyssä kirjaa ennen nukahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Noin 95% varmaan. Teen etetyötä yleensä makuuasennossa kotona ja muutenkin vietän lähes kaiken ajan makuuasennossa. Istuma-asennossa en vietä aikaa juuri ollenkaan.
Minä myös
Vapaalla 90% vähintään. Arkena valitettavasti vain 20%.
Aika paljon, tai ainakin puolimakuulla. Mikään ei voita sohvalla makoilua.
Melko paljon. Arkena ehkä pari tuntia, viikoloppuna jopa puolet päivästä.
Liian vähän!! Arkena ehkä katon tunnin päivässä telkkaria sängyssä ennen nukkumaanmenoa, ’muuten on kyllä niin ohjelmoitua että ei ehdi makoilemaan, vaikka haluaisikin!!
Tälleen vapaa-ajalla koko ajan. Esim tänään heräsin klo 11, aamutoimet ja aamupala. Sen jälkeen sänkyyn makaamaan lukemaan hetkeksi kirjaa. Sitten katsoin leffan (makasin sängyssä). Nyt syön ja olen koneella. Tämän jälkeen taas makaamaan sänkyyn katsomaan leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Tälleen vapaa-ajalla koko ajan. Esim tänään heräsin klo 11, aamutoimet ja aamupala. Sen jälkeen sänkyyn makaamaan lukemaan hetkeksi kirjaa. Sitten katsoin leffan (makasin sängyssä). Nyt syön ja olen koneella. Tämän jälkeen taas makaamaan sänkyyn katsomaan leffaa.
Parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaapas: pari kertaa lämmitetty hernekeitto.
Riippuu miten se on lämmitetty.
Todella ison osan. Olen syntymälaiska. Vain töissä joudun istumaan. Kotona olen makuullani aina, kun pystyn. Jopa TV-tuolit saa makuuasentoon.