Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Vierailija kirjoitti:
P i l l u p i l l u
Vierailija kirjoitti:
T o o s a v i t t u
Eemil on ilmeisesti aloittanut kuvauksissa vasta nyt tammikuussa? Tietääkö kukaan? Jos näin on, Tale tullaan näkemään ruudussa huhtikuun lopussa tai toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlajaksoa on esitetty useamman kerran laivalla. Rot13 -koodilla paljastukset. Laivalla toivottiin ettei näitä levitetä netissä joten voitaisko keskustella asiasta koodin kanssa?
ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ! https://rot13.com/
Cvuynwnxnqha uvffvfgä yölgll zheungghan fnzv xbfbara wn zheunnwn ba greb. Vyzrvfrfgv greb ba zlöf gllar chhfgvfra zheunnwn, nfvnn rv xhvgraxnna fhbenna ghbgh rfvyyr rggä gnccbvxb chhfgvfra.
Annetaanko vain ymmärtää, että asia olisi näin vai näytetäänkö tapahtuma sillä tavalla että asia selviää katsojille?
Zheunnwn aälgrggvva gnhyhyyn wn zbav ercrfv anhenznna fvvaä xbugnn lyrvföffä.:Q
Laivalla näyttää olevan kiva meininki! Voisivat järjestää maalle kanssa joskus vastaavanlaisen tilaisuuden missä pääsisi tapaamaan näyttelijöitä.
Mä niin arvasin et Kari sytytti ite hallinsa
Muakin kiinnostaisi se selviääkö tekijän henkilöllisyys vain katsojille vai mitä? Ymmärsin kuitenkin, että tapausta alettaisiin tutkia ihan kunnolla.
Sehän voisi olla mielenkiintoinen lähestymiskulma alkaa tutkimaan tapausta, jonka tekijän katsojat tietävät. Ehkä jossain kohtaa viedään matto alta.
Mikä tätä palstaa vaivaa?? Ihme settiä! Mä en tajua minkä takia kaikki pitää pilata. Laitan tämän uudelleen kun ei mennyt läpi aiempi viestini.
Vierailija kirjoitti:
H u o r a
Vierailija kirjoitti:
Syökää p a s k a a !!!
Siskoni vahvisti koodikielellä kirjoitetut viestit todeksi En tosin huomannut kysyä sen tarkemmin asiasta. Noh enää noin 24h ja jaksot on C Moressa.
Cnfxnn ba Fnyxxnev-snavra cääffä! Fr ba alg gbqvfgrggh ybchyyvfrfgv...
Crefrivgghn inna grvyyrxva - Hecbg!
Vierailija kirjoitti:
Mä niin arvasin et Kari sytytti ite hallinsa
Perustuuko tämä juhlajaksoon? Vai pelkkää läpyskää?
P i l l u p i l l u