Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävakaat, narsistit ja muut kusipäät ei koskaan opi olemaan jos niille ei sanota mitään

Vierailija
23.12.2018 |

Juuri ne jotka on tarpeeksi viisaita näkemään toisen paskanjauhannal läpi, on niitä jotka välttelee kyseisen henkilön seuraa eikä sano mitään.

Paradoksi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ne jotka on tarpeeksi viisaita näkemään toisen paskanjauhannal läpi, on niitä jotka välttelee kyseisen henkilön seuraa eikä sano mitään.

Paradoksi.

Miten mielestäsi pitäisi toimia?

Vierailija
2/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niille ei uskalla sanoa mitään, tai alkaa huuto, haukkuminen ja uhkailu. Parempi vaan väistää takavasemmalle ja lyödä linjat kiinni. Ajattelis, että ajan myötä alkavat hoksata, miksi kaikki häipyy, että ehkä se syyllinen katsookin peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Epävakaat, narsistit ja muut kusipäät ei koskaan opi olemaan jos niille ei sanota mitään"

Olemaan mitä? Ihmisiksi? Miten sanot ihmiselle, joka on omasta mielestään virheetön?

Vierailija
4/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että ne oppii mistään kaverien sanomisista. Persoonallisuushäiriö on todella syvälle juurtunut ongelma.

Vierailija
5/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi.

Enhän mä voi sitä sanella. Jos nyt joku viitsii sanoa niin kiva, mutta ihan ymmärrettävää olla diskreetisti sotkeentumatta.

Vierailija
6/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niille ei uskalla sanoa mitään, tai alkaa huuto, haukkuminen ja uhkailu. Parempi vaan väistää takavasemmalle ja lyödä linjat kiinni. Ajattelis, että ajan myötä alkavat hoksata, miksi kaikki häipyy, että ehkä se syyllinen katsookin peilistä.

Onko kukaan narsisti ikinä hoksannut?

Vierailija
7/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että eivät opi. Aina löytyy joku uusi joka ymmärtää ja ihailee ainakin jonkun aikaa.

Vierailija
8/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että verbaalisella palautteella on joku mahdollisuus mennä perille. Muussa tapauksessa häiriintynyt vaan syyttää muita ja keksii itse itselleen edullisia miksi muut häipyvät.

Vierailija
9/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi.

Enhän mä voi sitä sanella. Jos nyt joku viitsii sanoa niin kiva, mutta ihan ymmärrettävää olla diskreetisti sotkeentumatta.

Avaa vähän. Sanoa mitä ja miten? Että näen paskanjauhamisen läpi?

Vierailija
10/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että verbaalisella palautteella on joku mahdollisuus mennä perille. Muussa tapauksessa häiriintynyt vaan syyttää muita ja keksii itse itselleen edullisia miksi muut häipyvät.

Samaa toivon. Mutta jos ihminen on omasta mielestään virheetön niin silloin hän kääntää sanomiset kiusaamiseksi.

Vierailija
11/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että eivät opi. Aina löytyy joku uusi joka ymmärtää ja ihailee ainakin jonkun aikaa.

Uskon sinua.

Vierailija
12/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki edeltävät tarvitsevat ammattiauttajia. Ei kukaan ulkopuolinen saa heitä oppimaan tavoille, koska eivät he ajattele tai käyttäydy ihan samalla tavalla kuin "normaalit".

Vierailija
13/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustein tuntemattomasta voi päätellä että hän on narsisti tai epävakaa (jotka muuten on vähän kohtuutonta niputtaa yhteen)?

Vierailija
14/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että ne oppii mistään kaverien sanomisista. Persoonallisuushäiriö on todella syvälle juurtunut ongelma.

Juu ja aina löytyy näitä ketkä läähättää siinä vieressä. He kyllä deletoivat sen yhden totuuden sanan tietoisuudestaan. Sanojalle alkaa tämä ja koko läähätyskuoro öyhöttämään.

Vierailija
15/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni narsisti ei opi edes omista virheistään, vaan toistaa tekemisissään tiettyä kaavaa.

Tuskin ne silloin oppii toisten sanomisestakaan juuri mitään. 

16/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä ja ihmettelevät miksi muut kyllästyvät heidän seuraansa

Vierailija
17/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksi.

Avaa vähän. Sanoa mitä ja miten? Että näen paskanjauhamisen läpi?

Esim just noin

Vierailija
18/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perustein tuntemattomasta voi päätellä että hän on narsisti tai epävakaa (jotka muuten on vähän kohtuutonta niputtaa yhteen)?

Ei niinkään kohtuutonta niputtaa näitä yhteen. Samaa persoonallisuushäiriöiden b-klusteria ovat.

Vierailija
19/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. epävakauden oireita tulee sellaisillakin ihmisillä, joilla sitä ei ole, joutuessaan huonoon ihmissuhteeseen tai tiettyyn elämäntilateeseen. Siinä tuollainen "kouluttaminen" tekee vain hallaa, koska ko. ihmissuhde voi olla toiminnon laukaissut tekijä ja henkilö muiden kanssa ihan vakaa. 

Vierailija
20/42 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta tällaisesta ihmisestä töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme