Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mua jaksaa ihmetyttää miten Pietarilla ei ole ollenkaan ymmärrystä muita kohtaan? Vaan minä sitä ja minä tätä. Jää Talekin jo kakkoseksi tälle käytökselle.
Musta taas jopa sopii Pietarin taustalle. Vuosikaudet Janne oli kuin tuuli ajolla kun vanhemmat oli koko ajan ulkomailla. Ei paljon Pietari veljestään huolehtinut tai katsonut perään vaikka varmaan oli maisemissa. Tämä toki tapahtui ennen Pietarin tuloa sarjaan.
Mutta sarjassa ollessaankaan ei ole osoittanut suuresti välittävänsä muista. Lolasta siirtyi Eevaan ja sitten Peppiin ja vähän havitteli Ainoakin. Tää Kallen kiristys oli kyllä kaiken huippu. Toivottavasti vaan Peppikin ei menetä työpaikkaansa.
Miksi Pietarin pitäisi katsoa aikuisen veljensä perään? Vai puhutko ajasta, kun Janne oli vielä alaikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen mua jaksaa ihmetyttää miten Pietarilla ei ole ollenkaan ymmärrystä muita kohtaan? Vaan minä sitä ja minä tätä. Jää Talekin jo kakkoseksi tälle käytökselle.
Musta taas jopa sopii Pietarin taustalle. Vuosikaudet Janne oli kuin tuuli ajolla kun vanhemmat oli koko ajan ulkomailla. Ei paljon Pietari veljestään huolehtinut tai katsonut perään vaikka varmaan oli maisemissa. Tämä toki tapahtui ennen Pietarin tuloa sarjaan.
Mutta sarjassa ollessaankaan ei ole osoittanut suuresti välittävänsä muista. Lolasta siirtyi Eevaan ja sitten Peppiin ja vähän havitteli Ainoakin. Tää Kallen kiristys oli kyllä kaiken huippu. Toivottavasti vaan Peppikin ei menetä työpaikkaansa.
Miksi Pietarin pitäisi katsoa aikuisen veljensä perään? Vai puhutko ajasta, kun Janne oli vielä alaikäinen?
Kyllä ne parikymppisetkin tarvitsevat aikuista perään katsojaa ja holhoojaa. Ei se siihen 18 ikävuoteen lopu.
En oikein tiedä milloin Pietari lähti maailmalle, mutta ainakin Janne yritti aikoinaan ostaa kiskalta alkoholia Pietarin papereilla. Pietari ei tietenkään ole veljensä huoltaja on oikeutettu lähtemään ulkomaille. Eniten veljeksien väliä hiersi nimenomaan se, että Pietari ei pitänyt yhteyksiä. Pietari oli ollut yli kolme vuotta suomessa eikä ottanut perheeseen yhteyttä. Sitten muka veli on olevinaan tärkeä.
Jaa. Kalle-fani poisti Kalle-kritiikkini. HV!
Milloinkohan Eva poistuu? Varmasti viimeistään kesätaukoon mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin juonipaljastukset on jälleen suurelta osin vielä tämän viikon loppua. Onko linja pysyvä vai mistä tämmönen muutos on tullut?
Just luin keskiviikon juonarit ja mitä ihmettä! Nehän oli kooste tämän viikon (Cmoren ennakkojaksojen) tapahtumista. Ei sisältänyt yhtäkään uutta juonipaljastusta. Todella huono muutos, jos jää pysyväksi. Kyllä juonipaljastusten pitäisi liittyä ensi viikon tapahtumiin eikä kuluvan viikon!
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan Eva poistuu? Varmasti viimeistään kesätaukoon mennessä.
Taitaa mennä juuri ja juuri kevään viimeisiin jaksoihin ellei jopa päätösjaksoon. Viime vuonna päätösjaksoa kuvattiin ainakin helmikuun viimeisellä viikolla. Tiia jää noin parin viikon päästä kuvauksista pois. Tämmösissä tapauksissa voidaan varmaan aikaistaa joitakin päätösjakson kuvauksia jos halutaan juuri esimerkiksi Evalle ja Aarolle iso huipennus.
