Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotias yksin hotellihuoneeseen ja vanhemmat juhlimaan.

Vierailija
12.05.2006 |

Eikä ollut vielä nukkumassakaan lapsi. vaikka mitä sillä väliä sinänsä.

Näin armas mummuni hoiti lapsiaan takavuosina. Että osaavat ne entisajan mammatkin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meni itse aikuisten altaaseen uimaan 1km, monta kertaa viikossa ja kukaan ei puuttunut. Onneksi ei tullut kammoa veteen tai ei hukuttu..

Vierailija
2/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että nykypäivänä noin yleisesti ottaen pidettäis parempaa huolta lapsista? En tiedä. Kyllä itsekin olen saanut kovin pienestä maailmaan tutustua aivan yksinäni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuttiin aina sikeästi, eikä mulla ole mitään mielikuvaa noista öistä!

nyt itse alle kouluikäisten äitinä en voisi ikinä jättää noita muksuja yksin kotiin ees puoleksi tunniksi!!!

Vierailija
4/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oltaisiin ylisuojelevia(mikä ei ole hysteriaa), niin ei sattuisi esim hukkumisonnettomuuksia, jotka ovat aina vanhempien vika. Mielummin suojelen lapsiani, sen minkä voin, kuin koen onnettomuuden, jonka olisin voinut välttää. Nykyään on paljon vanhempia, jotka eivät anna lasten olla lapsia, vaan sysäävät tälle aikuisen vastuun ja se on väärin. Jokainen lapsi ansaitsee turvallisen ja onnellisen lapsuuden. Se ei tarkoita, että äiti kyhjäisi koko ajan kyljessä kiinni, vaan on taustalla turvaamassa(esim. pihalla) ja auttamassa, jos tarvitaan.

Vierailija
5/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on vielä nykyäänkin, kattelin ihmeessäni erästä mummoa, joka jätti pienet lapsenlapsensa (3) keskenään lastenaltaaseen, ja meni ite uimaan isoon altaaseen. Vastuutonta, eikä musta yhtään olla liian varovaisia, ainakin kun on vedestä kyse.

Vierailija
6/6 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos oltaisiin ylisuojelevia(mikä ei ole hysteriaa), niin ei sattuisi esim hukkumisonnettomuuksia, jotka ovat aina vanhempien vika. Mielummin suojelen lapsiani, sen minkä voin, kuin koen onnettomuuden, jonka olisin voinut välttää. Nykyään on paljon vanhempia, jotka eivät anna lasten olla lapsia, vaan sysäävät tälle aikuisen vastuun ja se on väärin. Jokainen lapsi ansaitsee turvallisen ja onnellisen lapsuuden. Se ei tarkoita, että äiti kyhjäisi koko ajan kyljessä kiinni, vaan on taustalla turvaamassa(esim. pihalla) ja auttamassa, jos tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme