Miks Salkkareissa II
Onko keskustelijoita enää linjoilla? Ilmeisesti kaikki muut keskustelut on poistettu. Harmi homma sillä neljän vuoden ajan tuli keskusteltua aktiivisesti. Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Kommentit (2651)
Vierailija kirjoitti:
Jännä että Samin hauta oli tuollainen. Jännä, ettei Kalle päässyt Samin hautajaisiin. Jännää myös, että oma perhe syyttäisi poikansa AVOMIESTÄ tämän kuolemasta.
Oishan se toki tyhmää jos se ois vaan lavastus.
No jos tarina olisi sama niin omaisten on aika helppo syyttää lapsensa kuolem.sta puolisoa, jonka pan.kaveri murh.si oman lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Oona lähti? Ja milloin poistui sarjasta?
Lähti vuonna 2009 tai 2010 Karin ja Nooran kanssa Afrikkaan, myöhemmin 2012 esiintyi Painajainen Merellä elokuvassa jossa Miro ja Oona saivat välinsä selvitettyä ja jos en ihan väärin muista, asuvat Ranskassa.
On mennyt koko sarja jo pitemmän aikaa liian synkäksi, ei kauaa jaksa enää tätämenoa kattella.
Vierailija kirjoitti:
Paljastuispa jostain vaikka bi-seksuaali.
Ehkä Mira ihastuu Violaan ja Viola, joka onkin bi, ihastuu Miraan niin saadaan kaupan päälle Pappi-Aaro kauhistelemaan asiaa. Hän voi sitten hommata Violalle eheytyskurssin, kun Eva ensin poistuu. Jee, Aaro saa jatkaa touhujaan!
Alissan ilme, kun hän on tönäissyt Sannin lantakasaan: näyttääkö teistä siltä että ehkä katuu tms vai tyytyväiseltä?
Eipä Sergeillekkään Peppi pitänyt mitään muistotilaisuutta, vaikka palasi hetki kuoleman jälkeen Helsinkiin. Siinä kohtaa tuotanto jo tiesi, että Sergei tulee palaamaan jossakin kohtaa.
No voi viude, että nyt aletaan jankkaamaan Kososen paluusta. Sinä päivänä kun Kosonen tai Elias palaa sarjaan, hah hah en mä oikeasti kuollutkaan, mulla menee yli ja sarjan seuraaminen päättyy.
Kumpikin heistä on niin kuollut kuin kuollut vaan voi olla. Olis Kososen kuolema pitänyt käsikirjoittaa sitten niin, että ovi jää auki paluulle nyt sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut pitää Violaa homona nyt, varmaan mun suosikeista tällä hetkellä.
Eikö siellä oo niitä jo ihan tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
No voi viude, että nyt aletaan jankkaamaan Kososen paluusta. Sinä päivänä kun Kosonen tai Elias palaa sarjaan, hah hah en mä oikeasti kuollutkaan, mulla menee yli ja sarjan seuraaminen päättyy.
Kumpikin heistä on niin kuollut kuin kuollut vaan voi olla. Olis Kososen kuolema pitänyt käsikirjoittaa sitten niin, että ovi jää auki paluulle nyt sitä ei ole.
En minäkään pidä kovin todennäköisenä vaihtoehtona, että Kosonen palaa elävänä. Tällä kertaa on kuitenkin ihan konkreettista todistusaineistoa, kun näyttelijä julkaisi pe 22.2. videon studion portaikosta ja teksinä vielä suora viittaus töihinpaluusta. Seuraavat kaksi videota tuli maanantaina 25.2. ja nekin Konalasta. Oli vielä merkitty tarkaksi paikaksi Salkkarit-studio ettei jäänyt epäselväksi. Jotain siellä on tehty, mutta onko runkosarjaa, spin-off:ia jne. ei voida tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin heistä on niin kuollut kuin kuollut vaan voi olla. Olis Kososen kuolema pitänyt käsikirjoittaa sitten niin, että ovi jää auki paluulle nyt sitä ei ole.En minäkään pidä kovin todennäköisenä vaihtoehtona, että Kosonen palaa elävänä. Tällä kertaa on kuitenkin ihan konkreettista todistusaineistoa, kun näyttelijä julkaisi pe 22.2. videon studion portaikosta ja teksinä vielä suora viittaus töihinpaluusta. Seuraavat kaksi videota tuli maanantaina 25.2. ja nekin Konalasta. Oli vielä merkitty tarkaksi paikaksi Salkkarit-studio ettei jäänyt epäselväksi. Jotain siellä on tehty, mutta onko runkosarjaa, spin-off:ia jne. ei voida tietää.