Onkohan Romppaisen roolissa oleva Saara Widbom (os. Ylitalo) jotain sukua Raulille? Nostalginen fiilis, kun tuli lapsuudessa katsottua aina Maikkarilta Blondi tuli taloon ja Ihmeidentekijän klo 19:30.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä milloin Pietari lähti maailmalle, mutta ainakin Janne yritti aikoinaan ostaa kiskalta alkoholia Pietarin papereilla. Pietari ei tietenkään ole veljensä huoltaja on oikeutettu lähtemään ulkomaille. Eniten veljeksien väliä hiersi nimenomaan se, että Pietari ei pitänyt yhteyksiä. Pietari oli ollut yli kolme vuotta suomessa eikä ottanut perheeseen yhteyttä. Sitten muka veli on olevinaan tärkeä.
En puolusta Pietaria, on sika! Mutta on sanonut Jannelle katuvansa tätä ettei pitänyt Janneen yhteyttä, pyytänyt myös Jannelta anteeksi.
Veikkaus, että kauden päätösjaksossa Evalle käy kauheita ja Kalle menee naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tale sentään on ollut todella pidetty ja miellyttävä hahmo, ja nyt tässä huonossa vaiheessaankin oli sentään katuva. Pietari ei ole sitä edes etäisesti. Ja tuotako kaikki Pihlajakadun naiset haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaanhna tuossa korostettiin sitä aikaa, kun Janne oli vielä alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin juonipaljastukset on jälleen suurelta osin vielä tämän viikon loppua. Onko linja pysyvä vai mistä tämmönen muutos on tullut?
Just luin keskiviikon juonarit ja mitä ihmettä! Nehän oli kooste tämän viikon (Cmoren ennakkojaksojen) tapahtumista. Ei sisältänyt yhtäkään uutta juonipaljastusta. Todella huono muutos, jos jää pysyväksi. Kyllä juonipaljastusten pitäisi liittyä ensi viikon tapahtumiin eikä kuluvan viikon!
Tämä, ymmärtäisin vielä jos juonarit tulisivat maanantaina, mutta keskellä viikkoa kuluvan viikon juonipaljastukset - mitä tuossa on ajateltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tale sentään on ollut todella pidetty ja miellyttävä hahmo, ja nyt tässä huonossa vaiheessaankin oli sentään katuva. Pietari ei ole sitä edes etäisesti. Ja tuotako kaikki Pihlajakadun naiset haluavat?
Pietari on ehdottomasti pahempi kuin Tale, taitaa olla pahin kaikista petturimiehistä. Tale ei mielestäni silti ansaitse Sannia takaisin enkä usko että Sanni voisi enää koskaan luottaa Taleen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavaksi Pietari päätyy varmaan Ainon sänkyyn. Silloin ihan aluksi Pietari oli kiva tyyppi kunnes alkoi pettämään ja syyttelemään kaikkia kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietari on ehdottomasti pahempi kuin Tale, taitaa olla pahin kaikista petturimiehistä. Tale ei mielestäni silti ansaitse Sannia takaisin enkä usko että Sanni voisi enää koskaan luottaa Taleen täysin.
Sanni ja Tale kuuluu yhteen. Sannin pitää ottaa Tale takaisin.
Kohta Ihalainen hyppää ruoriin ja joku teineistä poistuu. Todennäköisesti Viola.
Viola ei ole mihinkään poistumassa sillä Vivi laittoi Instagram-storiesiin maskista kuvan heti tammikuun ekoina kuvauspäivinä. Jos poistuu niin se tapahtuu huomattavasti myöhemmin. Trailerin kohtaukset on kuvattu tyyliin syys-lokakuussa.
Mä en kertakaikkiaan kestä enää tuota Pietaria. Kunpa Peppi sais pian tietää kaiken, mitä tuo käärme on kieroillut. Mutta toisaalta, mikäli Salkkarit jatkaa nykyistä typerää linjaansa, mitä hullumpi hahmo, sen varmemmin sen tekoset jätetään unholaan (vrt. Aaro).
Siis on vajaa, koska kaikkia pikkuhahmoja ei millään voi muistaa. Jaksojen läpikatsominen hahmojen keräämiseksi ei myöskään ole ihan realistista.