Tai tulee Kallen uniin tai muuten Kalle näkee näkyjä. Salkkareillahan on tapana toistaa itseään.
Harhat Kososesta voi olla hyvinkin todennäköisiä. Juuri katsoin pätkiä tubesta missä Peppi puhuu Kallen kanssa nähneensä Sergein. Pepin tapauksessa näki oikeasti hautausmaalla, mutta Kalle sanoi Pepille siinä harhojen olevan tyypillisiä ison menetyksen jälkeen. Muuten tuli vaan mieleen, että eikös joku väittänyt Raulin päivitelleen joskus loppusyksystä studiolta? Jos näin tosiaan olisi niin sitten Kalle voisi pian nähdä jo ekoja harhoja/unia.
Huhhuh! En ole ikis, mutta Alissa käyttäytyy kuin kakara. En ole ikinä tykännyt koko diivailijasta ja ihmettelinkin miten sympaattinen Sanni voi olla sen kaveri? Ei jää ikivä jos poistuu sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh! En ole ikis, mutta Alissa käyttäytyy kuin kakara. En ole ikinä tykännyt koko diivailijasta ja ihmettelinkin miten sympaattinen Sanni voi olla sen kaveri? Ei jää ikivä jos poistuu sarjasta.
Asiallahan ei edes ole mitään tekemistä iän kanssa vaan kyse on persoonasta. Alissahan on aina ollut tuollainen ja tulee luultavasti aina olemaan.
Mariannan kuolema jäi auki, mutta kojelautakamera tallensi laajaa kuvaa missä hukuttautuminen näkyi. Periaatteessa Mariannan olisi pitänyt sukeltaa kylmässä vedessä pitkän matkaa pois kameran kuvasta. Meressä näkyi olevan jäätä silloin. Sekään ei kovin uskottavalta kuulosta.
Ehkä Sanni voisi alkaa hengailla enemmän vaikka Pepin ja Ainon kanssa jos/kun Alissa poistuu? Olisi Sannille sopivampaa seuraa. Tai sitten tulisi joku uusi Sannin ikäinen naishahmo, joka olisi enemmän Sannin kaltainen. Iida oli myös sopiva ystävä Sannille.
Iltalehdessä on herttainen ja aika pitkäkin yhteishaastattelu Karin ja Ullan näyttelijöiltä. Heidän ei tarvitse riekkua Putouksissa ja Kymppitonneissa, koska ovat jo instituutio ;) Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Pilleri Kalleri pohjalle putosi- jaksossa tapahtuu kauheita: Kalle sekoaa lopullisesti ja menee sairaalan ruumishuonnelle leikkaamaan miespuolisilta vainajilta peräsuolet irti. Suolet hän ottaa mukaansa ja pakenee samaan salaiseen paikkaan jossa hän kuherteli Kuisman kanssa. Lisäksi Kallella on mukana pullollinen vahvaa viinaa ja iso purkillinen itse itselleen määräämiä lääkkeitä...
Sairasta! Todella sairasta!! Loppuu katsominen kyllä tähän!
Missä oli hautajaisissa Samin haudalle lasketut seppeleet ja kukat? Arkun laskemisen jälkeenhän haudan päälle laitetaan kupu/kansi ja kukkalaitteet asetellaan sen päälle ja siihen viereen. Myöhemmin, haudan peittämisen jälkeen kukkalaitteet ja muistoseppeleet asetellaan hautakummun päälle. Samin hauta oli oli peitetty, mutta oli kukista ihan paljas. Huonosti suunniteltu kohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilleri Kalleri pohjalle putosi- jaksossa tapahtuu kauheita: Kalle sekoaa lopullisesti ja menee sairaalan ruumishuonnelle leikkaamaan miespuolisilta vainajilta peräsuolet irti. Suolet hän ottaa mukaansa ja pakenee samaan salaiseen paikkaan jossa hän kuherteli Kuisman kanssa. Lisäksi Kallella on mukana pullollinen vahvaa viinaa ja iso purkillinen itse itselleen määräämiä lääkkeitä...
Sairasta! Todella sairasta!! Loppuu katsominen kyllä tähän!
Öö miksi loppuisi? Yritä nyt hyvä ihminen opetella tunnistamaan ilmiselvät trollausviestit. Tuo on vaan trollin likaisen mielikuvituksen tuotosta.
Laitapa netti kiinni tältä päivältä.